Homobos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:12

Coloured schreef:
Sorry hoor, kunnen ze het niet gewoon thuis doen?
Ik krijg er een gevoel bij van een soort honden-uitlaat-plek.
Vind het persoonlijk beneden menselijk niveau.
Iets stiekums: Kom gauw in de bosjes ofzo.

En daarnaast moeten homo's toch gelijk behandeld worden met hetero's?
Waar gaat dit dan helemaal over?
'k Heb er eigenlijk geen woorden voor. :n :n :n

neje ze hebben meestal een thuis , vrouw en kinderen
ze gaan zulke bossen niet met 2 in hoor , ze gaan alleen het bos in en komen daar in het bos iemand tegen
en daar zeg je het als ze nu eens homo's gelijk behandelen als hetero's zouden homo's meer geaccepteerd worden en zouden zulke bossen niet nodig zijn

doerakje

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:12

Dat zei ik inderdaad ook al!

Ik voel me achtergesteld, komt er nu ook een doerakjebos?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:14

DeHP schreef:
Mootje schreef:
DePH, Misschien moet je wat verdiepen in het concept? Je betaald contant in een automaat, net als bij sommige openbare toiletten ;) Het zijn echte kamers met een automaat op de deur waar je geld in kan gooien!

Ik heb ruim twee jaar in Japan gewoond, ken het concept.
Denk ook wel dat het kan gaan werken, mits je deze units bij de homo ontmoetingsplek neerzet. Dan haal je het probleem, van hoe pik ik iemand op en kan ik toch na werktijd snel weer bij mijn vrouw en kinderen aan tafel schuiven weg.

Als ze er dan ook meteen een douche bij maken met reukloze zeep ( anders ruikt hun vrouw het ) want met poep aan de klabanus voel je je vast niet lekker als je zo bij het eten aan moet schuiven :D

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:16

doerakje schreef:
Dat zei ik inderdaad ook al!

Ik voel me achtergesteld, komt er nu ook een doerakjebos?

nee, want ik ga morgen een aanvraag doen voor een gekvanfleurbos.. :+

willen ze zich nou geliefd maken of niet... ik moet zeggen dat ik dat homogezeur steeds meer zat raak. ze willen dit en willen dat.
alles maar overdreven.. get a live en accepteer dat zefls hetero's niet door iedereen geacepteerd worden.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:17

doerakje schreef:
Zouden ze dan ook fulltime schoonmakers inhuren?Die de zakjes ranzigheden van de beste mannen opruimen?

Ik zie het wel gebeuren hoor een paar hetro stelletjes die er ook opaf gaan.. Wat ik het ergste vind is dat kids dit ook te zien krijgen..

MAAR: als ze dan toch bezig zijn, laat mij dan ook gewoon sex in het openbaar hebben als ik dat als hetro zou willen!

hetero's worden niet raar gevonden weetjewel man-vrouw terwijl voor een man met een man of een vrouw dat wel word . en daarom komen sommige mannen niet uit voor hun geaardheid en waar moeten ze het dan anders doen dan in het bos om anoniem te blijven ?

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:19

nelefleur schreef:
doerakje schreef:
Zouden ze dan ook fulltime schoonmakers inhuren?Die de zakjes ranzigheden van de beste mannen opruimen?

Ik zie het wel gebeuren hoor een paar hetro stelletjes die er ook opaf gaan.. Wat ik het ergste vind is dat kids dit ook te zien krijgen..

MAAR: als ze dan toch bezig zijn, laat mij dan ook gewoon sex in het openbaar hebben als ik dat als hetro zou willen!

hetero's worden niet raar gevonden weetjewel man-vrouw terwijl voor een man met een man of een vrouw dat wel word . en daarom komen sommige mannen niet uit voor hun geaardheid en waar moeten ze het dan anders doen dan in het bos om anoniem te blijven ?

ik begrijp je niet helemaal?Sta je achter het idee van een homo bos?

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:20

ergens in drenthe was ook een homobos, met ponykamp vorig jaar reed je dr lang en doorheen.
Nou, het was dat we in een groep waren, maar anders zou ik never daar komen!

