Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fred_Kroket schreef:Wat een gemekker... hoppa bekken met die handel!! En als je nog twee mooie mannen wilt zien... Brokeback Mountain is ook een aanrader!!
Mikkk schreef:Ik heb de aflevering toevallig gezien en vond het niet een typische GTST scène, maar vond het eigenlijk niet erg. Nou snap ik wel dat sommigen er aan moeten wennen, maar om er nou zo'n gedoe van te maken, rot op zeg.
__danielle__ schreef:haha ja ik vraag me inderdaad af of mensen die hier nu zo moeilijk over doen brokeback mountain wel eens gezien hebben.. Ik vond dat een prachtige film, mijn kerel weigert hem te kijkenmensen mensen, we leven in 2011.... er zijn toch echt wel belangrijkere dingen om je druk over te maken denk ik dan
__danielle__ schreef:haha ja ik vraag me inderdaad af of mensen die hier nu zo moeilijk over doen brokeback mountain wel eens gezien hebben.. Ik vond dat een prachtige film, mijn kerel weigert hem te kijken![]()
mensen mensen, we leven in 2011.... er zijn toch echt wel belangrijkere dingen om je druk over te maken denk ik dan