Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
auk schreef:Over dat drinken van het water. Ik denk dat die mensen bedoelen dat hun kinderen het water nog binnen hebben gekregen. Als kinderen zwemmen krijgen ze altijd wel een aantal slokken water binnen.
DarkDreamer schreef:Iemand ooit in tikibad geweest? Daar heb je 'turbo' glijbanen met een vrij diep band aan het einde omdat je zo hard gaat. En natuurlijk de 'vrije val', waarbij je van een flinke hoogte echt letterlijk in vrije val het water in gaat. Dat water is ook behoorlijk diep. Wie zegt dat het hier om een normale glijbaan gaat?
Verder vind ik het echt een walgelijk idee dat je in hetzelfde water hebt gezwommen als een ontbindend lijk. GATVER. Maar wat ik dan niet snap.. Lijken gaan toch altijd drijven? En als het water stroomt, hoe kan het dan dat het lijk daar op de bodem is blijven liggen, als het al zou gaan drijven zou het toch ook op kleine stroming al mee gaan?
VivaLaVida schreef:mijn moeder is vroeger ZELF met kleren en al aan in het zwembad gesprongen om mijn broer te redden die niet meer boven water kwam TIJDENS EEN ZWEMLES!! dus zo heel gek vind ik het niet dat niemand zoiets ziet gebeuren...
DarkDreamer schreef:Maar wat ik dan niet snap.. Lijken gaan toch altijd drijven? En als het water stroomt, hoe kan het dan dat het lijk daar op de bodem is blijven liggen, als het al zou gaan drijven zou het toch ook op kleine stroming al mee gaan?