Homovrijscéne GTST leidt tot veel commotie?!?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:01

Ik heb de aflevering toevallig gezien en vond het niet een typische GTST scène, maar vond het eigenlijk niet erg. Nou snap ik wel dat sommigen er aan moeten wennen, maar om er nou zo'n gedoe van te maken, rot op zeg. :+

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:02

minikatje schreef:
een soap is wel een gedramatiseerde afspiegeling van de maatschappij.

Maar is Twitter wel een afspiegeling van de maatschappij?
Imo vinden mensen het gewoon leuk om op Twitter 'brandjes te stichten' en wordt dat feilloos overgenomen door de media.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:03

Ik heb de scene ook gezien, en ik had er wel een beetje moeite mee.
Niet omdat het 2 mannen waren maar omdat het zoooo lang doorging.
En dat heb ik vaker bij gtst, dat die zoen en seks scenes zooo langdradig zijn.
De bootschap is ook duidelijk als ze elkaar uitkledend de slaapkamen binnenlopen, ik hoef daar de rest allemaal niet van te zien eigenlijk.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:04

Ik ben echt anti GTST (of andere walgelijke soapseries), heb het dan ook niet gezien, maar ik begrijp totaal niet waarom er in vredesnaam ophef gemaakt wordt om een paar zoenende/vrijende mannen. tsjongejonge; Nederland op z'n smalst hoor....

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:04

Fred_Kroket schreef:
Wat een gemekker... hoppa bekken met die handel!! En als je nog twee mooie mannen wilt zien... Brokeback Mountain is ook een aanrader!! :D

Dat is pas een vrijscène :D

Absurd dat hier anno 2011 nog ophef over moet ontstaan. Blijkt maar weer dat we met zijn allen vooral NIMBY-minded zijn, ook al doen we ons nog zo tolerant voor.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:11

haha ja ik vraag me inderdaad af of mensen die hier nu zo moeilijk over doen brokeback mountain wel eens gezien hebben.. Ik vond dat een prachtige film, mijn kerel weigert hem te kijken :+
mensen mensen, we leven in 2011.... er zijn toch echt wel belangrijkere dingen om je druk over te maken denk ik dan :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:18

Mikkk schreef:
Ik heb de aflevering toevallig gezien en vond het niet een typische GTST scène, maar vond het eigenlijk niet erg. Nou snap ik wel dat sommigen er aan moeten wennen, maar om er nou zo'n gedoe van te maken, rot op zeg. :+

Ik moet zeggen dat ik sowieso de sexscenes in gtst de laatste tijd wat heftiger vind dan vroeger. Niet dat ik er aanstoot aan neem ofzo hoor, je ziet nog steeds niks, maar het wordt wel iets prikkelender neergezet ;)

Wat ik overigens echt aanstootgevend vind is het beeld wat er nu afgegeven wordt met deze reacties. Als je nasr de nieuwe generaties kijkt dan groeien zij op met bijvoorbeeld vriendjes die twee pappa's hebben en dat vinden ze heel normaal. Wat daar niet normaal aan is zijn de reacties van hun ouders als ze thuis vertellen dat hun vriendje twee pappa's heeft.. Als de 'oudere' generatie niet het goeie voorbeeld geeft dan leven we over 20 jaar nog steeds met homohaat en lesboneid.

Wat ik ook veel aanstootgevender vind zijn gescheiden ouders. Het is tegenwoordig ook normaal dat je doordeweeks bij mamma woont en in het weekend bij pappa. Ja dan heb je wel hetero ouders, maar welke geven een beter voorbeeld? Twee homo's die hun kind liefhebben en hun best doen om vader en moeder ineen te zijn, of twee hetero's die naar mekaar snauwen als ze het kind komen 'wisselen' en de rest uitvechten bij hun advocaat?

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-11 18:21

__danielle__ schreef:
haha ja ik vraag me inderdaad af of mensen die hier nu zo moeilijk over doen brokeback mountain wel eens gezien hebben.. Ik vond dat een prachtige film, mijn kerel weigert hem te kijken :+ mensen mensen, we leven in 2011.... er zijn toch echt wel belangrijkere dingen om je druk over te maken denk ik dan :D

Volgens mij denken er nog steeds een hoop mannen dat ze homo worden als ze 2 homo's zien :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:41

__danielle__ schreef:
haha ja ik vraag me inderdaad af of mensen die hier nu zo moeilijk over doen brokeback mountain wel eens gezien hebben.. Ik vond dat een prachtige film, mijn kerel weigert hem te kijken :+
mensen mensen, we leven in 2011.... er zijn toch echt wel belangrijkere dingen om je druk over te maken denk ik dan :D

idd... bijv dat de wereld volgend jaar vergaat ofzo :+ in elk geval vind ik het echt zulke diepe onzin dat men hiervan een heisa gaat maken, hebben ze niks beters te doen ofzo? :+

x__Danielle

Re: Homovrijscéne GTST leidt tot veel commotie?!?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:43

Haha er denken er inderdaad veel dat het besmettelijk is.. :=

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:48

Belachelijk is het. Mensen moeten er niet zo'n punt van maken. En als je het niet kan aanzien, zap je toch gewoon weg?

