Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragnildje schreef:Wat een ***vent.
Als ik daarbij was zou ik even op hem gaan staan![]()
Dan krijg ik maar een strafblad of weet ik veel wat, maar dit is echt krankzinnig zeg...![]()
Dat mensen zo ziek in hun hoofd zijn. Ongelooflijk.
Grrr, dit soort mensen moet je gewoon eens effen een pak slaag geven en in de cel smijten.
*****gastjes. Gatverdamme
Serendipity1 schreef:Wat ik van het krantenartikel begrepen heb (woon er erg vlakbij) is het niet met opzet is gedaan.
Bij die recreatieplas zijn veel sporters, en overal wordt duidelijk vermeld dat je je hond aangelijnd moet houden. Er is een speciaal hondenveldje waar ze los mogen, maar daar komen dus ook geen sporters.
Het is niet netjes van die man, maar ik kan me best indenken dat hij niet vermoed heeft dat hij het hondje een doodschop gegeven heeft. En tja, zijn irritatie snap ik wel. Er lopen daar overal niet onder appel staande honden los, die eigenlijk iedereen in de weg lopen. Sneu voor het hondje en baasjes... Harde les, hond aan de riem houden.
foxy80 schreef:Ik ga met Cynthy mee.
In de OP staat de (eenzijdige) versie van de eigenaren, die wel keurig vergeten te melden dat hun hond eigenlijk een overtreding begin.
Verder weten ze zelf niet eens te vertellen hoe de hond exact door de trimmer is geraakt + dat het blijkbaar niet veel kracht vergt om zo' n puppy te doden.
Gooi daar nog een ongelukkige reactie bij van een geagiteerde sporter, en hup: de grootste boeman van Europa is gemaakt!
Ze waren met 4 aan het eten, waarom is die hond dan in godsnaam niet aangelijnd? Of is het zo leuk om constant "puppy hier!" te roepen en telkens erachter te hollen met een mond vol brood? Ik snap sommige mensen echt niet...
ninajojo schreef:Ow bah hier word ik misselijk van...
xx_Horsiex schreef:foxy80 schreef:Ik ga met Cynthy mee.
In de OP staat de (eenzijdige) versie van de eigenaren, die wel keurig vergeten te melden dat hun hond eigenlijk een overtreding begin.
Verder weten ze zelf niet eens te vertellen hoe de hond exact door de trimmer is geraakt + dat het blijkbaar niet veel kracht vergt om zo' n puppy te doden.
Gooi daar nog een ongelukkige reactie bij van een geagiteerde sporter, en hup: de grootste boeman van Europa is gemaakt!
Ze waren met 4 aan het eten, waarom is die hond dan in godsnaam niet aangelijnd? Of is het zo leuk om constant "puppy hier!" te roepen en telkens erachter te hollen met een mond vol brood? Ik snap sommige mensen echt niet...
Misschien lag die puppy wel braaf naast hun, en rende hij in eens achter de trimmer aan?
Ik snap serieus niet hoe je dit in godsnaam kunt rechtvaardigen? Dus als ik een rondje ren, en jou puppy rent achter mij aan en ik verkoop hem een rotschop puur omdat ik te aggresief ben om even beleefd te stoppen, dan zeg jij gewoon oh ja is mijn eigen schuld dat mijn hond nu dood is?
foxy80 schreef:Serendipity1 schreef:Wat ik van het krantenartikel begrepen heb (woon er erg vlakbij) is het niet met opzet is gedaan.
Bij die recreatieplas zijn veel sporters, en overal wordt duidelijk vermeld dat je je hond aangelijnd moet houden. Er is een speciaal hondenveldje waar ze los mogen, maar daar komen dus ook geen sporters.
Het is niet netjes van die man, maar ik kan me best indenken dat hij niet vermoed heeft dat hij het hondje een doodschop gegeven heeft. En tja, zijn irritatie snap ik wel. Er lopen daar overal niet onder appel staande honden los, die eigenlijk iedereen in de weg lopen. Sneu voor het hondje en baasjes... Harde les, hond aan de riem houden.
Ik ga met Cynthy mee.
Miepie77 schreef:Ipod vind ik een onzin rede, je bent toch niet een zombie die aan het rennen is, je hebt met meer te maken dan alleen dat jij lekker wilt rennen, niet alleen honden, maar ook fietsers, wandelaars ed kan je tegenkomen en als je trapt en hondje blijft liggen dan ren je toch niet doodleuk door, nee hij wist heel goed dat ie iets deed wat niet kon, hij dacht er alleen makkelijk mee weg te komen.
foxy80 schreef:En misschien lag die puppy wel helemaal niet braaf naast hun, liep hij al in de weg, en is hij per ongeluk door de trimmer geraakt, die daar (volgens de eigenaar die alleen zijn versie geeft) niet meteen meelevend op reageerde. De OP is een eenzijdige versie van de feiten, niet vergeten hé!
Ik snap serieus niet hoe jij deze hetze tegen een onbekende trimmer die nu nog steeds geen recht van antwoord heeft gehad kunt rechtvaardigen.
ALS, ik zeg, ALS de OP klopt dan is het nog steeds de vraag of de trimmer de pup expres geraakt heeft, en dus kan je hem alleen een botte hork vinden, maar een dierenbeul durf ik hem op dit moment nog niet te noemen.
kjoetie schreef:ow jij was erbij Miepie77?
Een Duitse herder die je tegenkomt, fietsers, wandelaars, kinderen, die zie je wel ja. Een ieniemieniepuppy die achter je aanrent zou ik ook over het hoofd kunnen zien. Toen ons vorige hondje nog heel klein was (kruising keesje) moest ik ook altijd heeeel goed uitkijken waar ik liep in huis want daar ging je zo op staan. Echt niet dat die los zou lopen in zo'n gebied, toen ze zo klein was
Jessicajoann schreef:Ja precies, aangezien een dier aandoen iets niet erg genoeg is voor Nederland is media aandacht wel het ergste wat er kan gebeuren. Of een boete van een paar tientjes. Dus eigenlijk komt hij er nog mooi mee weg ook.
Express of niet. Aangelijnd of niet. Hij moet zijn verantwoordelijkheid er voor nemen. Dat moet je ook als je iemand aanrijd omdat die gene de weg op liep.