*zie je van die stelletjes in de bosjes lopen en naar je zwaaien, alsof het niks is :r*

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:21

naar mijn idee heb je voor dit soort dingen hotels, als je getrouwd bent en vreemd gaat met een vent [sorry hoor maar het zijn toch meest de kerels of lopen er ook vrouwelijke homo's in zo een bos? ] het blijft de boel thuis belazeren en waarom moet je daar een bos voor creeeren? zo weet ik er nog wel een paar.. enne paaltjes om aan te geven welk gedeelte voor de homo's is ? mogen ze daar dan opzitten? >;) sorry kon het niet laten =:)

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:21

Als er serieus behoefte was aan een annonieme hetero ontmoetingsplek dan denk ik wel dat die er zou komen. Op het moment dat er regelmatig klachten binnenkomen over hetero's die op bepaalde plekken over heel nederland sex willen hebben en ze zich niet weg laten sturen door het onmoedigings beleid wat al jarenlang (zonder succes)bezig is tegen homo ontmoetingsplekken. Ja, dan denk ik wel dat er een gemeente met het voorstel komt om daar ook een eigen plekje voor te maken.
Zolang die behoefte er nog niet is en er dus niet stelselmatig overlast veroorzaakt wordt door anonieme hetero stellen dan ben ik bang dat die plekken nog niet komen.
Deze homo ontmoetingsplek wordt juist gemaakt om de overlast te beperken. De overheid heeft eindelijk ontdekt dat het niet te stoppen is en probeert nu oplossing te vinden waarin alle partijen zich redelijk kunnen vinden.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:23

_O- die posts boven mij over met je klabanus aan te tafel te schuiven, gatverredamme _O-

Ik vind een homobos ook niet kunnen, en vind het al helemaal bizar dat ze er nu ook nog is een speciale plek voor gaan creeeren ook.

Dit topic doet me denken aan een keer dat er een potloodventer in het bos liep en ik lekker aan het buitenrijden met poown was, hij gooide die jas open en ik sprong recht op hem af in razende galop aan om die man vervolgens 100 meter verder gillend de bosjes in te zien springen.
Ik kwam niet meer bij :')

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:24

doerakje schreef:
nelefleur schreef:

ik begrijp je niet helemaal?Sta je achter het idee van een homo bos?

waar moeten ze anders naar toe ? omdat een man en een vrouw niet abnormaal gevonden worden terwijl een man-man en vrouw-vrouw wel abnormaal word gevonden (veel mensen zeggen dat ze er niet tegen zijn maar uit ondervinding zijn er dat wel nog veel ) en zo'n mensen durven niet uit te komen voor hun geaardheid en ik snap soms waarom dus moeten ze toch ergens naartoe . Terwijl jij als hetero kan normaal over straat lopen zonder aangestaard te worden

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:24

Kim90 schreef:
_O- die posts boven mij over met je klabjanus aan te tafel te schuiven, gatverredamme _O-

Ik vind een homobos ook niet kunnen, en vind het al helemaal bizar dat ze er nu ook nog is een speciale plek voor gaan creeeren ook.

Dit topic doet me denken aan een keer dat er een potloodventer in het bos liep en ik lekker aan het buitenrijden met poown was, hij gooide die jas open en ik sprong recht op hem af in razende galop aan om die man vervolgens 100 meter verder gillend de bosjes in te zien springen.
Ik kwam niet meer bij :')

Hahah geweldig _O-
daar zie ik de humor ook nog wel van in _O-

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:26

janderegelaa schreef:
Als ze er dan ook meteen een douche bij maken met reukloze zeep ( anders ruikt hun vrouw het ) want met poep aan de klabanus voel je je vast niet lekker als je zo bij het eten aan moet schuiven :D

Als ze zo met zichzelf in de knoop zitten dat ze naast de pot moeten piesen hoop ik dat ze nog wel de verantwoordelijkheid nemen om er een condoom omheen te doen.

