Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roxxiejj schreef:En die Joan Veldkamp moeten ze inderdaad heel snel weer terugstoppen onder een steen. BAH, wat een walgelijk lacherige opmerkingen maakt die zeg
polly2 schreef:Roxxiejj schreef:En die Joan Veldkamp moeten ze inderdaad heel snel weer terugstoppen onder een steen. BAH, wat een walgelijk lacherige opmerkingen maakt die zeg
Huh???? IK snap deze opmerking niet. Ik heb net een filmpje bekeken op uitzending gemist waarin ze aan het woord was. Maar ik heb geen lacherige opmerkingen gehoord! Alleen een serieus verslag van het vreselijke dat gaande is in Japan.
Wamhorse schreef:Ze had wel een nogal ongepaste woordspeling zo zei ze "en straks komt er een TSUNAMI van mensen.....". Sommige mensen hebben zich hier aan gestoord. Wat ik me wel voor kan stellen overigens maar zo zou ze het heus niet bedoeld hebben.
bedouin schreef:Mikkk schreef:Beter kan ik t niet zeggen, krijg er kippevel van!
Ik ook.
Van die beelden gaan echt mijn haren recht van overeind staan, gepaard met een ijskoud kippenvel.
Natuurgeweld: daar kun je werkelijk niets tegenin brengen, geen discussie, geen onderhandelingspositie, geen hoop.
sandorra schreef:http://wcatwc.arh.noaa.gov/2011/03/11/l ... pd9-04.htm
Link net vanuit USA gekregen van iemand waar waarschuwingen op staan