Wat een gezeur :P

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:49

Belachelijk de commotie er om heen,
Doe mij maar meer scenes met mannelijk schoon *D

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:53

Ik zag het ook. Zat te kijken met mijn vriend en moeder. Mijn vriend vond het vies..
Dus ik vragen of hij wat tegen homo's had, maar dat was niet zo. Hij vond het niet kunnen dat het op tv werd uit gezonden en dat als ze voor zijn gezicht doen ook vies :P.
Volgns mij heeft hij dus wel een hekel aan homo's. Ik had zoiets van laat ze lekker, over twee vrouwen zeurt hij dan weer niet :n.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:02

Ik vond het juist lief! :+:
Maar ik vind die Raynor Arkenbout ook wel een heel erg knappe jongen haha. :Y)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:05

Als ik dit soort berichten lees bedenk ik me steeds dat we nog lang niet zo tolerant en ruimdenkend zijn anno 2011 als we met zijn allen soms denken...

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:12

Ik heb geen enkel probleem met homo's en lesbi's....absoluut niet....

Maar ik hoef echt GEEN sex scenes te zien. Niet in GTST niet in films. Zo heb ik broke back mountain ook afgezet....ik wil het niet zien......

En dan mag je mij met alle liefde bekrompen noemen......slaap ik echt niet minder om.

Ik hou sowieso niet van sex in films/series en dat mogen ze van mij dus ook wel mee ophouden....ze er geen enkele toegevoegde waarde in.

Ik kijk NOOIT GTST.....en nou was ik vanmorgen aan het zappen....en val ik juist met mijn neus in de botter....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:17

Ah, is het er dan eindelijk van gekomen? :)) Ik kijk GTST altijd online en ik loop een paar dagen achter. :D

Ik vind juist dat GTST de laatste jaren echt 'vooruit' is gegaan, de bizarre verhaallijnen hebben meer plaats gemaakt voor maatschappelijke onderwerpen, zoals nu bv. homoseksualiteit en drugs. Helemaal niet verkeerd, en dat er nog heel wat werk aan de winkel is voordat homoseksualiteit niet meer veroordeeld wordt bewijzen de reacties dus wel. :\

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:22

Wat een drukte, om niets!
Het was niet eens een vrijscene te noemen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:22

ik zat echt pas nog te denken, wat achterlijk dat je om 7u savonds al voorstukjes ziet waar bijv tieten vol in beeld zijn!! en dan word hier commotie om gemaakt..... :?

laulapaula

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:23

Ik snap het probleem echt niet hoor, tegenwoordig moet het toch gewoon kunnen!? Het was niet eens een vrijscene. En als mensen het niet willen zien kijken ze toch lekker de andere kant op..

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:26

Triest hoor dat er nog zo veel mensen zo'n bekrompen geest hebben..

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:38

Ik las eerst homo vrije scene
ik dacht hue is daar commotie over, hoe vooruitstrevend

oke beetje jammer dat het niet zo was :')

Ik vind het ook maar bekrompen. Maargoed ieder zijn meug. Van mij mag iemand het vies vinden. Als je de ander maar in zijn waarde laat en gewoon normaal doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:55

Haha ik vond het leeeeuk! Lucas is zo schattig. :D

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:09

het heeft helemaal niets met tolerantie, ruimdenkend zijn, denken dat het besmettelijk is of wat dan ook...te maken

Dat slaat helemaal nergens op dat jullie dat soort dingen gillen. Juist de mensen die bovenstaande gillen zijn bekrompen en laten mensen niet in hun waarden wbt. ze wel en niet willen zien....

Of we nou in de middeleeuwen of in de 26e eeuw zijn....daar heeft het geen reet mee te maken.

Dat iemand homo of lebi is allemaal prima....maar daarom hoeft het toch niet op tv??? Net al hetero vrij scenes! Wat heeft het in vredesnaam voor toegevoegde waarde om dat op tv te laten zien.

Het maakt mij niet uit met wie iemand de liefde bedrijft....maar houdt dat lekker voor jezelf...hoeft toch niet iedereen van mee te genieten. En dat geldt voor ALLE homo's lesbiennes en hetero's.

Maar goed....de bekrompen bokkers die zo hard krijsen dat ik bekrompen ben zullen ongetwijfeld ook wel dingen hebben wat ik idioot en bekrompen vind.....daar val ik jullie toch ook niet op aan?

Lekker iedereen in zijn waarde laten zeg ik dan....maar helaas is dat in de 21e eeuw nog steeds niet mogelijk. De vrijheid van meningsuiting bestaat nog steeds maar tot zekere hoogte....want aangevallen worden op je mening blijft toch....

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 21:10

RoosIris,

Als er een hetero vrij scene is, gaat ook niet heel twitter verontwaardigd reageren hoor. Dus ik denk wel dat het met ruimdenkendheid te maken heeft. Los van het feit wat de toegevoegde waarde van die scenes zijn. Maar met een beetje bloot vind ik niets mis :P