Zorry

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:27

Het moet weer niet gekker worden hier in rotterdam.
Helaas heb ik het een tijdje geleden ook mee gemaakt in het kralingsebos, was samen
met mijn zoontje van 5 en de honden aan het wandelen.
Ik weet welke route ik moet nemen zodat ik er niet langs kom, maar toch op een gegeven moment zie ik 1 van mijn honden
raar naar de bosjes kijken dus ik kijk wat ze ziet en ja hoor daar liggen ze.
Mijn zoontje de opdracht gegeven snel recht door te fietsen (had de fiets bij) en dat hij goed voor zich moest blijven kijken.
Ze moeten het lekker ergens doen waar niemand er last van kan hebben, niet in een bos waar heel veel mensen wandelen en veel ruiters rijden.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:27

Vlak bij de stal waar ik sta is een bospad afgesloten met een slagboom omdat daar veel door hetero stelletje geparkeerd werd om daar een wip te maken. Ook daar lagen de condooms en vieze boekjes in het bos.
Helaas lag dat bospad om een menroute, die nu een stukje omgelegd is.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:29

tamary schreef:
janderegelaa schreef:

Als ze zo met zichzelf in de knoop zitten dat ze naast de pot moeten piesen hoop ik dat ze nog wel de verantwoordelijkheid nemen om er een condoom omheen te doen.

Het is niet voor niets dat er zo veel HIV geïnfecteerde homo's zijn...

Grapjasjes12

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:43

Sorry hoor, maar dat een stel mannen een dubbelleven leiden is mijn probleem niet. Homo zijn wordt genoeg geaccepteerd om er gewoon voor uit te komen. Accepteerd je omgeving dat niet, is het niet de juiste omgeving voor jou, simpel. Ik vind dat echt iedereens eigen verantwoordelijkheid.
Vandaar ook dat ik een homobos onzin vind. Kom op zeg. Gaan we dat dubbelleven in de hand werken? Wees een vent en kom er voor uit.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:45

phormicola schreef:
Sorry hoor, maar dat een stel mannen een dubbelleven leiden is mijn probleem niet. Homo zijn wordt genoeg geaccepteerd om er gewoon voor uit te komen. Accepteerd je omgeving dat niet, is het niet de juiste omgeving voor jou, simpel. Ik vind dat echt iedereens eigen verantwoordelijkheid.
Vandaar ook dat ik een homobos onzin vind. Kom op zeg. Gaan we dat dubbelleven in de hand werken? Wees een vent en kom er voor uit.

wel het probleem van de gemeenschap .
trouwes denk je dat het zo simpel is voor er voor uit te komen ?
denk je echt dat homo zijn al zo goed geaccepteerd word als iedereen zegt ?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:51

Door heel veel mensen wel ja. Er is toch ook een gay parade? Zooooveel hetero's gaan daar naartoe, kan me niet voorstellen dat die tegen homo's zijn :?
Zoals ik al zei: als je omgeving het niet accepteerd is het de foute omgeving voor jou en heb je je leven niet op een manier ingedeeld die goed is voor jou.

Is het beter om te trouwen (en dus een vrouw op vele manieren bedriegen) en je ouders te laten denken dat je gelukkig bent, of is het beter er gewoon voor uit te komen en eventueel contactverlies met wie dan ook riskeren? Ik zou voor het laatste kiezen. Het leven is niet makkelijk, hoe je het ook bekijkt. Voor niemand. We moeten allemaal moeilijke keuzes maken.
Je gaat toch niet zoiets belangrijks als je geaardheid verlochenen? Schijt aan de omgeving, zou ik zeggen. Denk je echt dat afentoe de bosjes induiken met een andere vent gelukkig zal maken? Denk 't niet.

Ik ben dus niet tegen een homobos omdat ik het smerig of discrimerend vind (zal me echt worst wezen), maar omdat het JUIST de verkeerde dingen in de hand werkt. Lees: onverdraagzaamheid, dubbelleven, vooroordelen, zo kan ik nog wel even door gaan.

Contraproductief dus.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 23:58

phormicola schreef:
Door heel veel mensen wel ja. Er is toch ook een gay parade? Zooooveel hetero's gaan daar naartoe, kan me niet voorstellen dat die tegen homo's zijn :?
Zoals ik al zei: als je omgeving het niet accepteerd is het de foute omgeving voor jou en heb je je leven niet op een manier ingedeeld die goed is voor jou.

