Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Ze hebben het duidelijk voorbereid. Ze had zo gehoopt dat ze mee kon regeren, het programma is er progressief genoeg voor, maar helaas hadden Maxime en Mark al direct een afspraak en zeurde Cohen teveel.
Ze heeft er gewoon genoeg van, en dat is niet verbazingwekkend als je ziet wat er op dit moment in de kamer zit.
Sonja schreef:Ik was denk ik die ene Nederlander die niets of nog minder met Femke had, maar ik ben wel erg benieuwd naar de reden. Ik hoop niet dat het weer iets met bedreigingen oid te maken heeft, dat vind ik zooooooo ongelofelijk not-done....
Erg jammer voor Groen Links denk ik.
Cryssie schreef:@DDW1190: Welk punt?? Ik heb het nooit mogen ontdekken. Vaak veel storm en gezeik in een héél klein glaasje.
Femke eruit, nu Job Cohen nog!
Berdien schreef:Je bent niet de enige die niets met haar heeft Sonja, ik vind haar allesbehalve een goede politica. Meer een enorme zeur en een flinke jankerd. De verklaring die ze nou voorleest vind ik ook voornamelijk gejank. Het gaat echt het ene oor in, het ene oor uit. Weet nou nog niet waarom ze stopt![]()
Ik ga haar in ieder geval niet missen in het strijdtoneel van de Nederlandse politiek.
sarabande schreef:Cryssie schreef:@DDW1190: Welk punt?? Ik heb het nooit mogen ontdekken. Vaak veel storm en gezeik in een héél klein glaasje.
Femke eruit, nu Job Cohen nog!
Dat hun politieke standpunten jou niet aanspreken, is je goed recht. Maar als je dit soort dingen over Femke zegt betekent dat je kennelijk nooit echt naar haar geluisterd hebt of alleen zeer bevooroordeeld.
Cryssie schreef:Halleluja.Goed nieuws, heeft het jaar 2010 toch nog iets goeds gebracht
! Had zij eerder moeten doen, enige wat zij kon doen was continue afgeven op andere partijen met name de rechtse partijen.
Wat irritante stemgeluid kan dat mens toch produceren. Ik ben absoluut geen fan van haar.
Laulau1986 schreef:Cryssie schreef:Halleluja.Goed nieuws, heeft het jaar 2010 toch nog iets goeds gebracht
! Had zij eerder moeten doen, enige wat zij kon doen was continue afgeven op andere partijen met name de rechtse partijen.
Wat irritante stemgeluid kan dat mens toch produceren. Ik ben absoluut geen fan van haar.
Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!
Wildgirl schreef:Sonja schreef:Ik was denk ik die ene Nederlander die niets of nog minder met Femke had, maar ik ben wel erg benieuwd naar de reden. Ik hoop niet dat het weer iets met bedreigingen oid te maken heeft, dat vind ik zooooooo ongelofelijk not-done....
Erg jammer voor Groen Links denk ik.
It makes two![]()
Ik hoorde het op het nieuws en mijn eerste reactie was: Halleluja
sarabande schreef:Ik reageerde op de uitspraak van Cryssie, niet op die van jou. En ik stelde dat ze best een mening mag hebben, maar dat niet alle teksten van Femke onder de noemer veel storm en gezeik in een klein glaasje te vatten zijn.
Integendeel zelfs jullie held Wilders prees haar kunst van debatteren, ondanks dat hij het zelden met haar eens was.
En dat was ook de nuance die ik bedoelde.