Femke Halsema stapt per direkt op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 15:10

Ze hebben het duidelijk voorbereid. Ze had zo gehoopt dat ze mee kon regeren, het programma is er progressief genoeg voor, maar helaas hadden Maxime en Mark al direct een afspraak en zeurde Cohen teveel.
Ze heeft er gewoon genoeg van, en dat is niet verbazingwekkend als je ziet wat er op dit moment in de kamer zit.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 15:13

sarabande schreef:
Ze hebben het duidelijk voorbereid. Ze had zo gehoopt dat ze mee kon regeren, het programma is er progressief genoeg voor, maar helaas hadden Maxime en Mark al direct een afspraak en zeurde Cohen teveel.
Ze heeft er gewoon genoeg van, en dat is niet verbazingwekkend als je ziet wat er op dit moment in de kamer zit.

Dit is niet wat ze zelf heeft gezegd dus ik vind ook niet dat we daar iets over kunnen zeggen. Ze zei dat de mislukte formatie voor haar niet de reden was om te stoppen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-10 15:15

Chris schreef:
Dit is niet wat ze zelf heeft gezegd dus ik vind ook niet dat we daar iets over kunnen zeggen. Ze zei dat de mislukte formatie voor haar niet de reden was om te stoppen.

Dat zeg ik ook niet, wel dat ze het graag gewild had en dat zei ze ook, daar heeft ze nooit een geheim van gemaakt.

Peperkroket

Re: Femke stapt per direkt op

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 15:15

Nee inderdaad :) Okee ik dacht dat je suggereerde dat de mislukte formatie voor haar meespeelde bij het vertrek.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 19:48

Ondanks dat ze zegt dat ze wil "genieten van haar midlife-crisis" heb ik ook het donkerbruine vermoeden dat Femke Halsema ze zwanger is. :j

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 20:31

Ik begrijp goed dat ze deze rustige periode heeft gekozen om te stoppen, had alleen niet verwacht dat ze het zo snel na de formatie al zou doen.

Enerzijds vind ik het erg jammer, want Halsema is IMO een van de beste politici van Den Haag van het moment. Ik ben benieuwd hoe haar opvolgster zich gaat ontwikkelen, haar ken ik nog niet erg goed.

Krips

Re: Femke Halsema stapt per direkt op

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 02:18

Ik vond Femke ook een heeel sterke politica. Wat mij betreft de sterkste van dit moment. Erg jammer, groot gemis. Ik zag in Femke nog altijd veel toekomst. Wel had ik al in wat interviews e.d. dit aan horen komen. Ik denk ook dat ze nu opstapt om de de opvolgster ruimte te geven zich op een 'rustig' moment op de kaart te zetten. Ik heb er het volste vertrouwen in dat ze een goede opvolgster is. Femke haar hart lag immers echt bij de partij, dat draagt ze vast niet over aan de eerste de beste.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 10:40

Opvolgster ziet er goed en sterk uit. Super dat een partij dit achter de hand heeft. Hoe je het ook wendt of keert een lelijke of dikke vrouw wordt meteen niet voor vol aangenomen en is voortdurend bezich zichzelf waar te maken.
Wilders beschimpte al eens een vrouw om haar gewicht.
Dat heeft ze alvast voor

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 10:44

Sonja schreef:
Ik was denk ik die ene Nederlander die niets of nog minder met Femke had, maar ik ben wel erg benieuwd naar de reden. Ik hoop niet dat het weer iets met bedreigingen oid te maken heeft, dat vind ik zooooooo ongelofelijk not-done....
Erg jammer voor Groen Links denk ik.

It makes two :D

Ik hoorde het op het nieuws en mijn eerste reactie was: Halleluja ;)

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 10:58

Halleluja _/-\o_ .Goed nieuws, heeft het jaar 2010 toch nog iets goeds gebracht *\o/* ! Had zij eerder moeten doen, enige wat zij kon doen was continue afgeven op andere partijen met name de rechtse partijen.
Wat irritante stemgeluid kan dat mens toch produceren. Ik ben absoluut geen fan van haar.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 11:09

ahh wat jammer zeg! vond der echt een goede politica!
hopelijk kunnen we der ergens anders zien! Cryssie: maar ze heeft vaak wel een punt!

zelf heb ik op SP gestemd maar vind het erg jammer..

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 13:38

@DDW1190: Welk punt?? Ik heb het nooit mogen ontdekken. Vaak veel storm en gezeik in een héél klein glaasje.
Femke eruit, nu Job Cohen nog!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 14:01

Cryssie schreef:
@DDW1190: Welk punt?? Ik heb het nooit mogen ontdekken. Vaak veel storm en gezeik in een héél klein glaasje.

