Meer paardensport in de media!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 13:40

Hmm.. dit onderwerp heeft sinds een week geleden wel heel andere lading gekregen.. Totilas is verkocht en werkelijk alle kranten, websites en TV-zenders hebben wel aandacht hieraan besteed.. En dan laten we even in het midden wat positieve en negatieve publiciteit is :7

Marjo

Re: Meer paardensport in de media!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 19:28

Mensen kijken liever naar iets negatiefs dan naar iets positiefs. Helaas is dat zo.

Maar, dat van Totilas ging niet alleen de dressuurwereld aan, maar de hele sportwereld. Dan moet er wel iets over uitgezonden worden toch?
Zoveel hoor je niet van turnen bv, maar Yuri staat aardig in de spotlights op het moment.

Tafje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 19:43

Ja en ik heb nog niet gehoord dat Toot ook graag een lijntje snuift.. Dat van Yuri is wel ff ander nieuws ;-)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 20:34

Gaat om het idee. Gebeurt er iets negatiefs --> Media aandacht.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 19:59

sja, ik mijd vrijwel alle sport op tv, ook paardensport
sport is er om te doen , niet om met je reet op de bank te gaan zitten kijken :+

soms zoek ik wel op inet een bepaalde proef op bijvoorbeeld , maar dat is drie minuten en dan wil ik ook alleen zien wat ik wil , dus voor mij heeft meer paardensport in de media echt geen nut
minder van alle sporten in de media, dat lijtk me dan weer wel wat , dan kunnen ze misschien nog eens wat zinnigs programmeren