Mag van harte hopen dat ik nooit zo iemand hier op straat tegenkom!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miss_nadine schreef:mltex schreef:Ik hou het maar bij de natuurlijke selectie van Darwin.
Hoe achterlijk zijn mensen, alles maar proberen en mixen en versnijden. Geen medelijden mee. Of wat je noemt een zelfoplossend probleem
Dat is heel makkelijk gezegd vanuit het Nederland waarbij we eigenlijk geen honger en armoede kennen.
Elin_ schreef:mltex schreef:Ik hou het maar bij de natuurlijke selectie van Darwin.
Hoe achterlijk zijn mensen, alles maar proberen en mixen en versnijden. Geen medelijden mee. Of wat je noemt een zelfoplossend probleem
Pff ik weet niet wat erger is , jou reactie of de gevolgen van deze drugs.
JuliaMaria schreef:Nee absoluut. Maar als je dan prioriteiten stelt dan kies je voor voeding in plaats van drugs. Ik begrijp heel goed dat het heel aanlokkelijk word als je diep in de put zit. Maar na mijn idee ben je gewoon stom bezig als je ervoor kiest om dit balletje te laten rollen; iedereen weet toch dat je het dan niet makkelijk meer kan laten stoppen en je alleen maar dieper in de put terecht komt? Of overschat ik mijn medemens nou...
Misschien begrijp ik er wel helemaal niets van door mijn westerse referentiekader, maar ik heb de indruk dat als je zelfbeheersing hebt en prioriteiten kan stellen, je door hebt dat het op lange termijn niets uit haalt..
Drugsgebruik in Nederland moet trouwens ook niet onderschat worden... Ik heb vrij veel drugsgebruikers om mij heen (gebruik zelf helemaal niets; ook geen tabak en amper alcohol) en ik sta er inmiddels al niet meer van te kijken als een halve club op XTC staat te trippen. En dan heb ik het over (vooral HBO) studenten en niet over hardcore feesten; gewoon leuke feesten in een nette tent met bijvoorbeeld 80's muziek.
JuliaMaria schreef:Nee absoluut. Maar als je dan prioriteiten stelt dan kies je voor voeding in plaats van drugs. Ik begrijp heel goed dat het heel aanlokkelijk word als je diep in de put zit. Maar na mijn idee ben je gewoon stom bezig als je ervoor kiest om dit balletje te laten rollen; iedereen weet toch dat je het dan niet makkelijk meer kan laten stoppen en je alleen maar dieper in de put terecht komt? Of overschat ik mijn medemens nou...
Misschien begrijp ik er wel helemaal niets van door mijn westerse referentiekader, maar ik heb de indruk dat als je zelfbeheersing hebt en prioriteiten kan stellen, je door hebt dat het op lange termijn niets uit haalt..
Drugsgebruik in Nederland moet trouwens ook niet onderschat worden... Ik heb vrij veel drugsgebruikers om mij heen (gebruik zelf helemaal niets; ook geen tabak en amper alcohol) en ik sta er inmiddels al niet meer van te kijken als een halve club op XTC staat te trippen. En dan heb ik het over (vooral HBO) studenten en niet over hardcore feesten; gewoon leuke feesten in een nette tent met bijvoorbeeld 80's muziek.
mltex schreef:Ook in Rusland heb je keuze hoor. En alle zielige zelfverzonnen zielige verhalen, wat een onzin.
Ik ben daar geweest en heb er gewerkt als vrijwilliger.
En Rusland is zo slecht nog niet hoor, die oude communistische beelden zijn allang niet meer van nu.
Ja er zijn zwakkere bevolkingsgroepen net zoals hier en ja ze hebben de keuze.
Ook daar is jeugdzorg, gezondheidszorg, onderwijs en verslavingszorg. Het is de Rus zelf die bepaald of ie er wat mee doet EN vele voorzieningen zijn GRATIS nog uit het communistische gedachtengoed.
Onderwijs en studeren is bv GRATIS.
Maar goed, het zal me een zorg zijn, lekker doortroetelen met junks. Van mij krijgen ze geen kwartje
edit: @ Elin, misschien zit JIJ met je dikke kont achter de pc in je luxe huisje om in je eigen woorden te beschrijven, maar asl je er zo boos om word dan ga je net ZOALS IK erheen om te werken en verschil te maken. En dan weet je ook waar je het over hebt
Pieteritus1 schreef:Ik kan me moeilijk voorstellen dat je een rush hebt, als ze je been eraf aan het zagen zijn of als je ziet dat je arm aan het afrotten is...
Benfan schreef:ik zal wel de enige zijn die heel goed tegen dit soort foto's kan en er zelfs schoonheid in kan zien, zag er net een waarbij het vlees van een been volkomen weg gerot was en het bot nog mooi in takt, hoe bizar kan het menselijk lichaam soms zijn. Maar hemeltje lief, wat is die drugs afschuwelijk zeg "in soviet russia you dont consume drugs. drugs consume's you' is wel een toepasselijke niet echt te waarderen reactie. Had even verder gezocht maar er blijkt al een andere drug los te zijn in Rusland die via het oog ingebracht word (oogdruppels) die je in een maand of 2 het graf in stuurt.
Pieteritus1 schreef:Wodkatampon? Dat is toch niet wat ik dénk dat het is? GETVER!