Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
malloesje schreef:Nee maar wat is er mis met elkaar in de waarde laten, en dat geldt voor alle geloven.
Cassidy schreef:En laat ik je een ding vertellen: als je kijkt naar de wereldpopulatie, en het aantal beoefenaars van verschillende godsdiensten, komt het christendom toch echt niet op nummer 1 te staan...
Blue_Eyes schreef:Cassidy schreef:En laat ik je een ding vertellen: als je kijkt naar de wereldpopulatie, en het aantal beoefenaars van verschillende godsdiensten, komt het christendom toch echt niet op nummer 1 te staan...
Toch wel: http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldbevolking#Religie
Cassidy schreef:jaantsje schreef:Ik ben het ook al vele malen tegengekomen wat Mindim naar voren brengt.
Ze hebben het niet meer over de kerstdagen.
Inderdaad net zoals het feest van sinterklaas en zwarte piet.
Discriminatie wordt zo langzamerhand overal voor gebruikt om iets op te leggen wat je niet aanstaat, dat is mijn mening.
Eh...wie discrimineert er nu? Jij bent toevallig Christen (of niet) maar jij discrimineert, en niet zo'n beetje ook. Meer nog dat degenen die zeggen dat ze liever politiek correct zijn en er Happy Holidays van maken om niemand voor het hoofd te stoten die een ander geloof aanhangt....
Cassidy schreef:Blue_Eyes schreef:Dat zou me geen barst interesseren, echt niet. Ik denk dat ik ze dan zelf een warme Kerst zou wensen
Je inlevingsvermogen siert je...
Omdat jij er geen moeite mee hebt als iemand je Happy Hannukah wenst, ga je er klakkeloos van uit dat een ander dat ook niet heeft?