Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicolletje schreef:Ja natuurlijk, maar ik als individualist merk dat ik dat minder beinvloedbaar ben dan vele anderen. Beetje lastig verhaal.
Iets met groepsgedrag.
gohya schreef:Zonder Wilders zou dit ook gebeuren!
Geloof maar dat het op een dag zou escaleren,veel mensen pikken het niet meer.
Heb veel gezien op t.v. mensen die op t.v. zeiden dat ze het zat waren!
janesmith schreef:Waves schreef:Je kan moeilijk haat zaaien met andermans woorden..
Dat gaat heel goed. Kijk maar eens naar bepaalde imams die haat zaaien met de woorden van mohammed.
babbii_lief schreef:Ik vind het goed dat dit gebeurd.
En waarom geert wilders mag ook niet alles zeggen mensen beledigen enz. Dat doet ie wel en het word geaccepteerd.
Nou deze keer niet. Maar wat ik kan herinneren heeft wilders het andersom ook een keer gedaan. Omdat ze hem beledigden enz. Dan staat ie in zijn gelijk en nu dat het andersom is kan het niet en is het belachelijk. Nou ik hoop dat wilders verliest.
CtjeLief schreef:nee uiteraard heeft ie die weten te vinden. Hij moet toch zijn hachje zien te redden. Dat is niet meer dan normaal.
CtjeLief schreef:Er zijn ook HEEL VEEL experts die zeggen dat de uitspraken van Wilders haaks staan op de waarheid. Dus wat dat betreft vind je voor iedere partij natuurlijk de 'nodige experts'.
Waves schreef:Niet bij een boek. Door het bij een boek te leggen gooi je namelijk ook alle niet slechte mensen die er wel goede dingen uit halen in dezelfde hoek als die bepaalde haatzaaiende Imams. En dát maakt Wilders uitspraken over de Islam in mijn ogen discriminatie.
gohya schreef:Ik hoorde dat dit alles tegen wilders is begonnen doordat een student een aanklacht indiende tegen wilders?
Geen enkele moslim of buitenlander heeft een klacht ingedient voor zover ik weet,beetje vreemd niet?
Adil18 schreef:CtjeLief schreef:nee uiteraard heeft ie die weten te vinden. Hij moet toch zijn hachje zien te redden. Dat is niet meer dan normaal.
Sorry hoor, maar als de mening van deze experten als bevooroordeeld wordt gezien of het te weinig is als bewijsvoering, dan wordt het ook niet meegenomen.
Net wat je zelf zegt, er zijn experten die de mening van deze 3 epxerten niet delen, maar ik zie niet in waarom het oordeel van deze drie experten daarom minder waard zou zijn...
Door te zeggen "hij moet zijn hachje redden" zet jij imo vraagtekens bij de ervaring, expertise en objectiviteit van deze drie mensen...Vind ik peersoonlijk knap brutaal.
CtjeLief schreef:Nee hoor, ik zeg dat omdat het logisch is dat partijen experts inschakelen voor hun zaak, en dat doet ie toch echt om zn eigen hachje te redden, zoals mensen dat meestal in een rechtzaak doenniets brutaals aan dus.
Adil18 schreef:CtjeLief schreef:Nee hoor, ik zeg dat omdat het logisch is dat partijen experts inschakelen voor hun zaak, en dat doet ie toch echt om zn eigen hachje te redden, zoals mensen dat meestal in een rechtzaak doenniets brutaals aan dus.
In de rechtzaal heb je eerlijk te zijn, liegen is zelfs strafbaar. Ik denk dus niet dat deze mensen buiten de rechtzaak anders denken. Natuurlijk zoekt Wilders ondersteuning in zijn mening, maar dat heeft imo niet zo zeer met hachje redden te maken, Wilders wil veel meer zijn gelijk bewijzen...
CtjeLief schreef:Er zijn ook HEEL VEEL experts die zeggen dat de uitspraken van Wilders haaks staan op de waarheid. Dus wat dat betreft vind je voor iedere partij natuurlijk de 'nodige experts'.
Nee hoor, ik zeg dat omdat het logisch is dat partijen experts inschakelen voor hun zaak, en dat doet ie toch echt om zn eigen hachje te redden, zoals mensen dat meestal in een rechtzaak doenniets brutaals aan dus.
jantergouw schreef:CtjeLief schreef:Nee hoor, ik zeg dat omdat het logisch is dat partijen experts inschakelen voor hun zaak, en dat doet ie toch echt om zn eigen hachje te redden, zoals mensen dat meestal in een rechtzaak doenniets brutaals aan dus.
Blijft de vraag over waarom de aanklagende partij geen tegen experts op heeft geroepen die de experts van Wilders tegengas gaven.
Lijkt mij dat als je Wilders veroordeelt wilt krijgen, je toch minstens een paar experts in de strijd gooit die zijn woorden proberen te ontkrachten.
Er kan maar één reden zijn dat deze getuigen niet zijn opgeroepen.....ze zijn niet te vinden.
Wat wel te vinden is zijn mensen die maar wat roepen, maar gekwalificeerde experts met kennis van zaken waren niet bereid om onder ede de koran een liefdadig boek te noemen en ook niet om de islam te kwalificeren als een geweldloze ideologie en/of geloof.
Als die experts wel te vinden waren zouden ze wel uit naam van de klagers het woord gedaan hebben en een getuigenis hebben afgelegd.