WAARSCHUWING meiden let op !!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lindava1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 14:37

Wéér iets waar we alert op moeten zijn... moet niet gekker worden!

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-10 14:46

eilleen333 schreef:
Lindy1982 schreef:
nou ik zou niet zomaar mijn sleutel geven ook al zijn ze met 3 mannen..
9 van de 10 keer zit mijn dochtertje achterin nou echt niet dat ze mijn auto krijgen..

geef wel gas en sorry alsik hem dan even niet zie staan..
en anders krijgen ze gewoon een klap voor hun B.e.k en dan op een speciale plek dat ze meteen even gedesoirienteerd zijn heb ik even de tijd weg te komen

alles voor mijn meisie.. moet er niet aan denken brrrr

Ik bedoelde eigenlijk dat ze komen als jij net bij je auto aankomt. Tenzij jij je kind in de auto laat als je gaat shoppen, zit je kind dus nog niet in de auto ;) . Daarbij had ik het ook over een vrouw alleen ;) .
Maar je mag wel een behoorlijke vechtkunst beheersen als jij in mijn scenario 3 man knock out kan slaan ;) .

Maar goed, laten we maar hopen dat we dit allemaal nooit in de praktijk hoeven te brengen.

haha is ook zo .. maar heb wel vechtsporten gehad in mijn vorige beroep en ja ook op de gemene manier..
maar goed door adrenaline word je erg sterk hoor..

Heb een keer een 10 tonner.. ( sorry een hele dikke vrouw ) met mijn 47 kg opgetild en terug in haar stoel gezet.. ze ging even door het lint..
Nadat ze weer zat keek ik verbaasd om me heen zo van huh heb ik dat gedaan net als mijn collega's want die knepen hem al dat zo een grote dikke vrouw op mij af kwam stormen

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 21:01