Misschien moet ik die imam maar eens aan gaan klagen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jantergouw schreef:Het probleem met opvoeden is dat je wel streng en rechtvaardig moet zijn. Als je dat tuig dat zich niet aanpast steeds een hand boven het hoofd houdt (linkse tactiek) dan moet je niet raar opkijken dat je verwende gasten creëert die absoluut geen respect voor gezag meer hebben en doen waar ze zin in hebben.
Links had al jaren geleden strenger op moeten treden maar ze zagen de allochtoon in het algemeen als hun knuffelproject en iedere kritiek werd direct door ze afgedaan als xenofobie en vergeleken met de tweede wereldoorlog. Daarom hebben we nu de problemen die we hebben.
Electra63 schreef:Ach, zolang het in Nederland nog niet veel beter gaat, is er volgens mij, voor een hoop mensen nog niet veel te lachen.
funnyhorses schreef:Als ze zich ozo beledigd voelen dan gaan ze maar lekker terug waar ze vandaan komen!
In hun land zou ik me ook beledigd voelen als ik met een dichtgesluierde kop moest lopen,daarom kom ik er ook niet!
Misschien moeten ze zich eens gaan afvragen waarom er ineens zo gereageerd word op ze,das beslist niet omdat ze zo super netjes in gedrag zijn of respectvol!
Wat mij betreft mogen ze ze meteen wegsturen en nooit meer terug laten komen!!!
jantergouw schreef:Electra63 schreef:Ach, zolang het in Nederland nog niet veel beter gaat, is er volgens mij, voor een hoop mensen nog niet veel te lachen.
Alleen al het feit dat er geen invloed van links is op deze regering is meer dan genoeg reden voor een feestje.
Het beter gaan met Nederland is een automatisch gevolg daarvan.
Nicolletje schreef:Electra63 schreef:Ik zat eigenlijk op jouw link te wachten dat er maar 500 miljoen gaat naar de ouderenzorg ipv de beloofde miljard.
O, wat zal het beter gaan in Nederland voor de zieken en AOW-ers.
Het is helemaal off-topic, maar van die 1 miljard gaat de andere helft naar de ziekenzorg.
funnyhorses schreef:Nou wie weet word het dan uiteindelijk toch nog gezellig en veilig in Nederland!
Van mij mag hij zo door gaan!!!
Citaat:Kan me niet voorstellen dat het er gezelliger op wordt als iedereen het voorbeeld van de heer Wilders gaat volgen en vrijuit mensen gaat beledigen en kwetsen. Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan alles roepen wat je voor de mond komt. Dat laatste getuigt meer van een gebrek aan zelfbeheersing, tact en intelligentie dan van vrijheid en tolerantie.
CtjeLief schreef:Citaat:Kan me niet voorstellen dat het er gezelliger op wordt als iedereen het voorbeeld van de heer Wilders gaat volgen en vrijuit mensen gaat beledigen en kwetsen. Vrijheid van meningsuiting is iets anders dan alles roepen wat je voor de mond komt. Dat laatste getuigt meer van een gebrek aan zelfbeheersing, tact en intelligentie dan van vrijheid en tolerantie.
Dit is exact wat ik ook probeer te benadrukken. Na
Wilders zijn vrijspraak zullen HEEL VEEL mensen dat gaan zien als vrijkaart om moslims openlijk te gaan beledigen en te scanderen. Ik hou oprecht mijn hart vast en ik denk dat dit Nederland (zeker qua sfeer!) heel veel schade gaat aandoen....