Dat hun politieke standpunten jou niet aanspreken, is je goed recht. Maar als je dit soort dingen over Femke zegt betekent dat je kennelijk nooit echt naar haar geluisterd hebt of alleen zeer bevooroordeeld.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 14:09

Berdien schreef:
Je bent niet de enige die niets met haar heeft Sonja, ik vind haar allesbehalve een goede politica. Meer een enorme zeur en een flinke jankerd. De verklaring die ze nou voorleest vind ik ook voornamelijk gejank. Het gaat echt het ene oor in, het ene oor uit. Weet nou nog niet waarom ze stopt :o
Ik ga haar in ieder geval niet missen in het strijdtoneel van de Nederlandse politiek.

FEMKE VOOR PVV!!

:D :D

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:05

sarabande schreef:
Cryssie schreef:

Dat hun politieke standpunten jou niet aanspreken, is je goed recht. Maar als je dit soort dingen over Femke zegt betekent dat je kennelijk nooit echt naar haar geluisterd hebt of alleen zeer bevooroordeeld.

OEF!!! Sarabande denkt mij te kennen. *D

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:10

Cryssie schreef:
Halleluja _/-\o_ .Goed nieuws, heeft het jaar 2010 toch nog iets goeds gebracht *\o/* ! Had zij eerder moeten doen, enige wat zij kon doen was continue afgeven op andere partijen met name de rechtse partijen.
Wat irritante stemgeluid kan dat mens toch produceren. Ik ben absoluut geen fan van haar.

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

Cryssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:15

Laulau1986 schreef:
Cryssie schreef:

Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

@Sarabande: nog ééntje die kennelijk nooit echt naar Femke geluisterd heeft of alleen zeer bevooroordeeld is. :D

TuttiFrutti_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 17:15

Ah, ik lig er niet wakker van, zij ook niet, vet salaris , krijgt lekker doorbetaald.
Heb ook niets met haar. Ben meer voor de PVV :D

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 18:20

Cryssie schreef:
OEF!!! Sarabande denkt mij te kennen. *D

Nee hoor maar Femke haar woorden wel :)*

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:26

Sarabande jij mag rustig een mening hebben, maar laat andere mensen die dan ook hebben.
Jou perceptie van de woorden van mevrouw Halsema verschilt duidelijk van die van mij.
Ik ben in ieder geval blij dat ik haar nu hoogstwaarschijnlijk wat minder voor bij zal horen komen in o.a. P&W.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-10 18:30

Ik reageerde op de uitspraak van Cryssie, niet op die van jou. En ik stelde dat ze best een mening mag hebben, maar dat niet alle teksten van Femke onder de noemer veel storm en gezeik in een klein glaasje te vatten zijn.
Integendeel zelfs jullie held Wilders prees haar kunst van debatteren, ondanks dat hij het zelden met haar eens was.
En dat was ook de nuance die ik bedoelde.

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:33

Wildgirl schreef:
Sonja schreef:
Ik was denk ik die ene Nederlander die niets of nog minder met Femke had, maar ik ben wel erg benieuwd naar de reden. Ik hoop niet dat het weer iets met bedreigingen oid te maken heeft, dat vind ik zooooooo ongelofelijk not-done....
Erg jammer voor Groen Links denk ik.

It makes two :D

Ik hoorde het op het nieuws en mijn eerste reactie was: Halleluja ;)

AMEN

Cin_penotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:35

Cryssie schreef:

Precies liever gister als vandaag +:)+

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:35

Ik heb regelmatig op Femke gestemd en vind het heel jammer dat ze ermee ophoudt. Maar ja, dat vond ik destijds ook van haar voorganger, Paul Rosenmoller. Ik ga er vanuit dat haar opvolgster weer een fijne is. :j
Heb helaas P&W gisteravond niet gezien. Vond Femke altijd heel sterk in het debat. Ze kon de zaken goed verwoorden, was altijd goed op de hoogte en ik kon me in veel standpunten prima vinden.

Natuurlijk zijn tegenstanders blij dat ze weg gaat. What's new bij de mens??
Van mij mag Geertje opzouten. En geloof me, die gaat er een keertje uit, hoor.
Met zijn hele PVV er achter aan. Over een stelletje debielen (en eh.... criminelen :+ ) gesproken. :D

Laulau1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 18:44

sarabande schreef:
Ik reageerde op de uitspraak van Cryssie, niet op die van jou. En ik stelde dat ze best een mening mag hebben, maar dat niet alle teksten van Femke onder de noemer veel storm en gezeik in een klein glaasje te vatten zijn.
Integendeel zelfs jullie held Wilders prees haar kunst van debatteren, ondanks dat hij het zelden met haar eens was.
En dat was ook de nuance die ik bedoelde.

Ik sloot me bij haar mening aan, vandaar dat ik me ook aangesproken voel ;)
En 'jullie' held Wilders...? Iedereen die mevrouw Halsema niet uit kan staan is dus Wilders aanhanger?
Het gaat mij ook niet zo zeer om de partij Groenlinks, waar ik inderdaad helemaal niks mee heb, maar echt om de persoon. Zo overdreven en heel veel zeggen zonder eigenlijk daadwerkelijk een punt te maken. (Mijn mening he)
Ik heb ook niks met heel veel andere partij qua standpunten alleen hebben die gelukkig minder vervelende lijsttrekkers :D