Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Gek, terwijl zelfs om 00.00 uur nog netjes bij de erotische reclame's wordt gezegd: alleen voor 18 plus, programma bevat bepaalde beelden oid. Waar zijn die waarschuwingen inderdaad gebleven 
Net als in Alaska dat een eland wordt omgelegd zodat een gezin er ontzettend lang van kan gaan eten en niets mag verloren gaan. Respect voor je eten hebben vind ik juist mooi. (ipv onze consumptiemaatschappij waarbij wij bijna vergeten zijn waar ons vlees vandaan komt).
)
Ik vind het wel fascinerend om te zien hoe het in andere culturen eraan toe gaat. (neemt niet weg dat ik ook wel rustig: iieeeeh roep als er een ererondje met het apenhoofd wordt gelopen haha (a) ) En zo'n dier is vaak al dood voodat ie het doorheeft dat hij het hoofdmenu is haha.
Dan kun je gewoon rustig wegzappen. Maar die reclame's komen gewoon uit het niets ineens op je scherm!
) Citaat:hoe mensen omgaan met dieren is ook misselijk makend en toch pleit ik ervoor dat de media er aandacht voor blijft houden, een waarschuwing is op zijn plaats maar op iedere tv zit een knop en je maakt zelf de keuze of je daar gebruik van maakt