Powned verpest sinterklaas voor kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:03

chevax schreef:
Dit is gewoon willen scoren over andermans rug en echt volkomen alleen maar met jezelf bezig zijn en "kijk eens hoe stoer ik ben en wat ik allemaal durf". Het moge duidelijk zijn dat ik van PowNed sowieso geen hoge pet op heb.

Hier hetzelfde. Dit bevestigt voor mij het beeld dat ik al van PowNed had. Zo laag bij de grond.

karuna schreef:
En deze omroep zou een toevoeging zijn aan het televisienet en omroep Llink niet?

Wat een helden om zo een leuk kinderfeestje te verstoren, en het dan maar raar vinden dat kinderen soms gestoord gedrag vertonen als ze dit als voorbeeld hebben?

Ik word echt te oud geloof ik. %)

Inderdaad, wat een helden. :n
Van mij mag het direct van de buis. Ze willen toch zo graag bezuinigen op de publieke netten? Nou, gooi deze troep er dan maar meteen af. NUL maatschappelijke inbreng, enkel een ziekelijke sfeerbederver.

Salsa

Re: Powned verpest sinterklaas voor kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:08

Vind Powned sowieso een heel erg irritant programma. Zonde van het subsidie geld. Wat een kl0testreek zeg van die Rutger. Heb me laatst ook al zitten ergeren aan het item van "Man bijt Christenhond" Rutger wilde dan een beetje provoceren bij een oud stel in Bijbelbelt maar die man was gewoon super aardig en beleefd naar Rutger terwijl hij degene was die zich als hond gedroeg

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 13:19

Oh ja dat man bijt Christenhond, ook al zo'n walgelijk stukje commerciële rotzooi. Dat hele powned mag van mij eraf, dit is geen amusement meer.
Dit is gewoon kant en klaar mensen in de zeik nemen en zelf het meeste lol erom hebben.

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:01

Was het maar commercieel. Commerciele zenders moeten hun eigen broek ophouden. De publieke omroepen, waar PowNed onder valt, worden grootendeels van subsidies betaald. Dus van onze belastingcenten kan zo'n gek als Rutger dit soort items maken.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:13

Wat een l*lhannes zeg, dat doe je toch niet, heeft hij enig idee hoe dat voor die kinderen is? Als ik erbij zou staan zou hij nog niet jarig zijn, al was het maar om zijn taalgebruik, wat een l*l. (en dat zeg ik dan natuurlijk niet waar die kindjes bij zijn :+)

Mayflower_ schreef:
Oh ja dat man bijt Christenhond, ook al zo'n walgelijk stukje commerciële rotzooi. Dat hele powned mag van mij eraf, dit is geen amusement meer.
Dit is gewoon kant en klaar mensen in de zeik nemen en zelf het meeste lol erom hebben.

Wat mag dat dan voorstellen?
Hoewel ik me wel wat kan voorstellen.

Ik heb weleens naar Pownews gekeken en dat vond ik nog wel aardig maar nu blijkt wel weer dat het bij zulke omroepen nooit lang leuk is.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:16

anneliesdj schreef:
Wat een l*lhannes zeg, dat doe je toch niet, heeft hij enig idee hoe dat voor die kinderen is? Als ik erbij zou staan zou hij nog niet jarig zijn, al was het maar om zijn taalgebruik, wat een l*l. (en dat zeg ik dan natuurlijk niet waar die kindjes bij zijn :+)

Mayflower_ schreef:

Wat mag dat dan voorstellen?
Hoewel ik me wel wat kan voorstellen.

Ik heb weleens naar Pownews gekeken en dat vond ik nog wel aardig maar nu blijkt wel weer dat het bij zulke omroepen nooit lang leuk is.

http://www.youtube.com/watch?v=VM7gRarpRPE

Hierbij de uitzending.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:18

Duke schreef:
Was het maar commercieel. Commerciele zenders moeten hun eigen broek ophouden. De publieke omroepen, waar PowNed onder valt, worden grootendeels van subsidies betaald. Dus van onze belastingcenten kan zo'n gek als Rutger dit soort items maken.

Ach, commerciele zenders betaal jij als kijker in feite ook, gezien de (vele, te vele) reclames en de kijkcijfers. ;)
Enig idee hoe dat werkt??? :D

Ik ben blij dat er naast de commercielen ook publieke zenders zijn. Vond Llink een leuke omroep trouwens. Jammer dat ze er uit zijn. Ze hadden interessante programma´s. Wat ik vaak een beetje mis bij de meeste commercielen. ;)

Dit item van Powned vind ik ronduit smakeloos. Ben blij dat mijn kind daar niet tussen zat, want ik geloof dat ik die loser buiten opgewacht had. Dit doe je toch niet met die kleine kinderen erbij??????

Ik las ergens een soort van vergelijking met de paasei van Bart. Nou, dat werd op een prima tijdstip uitgezonden en BNN vind ik erg leuk. Niet per se alles, maar hun insteek mag ik wel.

