Taffje schreef:Tja, misschien dat ik nu heel kritisch ben hoor maar ik vind het wel weer erg toevallig, Obama heeft een lift nodig want er begint steeds meer kritiek op hem te komen dus hij heeft net zo iets nodig.
En ze kunnen me zoveel foto's laten zien van een dode man ik kan daar dus niet aan afzien of ie het echt is of niet....
Daarnaast denk ik dat het de organisatie niet veranderd, worden eerder alleen maar fanatieker, Bin Laden heeft als martelaar denk ik nog meer macht dan daarvoor.
Maar ik vraag me ook nog steeds af bestaat el Qaida uberhaubt wel of is het een instrument van bijvoorbeeld de Amerikanen om impopulaire maatregelen te kunnen doorvoeren en een excuus te hebben om op bepaalde landen druk uit te kunnen voeren en eventueel binnen te vallen (natuurlijk wel landen die economisch intressant zijn) want bij een aantal aanslagen die van el Qaida afkomstig zouden zijn stel ik toch mijn vraagtekens..................
M'n vriend heeft daar een documentaire over gezien. Dat het hele fenomeen terrorisme verzonnen is. Ik weet dus ook echt niet wat ik van dit nieuwsbericht moet denken. Ook wat iemand anders al zei, als ze dan DNA van deze "Osama" gaan vergelijken, met welk DNA dan?