Is het beter om te trouwen (en dus een vrouw op vele manieren bedriegen) en je ouders te laten denken dat je gelukkig bent, of is het beter er gewoon voor uit te komen en eventueel contactverlies met wie dan ook riskeren? Ik zou voor het laatste kiezen. Het leven is niet makkelijk, hoe je het ook bekijkt. Voor niemand. We moeten allemaal moeilijke keuzes maken.
Je gaat toch niet zoiets belangrijks als je geaardheid verlochenen? Schijt aan de omgeving, zou ik zeggen. Denk je echt dat afentoe de bosjes induiken met een andere vent gelukkig zal maken? Denk 't niet.

jha gay pride , zooooooveel mensen gaan daar nu ook niet naartoe en das maar een bepaald publiek die daar naar toe gaat . toch zijn het er nog altijd veel die tegen homo's zijn . je zou de mensen eens moeten zien kijken als je als meisje een meisje kust in het openbaar , uit ondervinding accepteren ze dit van 2 meisjes ook meer dan van 2 jonges
er zijn er ook wel veel die zich outten maar ook nog veel niet trouwens als ze zich outten kunnen ze hun werk en hun vrienden en familie kwijtgerakeen . nu kun je wel zeggen dat het dan slechte vrienden zijn of dat dat niet mag daarom iemand ontslaan maar het gebeurt helaas wel hoor

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:05

Mootje schreef:
Tja, en dan vinden mensen het gek dat ik niet dood gevonden wil worden in Rotterdam.... Het Vroesenpark is ook zo'n drama!

Ja heel Rotterdam is net als het Kralingse Bos :')

Wat een onzin zeg _O-

Rare, vieze, of 'enge' buurten/plekken heb je zowat overal wel.

Slaat nergens op om het dan hierop te gooien :')

Anyway, ik vind t zwaar overdreven. Kom op hee, ik heb echt NIETS tegen homo's, maar speciale plekken voor buiten sex?
En zoals anderen ook al zeiden, hetero's mogen het toch ook niet.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:05

en daarom moeten we ophouden met de homo's in de schaduwen te laten leven. Er moet hard naartoe worden gewerkt om dit acceptabel te maken.

Homobossen zullen het tegengestelde effect bereiken.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:09

phormicola schreef:
en daarom moeten we ophouden met de homo's in de schaduwen te laten leven. Er moet hard naartoe worden gewerkt om dit acceptabel te maken.

Homobossen zullen het tegengestelde effect bereiken.

ze moeten eerst stoppen met discrimineren
nuja we zijn allemaal als hetero opgevoed
iedereen verwacht van je dat je hetero bent
en als ze stoppen met discrimineren heb je inderdaad geen zo'n bossen meer nodig

QualityHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:16

Belachelijk, waarom zouden dingen die voor heteroseksuelen verboden zijn, wel toegestaan moeten worden voor homo's?
Veel homoseksuelen strijden toch juist voor gelijkheid? Seks in het openbaar hoeft van mij nou ook niet bepaald, ik vind het een
behoorlijk raar idee.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 00:17

Het Kralingse Bos wordt toch al jarenlang gebruikt als homo ontmoetingsplek?! De meeste Rotterdammers weten inmiddels wel welke plekken je moet vermijden om niet over de sexende homo's te struikelen... Ik vind het sowieso onzin dat er nu een speciale gedoogplek komt, gemarkeerd met paaltjes... komop zeg, ik hou ook wel van een beetje spanning maar sexen doe ik bij voorkeur toch op een plek waar ik niet het risico loop betrapt te worden :+ (lees: thuis).
Tussen Rotterdam en Barendrecht is ook een plek die bekend staat als homobos: het Vrijenburgpark (tja, heeft zijn naam ook lekker mee). Toevallig is dat een plek met grindpaadjes waar je heerlijk kan galopperen maar ook hier tref je altijd mannen op zoek naar sexueel contact met andere mannen. De figuren die je daar ziet rondstruinen zijn vaak mannen waarvan je bijna zeker kan zeggen dat ze gewoon een vrouw en kinderen thuis hebben en dat maakt mij vaak zo kwaad, ik vind dat gewoon echt viespeuken. Nou ben ik zelf niet zo snel geschokt bij de aanblik van blote kerels maar ik rij daar ook regelmatig met jonge meiden en dat vind ik wat minder... Echt, iedereen moet lekker sexen met wie hij of zij wil maar doe dat ergens waar andere mensen er geen last van hebben dus, lekker thuis, in een hotel of voor mijn part in de auto maar niet in het openbaar!!