Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Lucassen is niet veroordeeld voor verkrachting sarabande. Dat zijn dingen die de media suggereren, maar hij is er niet voor veroordeeld.
sarabande schreef:Focussed schreef:Lucassen is niet veroordeeld voor verkrachting sarabande. Dat zijn dingen die de media suggereren, maar hij is er niet voor veroordeeld.
Dan zou ik het dossier nog maar eens lezen. Hij heeft minderjarige meisjes misbruikt, vind je dat iemand die dat doet + de buurt terroriseren in de kamer mag zitten, dat lijkt me een relevantere vraag dan zijn daden afzwakken.
esmee_stip schreef:Met een slok op breng je andere weggebruikers in gevaar.. Dit vind ik zeer onverantwoordelijk.
Een fout van Lucassen, hij heeft grote schulden(dat hebben geloof ik wel meer mensen..) brengt anderen niet in gevaar.
Ik denk niet dat je deze 2 situaties kunt vergelijken:)
Edit: trouwens ook wel vreemd dat hij een uitkering ontvangt terwijl hij in de 2e kamer zit, niet alleen fout van hem, nog een veel grotere fout van het uwv. Als een 'bekend' kamerlid een uitkering kan ontvangen, hoeveel andere werkenden zullen dit dan ook niet ontvangen?... Maargoed dat is niet on-topic..