Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PPPeet schreef:Ik snap jullie punt wel maar heeft dat inzoomen etc niet te maken met het feit of je cameraman bent of niet? Als je cameraman bent moet je nieuws filmen, ga je het nieuws uit de weg dan ben je misschien geen goede cameraman. Het is dan inderdaad aan de regiseur welke beelden worden uitgezonden...
Tieneke schreef:Hij is niet frontaal gebotst. Hij is tegen een voorgaande wielrenner getikt en daarmee tegen de muur gegaan met z'n voet.
Citaat:Fumiyuki Beppu
Wouter Weylandt R.I.P I saw his crash real time. I was just behind him he was alone nobody around him at the moment on the downhill...
Citaat:“Ik reed achter Wouter kort voor hij viel en zag het gebeuren. Hij reed in zijn eentje, er was niemand direct in zijn buurt”, aldus Fumiyuki Beppu via Twitter.
Ookami schreef:Ik was er ook stil van toen ik de nieuwsflash gisteren hoorde. Eerst denk je "Oei, ernstig gevallen" maar dat hij dood zou zijn...
Op sporza staan enkele filmpjes over zijn carrière, eerbetoon door Hugo Camps, de minuut stilte voor de 4e etappe.