Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
No_worries schreef:Okee Harlingen IS een stad maar je fietst in 20 minuutjes van de ene helemaal naar de andere kant van de stad, om even een indruk van de omvang te gevenIk woon er zelf ook en heb geen idee wie deze vrouw is. Hoef het ook helemaal niet te weten, maar ben er geen voorstander van dat dergelijke behandelingen op deze leeftijd nog gegeven worden. Ik gun het die vrouw wel... maar het kind in kwestie heeft niets te kiezen en zal hoogstwaarschijnlijk al jong zijn/haar (alleenstaande) moeder verliezen.
Plus de opvoeding, hopelijk is dit een heel moderne en ruimdenkende vrouw, maar bijvoorbeeld mijn moeder (66) begrijpt helemaal niets van (het gedrag van) haar kleinkinderen van 8 tot 14 jaar en zou grote problemen hebben/krijgen met opvoeden... Hoeveel ze ook om die kinderen geeft... Nee, voor mij hoeft het niet op die leeftijd.
Carien87 schreef:Noem het overdreven, noem het wat je wilt. Dat is prima...maar hoe zou jij reageren als het recht je door anderen wordt ontzegd om op latere leeftijd een kindje te mogen krijgen?
Ik ben niet specifiek voor of tegen, maar wel tegen het feit dat mensen roepen dat het verboden zou moeten worden. Wie zijn wij?
papagroom schreef:No_worries schreef:Okee Harlingen IS een stad maar je fietst in 20 minuutjes van de ene helemaal naar de andere kant van de stad, om even een indruk van de omvang te gevenIk woon er zelf ook en heb geen idee wie deze vrouw is. Hoef het ook helemaal niet te weten, maar ben er geen voorstander van dat dergelijke behandelingen op deze leeftijd nog gegeven worden. Ik gun het die vrouw wel... maar het kind in kwestie heeft niets te kiezen en zal hoogstwaarschijnlijk al jong zijn/haar (alleenstaande) moeder verliezen.
Plus de opvoeding, hopelijk is dit een heel moderne en ruimdenkende vrouw, maar bijvoorbeeld mijn moeder (66) begrijpt helemaal niets van (het gedrag van) haar kleinkinderen van 8 tot 14 jaar en zou grote problemen hebben/krijgen met opvoeden... Hoeveel ze ook om die kinderen geeft... Nee, voor mij hoeft het niet op die leeftijd.
Om je een indruk te geven...tot nu toe behandelt ze haar hondje als kind...
shilady schreef:Waarom zouden we het deze vrouw niet gunnen?
Als ze het aan kan en het nog een fitte actieve vrouw is vind ik het goed
Je bent toch baas over eigen lichaam?
papagroom schreef:No_worries schreef:Okee Harlingen IS een stad maar je fietst in 20 minuutjes van de ene helemaal naar de andere kant van de stad, om even een indruk van de omvang te gevenIk woon er zelf ook en heb geen idee wie deze vrouw is. Hoef het ook helemaal niet te weten, maar ben er geen voorstander van dat dergelijke behandelingen op deze leeftijd nog gegeven worden. Ik gun het die vrouw wel... maar het kind in kwestie heeft niets te kiezen en zal hoogstwaarschijnlijk al jong zijn/haar (alleenstaande) moeder verliezen.
Om je een indruk te geven...tot nu toe behandelt ze haar hondje als kind...
Electra63 schreef:Het zal wel niet mogen, maar ik ben dan wel weer nieuwsgierig naar je buurvrouw.
Misschien kan je stiekem een foto maken en deze verkopen aan de Telegraaf of Shownieuws?
bigone schreef:Ik vind dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet zolang je geen andere mensen benadeelt, daar lijkt het hier wel op maar misschien heeft deze mevrouw wel heel goed nagedacht en ook al alles geregeld voor het kind als ze er zelf niet meer is, wel vind ik dit persoonlijk zeer egoistisch en echt een voorbeeld van een kind "nemen" en daarbij meteen het kind grootouders en een lang leven met een ouder ontnemen en ook een soort van familiegeschiedenis, opa/oma, neefjes/nichtjes, ooms/tantes, zit allemaal in het bejaardentehuis of is dood wanneer het kind dit gaat beseffen.