Sanniegirl schreef:Wat vinden jullie nou een beetje de max om een kind te nemen?
Kijk, iedereen beslist dit natuurlijk voor zich. Maar ik zag net een nieuwsbericht van een 62-jarige hoogzwangere vrouw. Dat vind ik gewoon echt niet kunnen. Dat kind heeft een enorm oude moeder, waarvan de kans ook niet groot is dat het kind haar oud ziet worden.
En bijvoorbeeld tot hoe oud moeten ziekenhuizen behandelingen geven om een vrouw zwanger te maken?
Ik vind het maximum toch wel rond de 40 liggen, daarna vind ik wel erg oud/ onnatuurlijk worden.
Bij Paul de Leeuw zei iemand dat leuk: Eens kijken wie bij wie de luiers moet verschonen. 
Voor mij is de max 30. Daarna ben je naar mijn mening als moeder in elk geval te oud. Voor een vader maximaal 40. En als je als vrouw boven de 38 bent en je hebt ZH hulp nodig, dan moet je dat naar mijn mening maar zelf gaan betalen. Mensen zat immers in deze wereld. De kans op 'afwijkingen' is dan groter ook bij je kindje en daar zadel je wel de maatschappij op langere termijn mee op. Helemaal als je zelf al op leeftijd bent als je moeder wordt.
Maar ja, ik had met mijn 27e al dood geweest kunnen zijn, dus tja, in hoeverre speelt leeftijd dan nog een rol hè?
En uhm... wat is de minimum leeftijd dan?
Daar hoor ik zelden discussie over.