Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wanted2003 schreef:Hoezo? PVV maakt zich ook sterk voor dieren, daarin zie ik wel gelijkenis.
stef schreef:Wat me opvalt is dat de mensen die hier PVV aangeven voornamelijk rond de 20 zijn... Toeval of?
Fiffill schreef:stef schreef:Wat me opvalt is dat de mensen die hier PVV aangeven voornamelijk rond de 20 zijn... Toeval of?
Ik denk toeval, ik zal namelijk nooit van m'n leven PVV stemmen.Vergeet vooral niet de gemiddelde leeftijd van bokt trouwens...
Limonade schreef:stef schreef:Wat me opvalt is dat de mensen die hier PVV aangeven voornamelijk rond de 20 zijn... Toeval of?
Wat suggereer je daar mee?
Stybba schreef:Ik ga denk ik SP stemmen, ben het gemiddeld gezien wel eens met hun standpunten. Bij de laatste verkiezingen ook op de SP gestemd, maar de politiek niet echt in de geten gehouden de laatste tijd. Wil daarom nog wel even rond kijken, maar links word het zoizo. Bij mijn vriend thuis stemmen er minimaal 3 (leeftijd tussen 23 en 55 jaar oud) op de PVV... Ik zal er ook nooit op stemmen, maar ach, ieder zijn ding.
Wat vinden jullie trouwens van alle prullaria en folders die uitgedeeld worden? Ik reis veel met het ov en daar kom je ze regelmatig tegen. SP zie ik veel, maar vanmorgen stond ook het CDA er. Van het CDA een lekkere suikerwafel gekregen + een foltertje van een lijsttrekker en van de SP het welbekende sponsje + een krantje. Maar om nou te zeggen dat het mijn mening veranderd? Nee. Enige voordeel van de foldertjes die worden uitgedeeld is dat je snel een idee krijgt wat een partij wil, maar voor ik beslis wil ik wel weten wat andere partijen willen. Hoewel ik moet zeggen dat het natuurlijk wel vaak mooi is meegenomen (met valentijnsdag stonden ze er met rozen en tompoezen).
JuliaMaria schreef:Zelfde geldt voor het ''PVV stemmers zijn laagopgeleid'' (Ik ben verdorie hoogbegaafd en dan krijg ik te horen dat ik laagopgeleid zou zijn in verband met mijn politieke voorkeur, ga weg zeg....)