Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BrankaZ schreef:Lisann__ schreef:nee natuurlijk niet, maar je kan wilders niet beschuldigen van iets wat die Islamiet ook doet.
Maar volgensmij staat er in zo'n boek (koraan? volgensmij) dat als iemand niet wil volgen(meewerken met het geloof) dat je dat toestemming hebt om diegene te vermoorden.
Dat vind ik nogal geweldadig..
Of dat zo letterlijk er staat weet ik niet. Maar wat deden de christenen in de tijd van de kruistochten?
BrankaZ schreef:Lisann__ schreef:nee natuurlijk niet, maar je kan wilders niet beschuldigen van iets wat die Islamiet ook doet.
Maar volgensmij staat er in zo'n boek (koraan? volgensmij) dat als iemand niet wil volgen(meewerken met het geloof) dat je dat toestemming hebt om diegene te vermoorden.
Dat vind ik nogal geweldadig..
Of dat zo letterlijk er staat weet ik niet. Maar wat deden de christenen in de tijd van de kruistochten?
DjunDjun schreef:Ik vind het ongelooflijk dat hier mensen op bokt zijn die zelfs nú nog de moslims/taliban aan het verdedigen zijn.
Nederland word hier potverdorie wel even bedreigd! En ja ik neem het wel serieus. Stel dat er straks een bom op rotterdam/amsterdam valt, gaan jullie dan nog de moslims verdedigen?
Zoals hier al meer is gezegd, in hun land kun je echt niet lekker christen zijn.
Hier bij ons mogen ze allemaal maar binnenkomen, moskees neer planten en tja als ze dan geen boerka mogen dragen worden ze boos, maar wij mogen ook geen pet dragen tijdens het werk/school.
Ik vind Nederland behoorlijk gastvrij, iedereen kan hier komen, uit wat voor land dan ook en kan ieder geloof volgen die ze willen.
Als dat dan tot gevolg heeft dat wij lekker gebombardeerd gaan worden, mogen ze van mij alle buitenlanders er weer uit sodemieteren.
(goh en nu krijg ik heel bokt over me heen)
DjunDjun schreef:Ik vind het ongelooflijk dat hier mensen op bokt zijn die zelfs nú nog de moslims/taliban aan het verdedigen zijn.
Nederland word hier potverdorie wel even bedreigd! En ja ik neem het wel serieus. Stel dat er straks een bom op rotterdam/amsterdam valt, gaan jullie dan nog de moslims verdedigen?
Zoals hier al meer is gezegd, in hun land kun je echt niet lekker christen zijn.
Hier bij ons mogen ze allemaal maar binnenkomen, moskees neer planten en tja als ze dan geen boerka mogen dragen worden ze boos, maar wij mogen ook geen pet dragen tijdens het werk/school.
Ik vind Nederland behoorlijk gastvrij, iedereen kan hier komen, uit wat voor land dan ook en kan ieder geloof volgen die ze willen.
Als dat dan tot gevolg heeft dat wij lekker gebombardeerd gaan worden, mogen ze van mij alle buitenlanders er weer uit sodemieteren.
(goh en nu krijg ik heel bokt over me heen)
Citaat:Dit staat er ook lekkerlijk in: (koraan)
"Maak voorbereidingen tegen hen met wat gij kunt aan krachten en paardenvolk. Om daarmee te terroriseren, te terroriseren Allay's vijhand en uw vijhand!"
"wat maakt Allah blij? Als niet moslims worden gedood"
"zij die ongelovig zijn in onze tekenen zullen wij in vuur laten branden. Opdat zij de bestraffing proeven, Allah is machtig en wijs."
Citaat:Nederland word hier potverdorie wel even bedreigd! En ja ik neem het wel serieus. Stel dat er straks een bom op
rotterdam/amsterdam valt, gaan jullie dan nog de moslims verdedigen?
DjunDjun schreef:Dat zeg ik niet, ik zeg alleen, als ze hier niet waren geweest, hadden wij een veilig land.
Maar ja ik heb ook gehoord dat wij buitenlanders hier heen hebben gehaald omdat wij het vieze werk niet wilden doen. (jaaaren geleden) Dus aan de ene kant is het onze eigen schuld.
Shadow0 schreef:DjunDjun schreef:Ik vind het ongelooflijk dat hier mensen op bokt zijn die zelfs nú nog de moslims/taliban aan het verdedigen zijn.
Er lijkt me nogal een wereld van verschil te zitten tussen de dingen die je nu even in 1 adem noemt.
Volgens mij is er NIEMAND die de taliban verdedigt. Het is een agressieve, gevaarlijke en geweldadige organisatie. Maar de taliban is niet hetzelfde als moslim zijn.Citaat:Nederland word hier potverdorie wel even bedreigd! En ja ik neem het wel serieus. Stel dat er straks een bom op
rotterdam/amsterdam valt, gaan jullie dan nog de moslims verdedigen?
Ja, elke moslim die niet betrokken is bij een dergelijke aanval zou ik gaan verdedigen. Omdat zij net zomin verantwoordelijk zijn voor de acties van een of andere agressieve gek in Afghanistan als ik ben voor de uitspraken van een van mijn landgenoten. Iedereen die bommen gooit op anderen moet bestreden worden. Maar iemand die toevallig een of ander kenmerk deelt met de bommengooiers is dat zelf nog niet. Want voor je het weet heeft iemand met dezelfde achternaam als jij een misdrijf gepleegd en kun jij ervoor opdraaien.
Shadow0 schreef:DjunDjun schreef:Dat zeg ik niet, ik zeg alleen, als ze hier niet waren geweest, hadden wij een veilig land.
Uhuh, vastWant Nederlanders zouden noooooooit iets fout doen hoor, echt waar niet!
't Is altijd zullie!
Shadow0 schreef:DjunDjun schreef:Dat zeg ik niet, ik zeg alleen, als ze hier niet waren geweest, hadden wij een veilig land.
Uhuh, vastWant Nederlanders zouden noooooooit iets fout doen hoor, echt waar niet!
't Is altijd zullie!
phormicola schreef:Nederlanders hebben altijd een pispaaltje nodig. Helaas laat dit pispaaltje niet over zich heen lopen.
Op de blaren zitten zal hier zeker wel gebeuren, je kan niet zomaar ongestraft hele bevolkingsgroepen over 1 kam scheren en al helemaal niet op deze manier
DjunDjun schreef:Oke typfout, Taliban is inderdaad niet hetzelfde als Moslims.
En ik snap dat er goede moslims tussen zitten, die dit ook niet willen. Maar door hun aanwezigheid hier, kunnen wij wel eens een bom op ons hoofd krijgen. Omdat Wilders zijn uitgesproken mening heeft laten horen, worden wij Nederlanders ook allemaal over één kam geschoren en kunnen er wel eens een heleboel onschuldige slachtoffers gaan vallen. Omdat ze Nederland een lesje willen leren.
DjunDjun schreef:Oke typfout, Taliban is inderdaad niet hetzelfde als Moslims.
Citaat:En ik snap dat er goede moslims tussen zitten, die dit ook niet willen. Maar door hun aanwezigheid hier, kunnen wij wel eens een bom op ons hoofd krijgen.
Citaat:Omdat Wilders zijn uitgesproken mening heeft laten horen, worden wij Nederlanders ook allemaal over één kam geschoren en kunnen er wel eens een heleboel onschuldige slachtoffers gaan vallen. Omdat ze Nederland een lesje willen leren.