Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:Sorry maar ik ben heel hard: dit is geen leven en is een gevaar voor anderen en zichzelf, dood is hij beter af, dat zou ook met dieren gebeurd zijn.
Men had het niet zover moeten laten komen![]()
, mogelijk is het nu erger gemaakt door hem zo te behandelen en vast te binden.
x_Rebecca schreef:Ik weet niet hoe het zit, ik weet dat mijn zus ook in 's Heerenloo werkt (groot terrein) en ik heb haar er nooit over gehoord. Ik weet wel dat er clienten bij zitten die echt niet leuk zijn, mijn zus komt meestal bont en blauw thuis, wordt gebeten, geschopt, getrapt. Heeft ondertussen meerdere keren een hersenschudding opgelopen door haar clienten (en dat zijn kinderen tussen de 4 en de 10). Maar die lopen gewoon de hele dag gezellig rond op de gesloten afdeling, hebben een persoonlijke begeleider, mogen buiten spelen, naar de kinderboerderij en zelfs mee autorijden (en dus helemaal van het terrein af... ).
Ik weet natuurlijk zijn situatie niet en zoals deze hier wordt geschetst klinkt het niet normaal en ik ben benieuwd wat het hele verhaal is en als het echt zo is dat hij al zo lang 'opgesloten' zit, denk ik wel dat 's Heeren Loo een mooi probleem heeft.
Vind het trouwens ook vreemd van de ouders. Die kunnen die kinderen daar gewoon weghalen en naar een andere instelling brengen als er dingen niet gebeuren zoals zij dat willen zien..
tante_trien schreef:Ik zit helemaal in shock.
Mijn school sluist heeeeel wat leerlingen van ons naar 's heerenloo om daar stage te lopen, en opdrachten te doen. De helft van mijn klas loopt daar stage (niet percee op die groep hoor), maar als dit de manier is waarop ze opgeleid worden.
Rinske schreef:Toch vind ik het erg dat er wordt gezegd dat aan sommige gevallen niks meer gedaan kan worden, want i.m.o. kan er altijd IETS gedaan worden. Al zijn het maar hele kleine stapjes, dat is al iets. Ook voor deze mensen.
kappa2010 schreef:Cassidy: Cru maar sommige mensen zijn beter af in het hiernamaals...
.
kappa2010 schreef:Navanja: Wat moet ik dan doen behalve negeren als ik in mijn bek wordt gerocheld en een prutsmuts genoemt wordt? Er wat zeggen? Nee echt niet dan worden ze nog kwader! Geen handboeien en zelf maar doodgaan? Hell No!
Je bent erg naief en zeker niet op de hoogte van deze problematiek en eigenlijk snap je er helemaal niks van. Niet alle clienten zijn lief, schattig en aardig.
kappa2010 schreef:Cassidy: Even voor alle duidelijkheid: Waag het niet om mij he Hitler te vergelijken!
En ja ik zou dat idd durven te beslissen ja. Brandon zit vastgeketend en vol met woede en er valt niets aan te doen. Jongen zal zich verschrikkelijk voelen en het niet kunnen uiten. Ja dan denk ik dat het beter is als hij er niet meer zou zijn.
Als het leven lijden wordt dan is de dood een zegen.
kappa2010 schreef:Brandon zit vastgeketend en vol met woede en er valt niets aan te doen.
IndianLady schreef:Kijk dat is al een heel ander verhaal.
Wij hebben een 16/17 jarig meisje dat in een andere instelling misbruikt is
Zij loopt de hele dag met een soort van handboeien (riem) rond haar middel (die ook aan haar middel vastzitten) Zijzelf trekt de riem om haar middel nog strakker. ' s Nachts ligt ze aan armen, benen en middel vast in haar bed.
Waarom dit allemaal?
Vanwege haar misbruik is ze zichzelf gaan automutileren (dat wil zeggen zichzelf schoopen, slaan, bijten, krabben en dan in de allerergste vorm) Is in en intriest als je het ziet.
Als je haar ziet rondlopen op het terrein denk je ook WTF?!!
Maar als je het verhaal erachter hoort is het ineens heel anders.