Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Embe schreef:Mijn dochter van 13 jaar heeft een hyvesaccount en ik waak er echt over dat ze eigenlijk alle (in mijn ogen) normale dingen in het leven doet voor dat ze daar op gaat. Een iphone voor een 13 jarige vind ik dus ook overdreven.
vanLotje schreef:2 van mijn 3 overburen hebben kinderen, allebei 2. Ik zie ze nooit buiten, nooit met een boek, nooit op de fiets, alleen maar wii, tv en auto-vervoer naar waar ze dan ook heen moeten. Heel raar, vind ik dat..
laetitia, ik denk dat je de spijker op de spreekwoordelijke kop slaat...het is niet zozeer wat we hebben, gadget-wise, maar hoe we er mee omgaan.
2 van mijn 3 overburen hebben kinderen, allebei 2. Ik zie ze nooit buiten, nooit met een boek, nooit op de fiets, alleen maar wii, tv en auto-vervoer naar waar ze dan ook heen moeten. Heel raar, vind ik dat..
laetitia schreef:@Nathaliefje maar waar haal je de tijd dan vandaan om alles bij te houden? En neem je ook alles mee als je op vakantie gaat?
Mijn schoonzusje is verslaafd aan haar Iphone en moet ook altijd bereikbaar zijn voor haar werk (PR-branche). In het weekend krijgt ze mails van klanten, zelfs op vakantie, ze heeft nooit maar dan ook nooit rust!
Toen we een keer een etentje bij mijn ouders hadden kwamen zij en mijn broertje allebei binnen met hun Iphone in de hand, al turend op dat ding. Ze waren zo gebiologeerd door hun Iphones dat ze helemaal vergaten gedag te zeggen. Toen ik vervolgens diezelfde avond wegging had mijn schoonzusje net een ping of whatever ontvangen en stond ze dus niet eens van tafel op om even afscheid van mij te nemen
.
Ik vond dit zo asociaal dat ik dit ook gezegd heb, ze heeft toen wel haar excuses aangeboden.