Dode lag aantal dagen op de bodem van het zwembad...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:32

Gatver, wie wil er nou zwemmen in water waarbij je een duiker op di een meter diep al niet meer ziet.. BRR mij niet gezien.
Verder inderdaad heel erg apart dat niemand het heeft zien gebeuren en dat ze blijkbaar niet zo goed kon zwemmen..

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:37

auk schreef:
Over dat drinken van het water. Ik denk dat die mensen bedoelen dat hun kinderen het water nog binnen hebben gekregen. Als kinderen zwemmen krijgen ze altijd wel een aantal slokken water binnen.

Daar hoef je geen kind voor te zijn :+

Ik vraag mij trouwens wel af waarom een zwembad 4 meter diep moet zijn.

MyLittleLove

Re: Dode lag aantal dagen op de bodem van het zwembad...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:44

Omdat je anders tegen de grond aanknalt wanneer je van de glijbaan gaat.

Trouwens, dan is er toch water wat van de glijbaan komt, zodat je het ook minder goed ziet? + het feit dat 't water troebel is.

Vreemd.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:45

ow ga je echt zo diep na een glijbaan.

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:47

Hier in het zwembad een eindje verderop heb je wel een duikplank en daar is het zwembad 4 meter, weetniet, misschien wel een erg harde glijbaan? :')

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:49

ik heb mij eigenlijk ook nooit verdiept in de diepte van een zwembad bij een glijbaan. :+ Maar het klinkt zo diep

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 11:52

Vroeger probeerde ik dan altijd naar de bodem te zwemmen maar dat haalde ikniet, daarom wist ik dat :+

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-11 11:56

Bij een duikplank kan ik het me voorstellen dat ze het diep maken. Maar bij een glijbaan? Ik ben nog nooit van een glijbaan gegaan waardoor ik 3 meter onder water kwam....
Vanaf een duikplan wel....dat lukt makkelijk. Misschien was er ook wel een duikplank aanwezig bij dat zwembad....

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:35

Iemand ooit in tikibad geweest? Daar heb je 'turbo' glijbanen met een vrij diep band aan het einde omdat je zo hard gaat. En natuurlijk de 'vrije val', waarbij je van een flinke hoogte echt letterlijk in vrije val het water in gaat. Dat water is ook behoorlijk diep. Wie zegt dat het hier om een normale glijbaan gaat?

Verder vind ik het echt een walgelijk idee dat je in hetzelfde water hebt gezwommen als een ontbindend lijk. GATVER. Maar wat ik dan niet snap.. Lijken gaan toch altijd drijven? En als het water stroomt, hoe kan het dan dat het lijk daar op de bodem is blijven liggen, als het al zou gaan drijven zou het toch ook op kleine stroming al mee gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:41

Gadver ... echt smerig !! vind het ook maar een vreemd verhaal..

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:50

Zal wel lekker geweest zijn, paar dagen in dat water liggen, mooi temperatuurtje erbij, gelukkig nog een beetje chloor, maar gadver. Dat zoiets ook kan he?
Tieners ,die het lichaam gevonden hebben, zullen wel geen tweede keer in het zwembad sluipen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:55

DarkDreamer schreef:
Iemand ooit in tikibad geweest? Daar heb je 'turbo' glijbanen met een vrij diep band aan het einde omdat je zo hard gaat. En natuurlijk de 'vrije val', waarbij je van een flinke hoogte echt letterlijk in vrije val het water in gaat. Dat water is ook behoorlijk diep. Wie zegt dat het hier om een normale glijbaan gaat?

Verder vind ik het echt een walgelijk idee dat je in hetzelfde water hebt gezwommen als een ontbindend lijk. GATVER. Maar wat ik dan niet snap.. Lijken gaan toch altijd drijven? En als het water stroomt, hoe kan het dan dat het lijk daar op de bodem is blijven liggen, als het al zou gaan drijven zou het toch ook op kleine stroming al mee gaan?

op de foto zie je een stukje vd glijbaan.. als het dat zwembad is!

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:07

VivaLaVida: Welke foto's? Er is verder hopelijk niets an de vrouw op te zien toch? :+

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:42

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:44

Nou das geen enorme glijbaan toch...
maarja zoals ik al zei:

VivaLaVida schreef:
mijn moeder is vroeger ZELF met kleren en al aan in het zwembad gesprongen om mijn broer te redden die niet meer boven water kwam TIJDENS EEN ZWEMLES!! dus zo heel gek vind ik het niet dat niemand zoiets ziet gebeuren...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:46

Is dat nou de hele glijbaan? Dat kleine gele dingetje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:47

blijkbaar wel... of de rest zit onder water, kan je niet zien he :+ (flauw sorry)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:48

knap als je met dat kleine glijbaantje 4 meter diep komt. :oo
Hoe weten ze eigenlijk zo zeker dat het door de glijbaan komt?

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 15:49

Gecondoleerd voor de vrouw, maar wat ik nu denk ik jakkes! En: waar gaat het toch naartoe :?

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 23:03

DarkDreamer schreef:
Maar wat ik dan niet snap.. Lijken gaan toch altijd drijven? En als het water stroomt, hoe kan het dan dat het lijk daar op de bodem is blijven liggen, als het al zou gaan drijven zou het toch ook op kleine stroming al mee gaan?

lijken gaan vaak pas na een paar dagen drijven. die jongens die hadden ingebroken om te zwemmen, zagen het lijk drijven.

het zijn wel allemaal tegenstrijdige verhalen hoor. in de link van freggel staat dat ze met een 9 jarige jongen van de glijbaan is gegaan en bovenop de jongen terecht is gekomen. een medewerker van het zwembad heeft zondagavond een mobiel en kleren gevonden en de politie trof niemand aan bij het huis van de eigenaar/eigenaresse??
de verdronken vrouw was niet als vermist opgegeven?? die "vrienden" zien toch ook dat de spullen van hun vriendin er nog liggen??

water op de foto van de link is echt ranzig. je ziet amper de strepen op de bodem.