Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
insun schreef:Met jouw laatste alinea ben ik het helemaal eens Sarabande.
Ik snap ook niet waarom hij zulke mensen in z'n partij houdt. Waarschijnlijk idd. omdat hij de mensen niet voor het oprapen heeft, zoals in een voorgaande link al geschreven werd. En de redenen waarom dat is lijkt me ook wel aannemelijk.
Citaat:Derhalve treed Lucassen af als lid van het parlement en stelt zijn zetel beschikbaar. Zo moet een militair die aan eer hecht, handelen. Kan dat Lucassen doen?
Hermelientje schreef:insun schreef:Met jouw laatste alinea ben ik het helemaal eens Sarabande.
Ik snap ook niet waarom hij zulke mensen in z'n partij houdt. Waarschijnlijk idd. omdat hij de mensen niet voor het oprapen heeft, zoals in een voorgaande link al geschreven werd. En de redenen waarom dat is lijkt me ook wel aannemelijk.
Ik ben het daar ook mee eens.
Eigenlijk vind ik het een hele rare redenatie dat het zo zielig zou zijn dat hij geen normale mensen kan krijgen. Stel dat ik als werkgever een slechte naam heb, altijd maar negatieve dingen roep over anderen en ook nog eens werk aanbiedt waarbij mensen zelf helemaal geen inbreng hebben omdat ik in mijn oneindige grootheid de enige ben die weet hoe het moet. En dan krijg ik alleen maar kneusjes en rare types als werknemer. Wie zou er dan medelijden met mij hebben?
Wilders zelf wil alleen maar "sokpoppen" dus dat sluit elk weldenkend mens bij voorbaat uit.
Hermelientje schreef:Het lijkt me logisch dat er in elke partij mensen zitten die dingen fout doen/hebben gedaan. De lol voor de pers (en niet alleen de linkse hebben we nu kunnen zien) is natuurlijk dat wie het hardste schreeuwt over bepaalde misstanden ook het hardste wordt aangepakt als juist die dingen gebeuren in zo'n partij. De PVV gilt hard over "law and order" dus worden ze hier ook keihard op afgerekend. Als ik een stiekeme homoseksuele relatie heb haal ik de krant niet als het ontdekt wordt, maar als een kamerlid van de SGP het doet is het echt wel voorpaginanieuws, zelfs al is er helemaal niets illegaals aan het hebben van een stiekeme homoseksuele relatie.
Hermelientje schreef:In Engeland begonnen de conservatieven ooit over terug naar "family values", nou dat was feest voor de pers met al die buitenechtelijke relaties van de conservatieve politici. En dan kan het zijn dat je toch weg moet zelfs als je niet echt iets vreselijks misdaan hebt.
Citaat:Feit is nl. dat niet voor iedere functie een VOG kan worden aangevraagd. Alleen een werkgever kan een VOG verlangen van een werknemer. Nou wil het toeval dat een kandidaat-kamerlid niet in dienst is van de partij, maar de partij kandideert leden van zijn partij voor een volksvertegenwoordigende functie. Bovendien is het ook nog eens zo dat gezien de feiten waarvoor L. is veroordeeld, het aantal feiten, de strafmaat, het tijdsbestek, L. gewoon die VOG had gekregen.
yfande schreef:Het zou wettelijk vastgelegd moeten worden dat leden van de regering maar ook provinciale/
regionale/lokale bestuurders gescreend moeten worden.
insun schreef:Wat Wilders betreft; die staat nu met z'n rug tegen de muur.
woofie schreef:Ik ben onderhand die moddergooiende bende die zich politiek noemt helemaal zat!!
Wilders is gekozen uit onvrede....en het is aan de andere partijen om daar wat daadkrachtigs mee te doen.
Maar wat doet men? men gaat naarstig op zoek naar alles wat de PVV kan schaden.....
Misschien moeten de heren politici zichzelf eens achter de oren krabben en zich gaan afvragen waarom de Nederlanders zo ontevreden zijn over het beleid.
Wat te denken van alle mooie verkiezingsbeloftes die achteloos aan de kant werden geschoven zodra men riant op het pluche zat??
De partijen die kiezers aan Wilders hebben verloren hebben dit toch echt aan zichzelf te danken!
Laten ze hun energie maar in het opbouwen van onze economie en samenleving stoppen in plaats van in kinderachtige zwartmakerij spelletjes!!
De huidige regering is gekozen door het volk, of men dat nu leuk vind of niet, we moeten het er mee doen!!
Na 4 jaar zal vanzelf wel blijken of deze keuze een goede was, en zo niet? dan krijgen we vanzelf weer een heel andere regering.
woofie schreef:Ik ben onderhand die moddergooiende bende die zich politiek noemt helemaal zat!!
Wilders is gekozen uit onvrede....en het is aan de andere partijen om daar wat daadkrachtigs mee te doen.
Maar wat doet men? men gaat naarstig op zoek naar alles wat de PVV kan schaden.....
sarabande schreef:Ach wat je zaait dat oogst je, dus die meerderheid in de kamer is slechts een kwestie van tijd. Ik stel me voor dat nu de diverse onderzoeks journalisten de rest van de PVV fractieleden door gaan lichten en dan krijgen we de kandidaten voor de provinciale staten en de eerste kamer nog.
Pakt zakje popcorn erbij![]()
De stand tot nu toe:
1. Dion Graus – openlijke geweldpleging, stalking van meerdere vrouwen, fraude met zijn cv
2. Hero Brinkman – bedreiging, openbare dronkenschap, diefstal (van bier) en openlijke geweldpleging
3. Mellony van Hemert – cv-fraude (opgestapt om "medische redenen")
4. Arjan Brogt – oplichting (ineens "verdwenen" van de kandidatenlijst)
5. Gidi Markuszower – verboden wapenbezit (opgestapt na "aanhoudende negatieve berichtgeving")
6. Jhim van Bemmel - faillissementsfraude
7. Marcial Hernandez – openlijke geweldpleging
8. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging
insun schreef:Nu mis ik even iets. Wie zegt dat dat zielig is? Dat lees ik althans niet uit dat artikel?
Nicolletje schreef:insun schreef:Wat Wilders betreft; die staat nu met z'n rug tegen de muur.
Dat is ook wel weer waar. Geen wonder dat die man zijn haar blondeert want eronder is het inmiddels gewoon grijs!