Ik heb zelf een dochter van ruim 5, die zwaar gelooft in Sinterklaas. Prachtige tijd was het, ze heeft zo genoten. Zal je maar zo´n idioot tegen komen met zijn grove praat. Ik ben ook niet heilig, maar weet wel wat ik mijn kind wil bijbrengen en dat is niet bepaald wat deze vent doet. :n

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:33

Mayflower_ schreef:

Walgelijk zeg, vraag me echt af wie hij nu voor gek denkt te zetten.
Respect voor die mensen hoor, ik had hem er allang uit gekickt, wat een onfatsoen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:44

Ik vond het wel grappig
Je zag die vader met die kinderen heel gauw weg lopen toen rutger aan de telefoon zat en die kinderen in die chreche hoorde ik lachen omdat ze piets en 2e sint ruzie zagen maken :P

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:44

Jeetje wat erg. Ben afgelopen dagen als piet met sint op stap geweest, en echt je kunt best wel eens een grapje maken. In de auto bijv. zitten lachen om een vloekende "sint" maar dat is daar waar geen kinderen zijn! Kijk en een klein dubbelzinnig grapje wat kinderen nog niet snappen, maar wat wel leuk is in een gezin met bijv. veel oudere familie etc erbij om het voor hun ook leuk te houden, maar schelden, de sint belachelijk maken, nee nevernooitniet dat is ziek! Ook als wij kinderen tegenkwamen en eigenlijk haast hadden kregen die wat snoep en werden niet genegeerd, je kruipt immers in de rol van een fenoneem en moet je daar naar gedragen.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:46

Ik snap de powned humor sowieso niet :n
Het enige wat ze doen is overal de boel verstoren, mensen belachelijk maken en zichzelf helemaal geweldig vinden.

Ben gek op humor, rare dingen doen, etc. Maar bij Powned scoren ze gewoon echt niet.
Dat de regering hun laat uitzenden.. onbegrijpelijk!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:51

Doet me denken aan de basis/middelbare school, andere mensen vernederen/pesten om jezelf beter te voelen.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:54

anneliesdj schreef:
Mayflower_ schreef:

Walgelijk zeg, vraag me echt af wie hij nu voor gek denkt te zetten.
Respect voor die mensen hoor, ik had hem er allang uit gekickt, wat een onfatsoen.

Dank Mayflower ik kon het fragment niet zo snel vinden.
Echt tenenkrommend als ik dit kijk. Zo'n lieve man........

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:54

suus_ schreef:
Doet me denken aan de basis/middelbare school, andere mensen vernederen/pesten om jezelf beter te voelen.

Jij legt de vinger volgens mij precies op de zere plek. :j

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:55

suus_ schreef:

AMEN! Dat is precies wat het is! _/-\o_

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 14:58

Salsa schreef:
Dank Mayflower ik kon het fragment niet zo snel vinden.
Echt tenenkrommend als ik dit kijk. Zo'n lieve man........

Ja echt, krijg er bijna tranen van, zo sneu vind ik het.
Echt, ik moet hem niet tegenkomen want dat gaat niet goed.
Je mag dan programma's maken, beetje willen provoceren en weet ik wat, allemaal prima.
Maar je hebt ook nog zoiets als fatsoensnormen en er zijn gewoon dingen die je niet kunt maken, nooit en nergens.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:31

Ik vind het grappig als je een soortgelijke stunt bij volwassenen uitvoert (bijv. 2 kerstmannen/ Gerard Jolings/ enz op een feest laten verschijnen) maar niet bij kinderen :n

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:36

Vreselijk triest vind ik dit. Arme kinderen, zoiets doe je toch niet... :n Belachelijk. Ik snap echt niet waarom dit grappig zou moeten zijn, zo kansloos. :r

Kennen jullie deze? Dit vind ik dan weer wel geniaal, Powned journalist wordt gepowned. :D

Moet ze nageven dat ze dit dan weer ook zelf uitzenden,terwijl het deze keer voor hen niet zo goed uitpakt (journalist pakt het ook niet zo goed aan. :') )

Edit; heb net even het filmpje van die Man bijt Christenhond gekeken. Ik zou het al niet eens uit mijn mond krijgen zulke dingen terwijl die man zo ontzettend vriendelijk doet! ;( Heb het niet eens afgekeken. Gatverdamme.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:12

Haha die is dan wel weer goed, duidelijk iemand die bekend is met PowNed, zal hem leren.
Wat nog het leukste is is dat hij er boos om wordt, hij had beter kunnen doen alsof het normale antwoorden waren, nu staat hij zelf voor l*l.

Born2BCrazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:20

"Ik kijk elke ochtend onder mijn auto voordat ik weg ga".. Geniaal! :')

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:29

Ik vind het belachelijk. En gewoon heel sneu voor die kinderen.
Ik vind dat de 'echte' sinterklaas zich er nog netjes uit probeert te praten. Dat doet hij wel super.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:31

Born2BCrazy schreef:
"Ik kijk elke ochtend onder mijn auto voordat ik weg ga".. Geniaal! :')

Die is geweldig. :') Ik vind 'm zo mooi, idd dat die journalist zich gaat opwinden, dat werkt natuurlijk niet. En die man maar rustig antwoord blijven geven. :))
Ik vind het dan wel weer leuk dat ze dit zelf uitzenden, ze staan hier zelf voor l*l.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:35

pff ik vind pownd al zo stom.. maar dit is echt belachelijk dit doe je toch niet en die taal er ook bij.. bah

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:39

Nou wat een humor!! NOT!!! :+
Ontzettende poedersuiker streek, schrappen van TV die handel zonde van de subsidie

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 16:47

Vind die lui van Powned altijd al een stelletje losers, maar nu komen ze echt mijn neus uit. Arme kinderen. :n