Zwarte of groene balen ipv witte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:35

Gini schreef:
Lusitana schreef:
De foto's die getoond zijn in de weides zelf genomen. Als je het van de verte bekijkt geeft het een ander beeld, en de meeste mensen zullen het van de verte zien en niet in de wei zelf staan.

Dit vind ik 'een reden zoeken om een reden te zoeken'. Wat maakt het nu uit dat die foto's in de weide op 2 meter of op 50 meter van de weide gemaakt zijn? Feit is dat grote hopen plastic, grote hopen plastic blijven. Onnatuurlijk en niet passend in het landschap, welke kleur ook.

Dat zie je verkeerd. Het gaat om " ontsiering van het landschap". Dat is een veel groter plaatje dan 1 weide waar je met je neus bovenop staat.
Een hoop plastic die minder opvallend is door een neutralere kleur is in het landschap als geheel anders dan een hoop plastic die opvalt door een afstekende kleur.

Laat ik het zo zeggen: Als je een puist op je neus hebt en iemand maakt dan een close-up van je neus dan valt die puist echt wel meer op dan als je een foto maakt van het hele gezicht. En als je de puist met een camouflage creme bewerkt, is het nog steeds een puist, maar minder ontsierend... ;)

Ashley5760

Re: Zwarte of groene balen ipv witte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 12:10

zwarte vind ik ook niet passen.. Groen (heb je ook verschillende tinten in) zijn nog het mooiste/vallen minste op. Aan de andere kant.... De rotzooi die je ooit ziet bij bedrijven.. is niks bij die paar balen...

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-11 11:00

julius_juut schreef:
Arch nee! Je tijd besteden aan iets duurzaams?! Dan kan in Nederland niet hoor, vooral flink doorgaan op de oude voet. ;)

Want Nederland staat bekend om zijn conservatisme en technologische stilstand :? Volgens mij leven wij in een ander Nederland dan... of je klaagt maar wat voor het klagen zonder dat het ergens op gestoeld is. Kan ook.