moskee op WTC??!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wamhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:16

Helemaal mee eens Aranel"!

Lang leve Geert en zet hem op!!!!!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:17

_San87_ schreef:
Euh... Al Qaida heeft die aanslag opgeëist. Als dat geen Moslim extremisten waren...

Ben je daar wel zeker van? Bij mijn weten is dat nooit duidelijk gebeurd.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:18

Iemand die voor de invoering van de sharia in Amerika is kun je natuurlijk ook met de beste wil van de wereld geen gematigd moslim noemen natuurlijk.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:19

Tieneke schreef:
_San87_ schreef:
Euh... Al Qaida heeft die aanslag opgeëist. Als dat geen Moslim extremisten waren...

Je hebt gelijk. Al Qaida wordt verdacht van de aanslagen.

Adriana

Re: moskee op WTC??!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:21

Wat een malloten, laat ze ergens anders dit gebouw plaatsen en laat deze plek met rust.

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:33

Er wordt geen moskee gebouwd op Ground Zero, maar een aantal straten verder op. Trouwens, het is ook geen moskee, maar een gebedshuis!!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:36

Teddy321 schreef:
Er wordt geen moskee gebouwd op Ground Zero, maar een aantal straten verder op. Trouwens, het is ook geen moskee, maar een gebedshuis!!

Misschien even terug lezen?

Citaat:
Nu is deze oude winkel onderwerp van debat omdat een moslimorganisatie hem wil slopen om op die plek een vijftien verdiepingen hoog islamitisch gemeenschapscentrum inclusief moskee te bouwen.

De plek is niet waar het wtc zelf stond maar er zijn daar wel vliegtuigonderdelen terecht gekomen en ook slachtoffers gevallen. Het valt dus wel degelijk nog onder ground zero. ;)

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:37

Maakt dat eén verschil? Gebedshuis voor moslims of moskee >;) dat is 't zelfdeeee???

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:40

Tieneke schreef:
_San87_ schreef:

Zelfs al was het niet Al Qaida, het waren wel degelijk 20 Moslims die de aanslag gepleegd hebben! Dat staat onomstotelijk vast. Wat ook vast staat is dat de piloten opgeleid zijn op een door een Nederlander geleid bedrijf in Amerika.
Het was sowieso geen actie van een paar enkelingen want die hele operatie is lang voorbereid en heeft veel geld gekost.

Teddy321 schreef:

Het is muggenziften als nu de nadruk gelegd wordt of het een Moskee of Islamitisch Centrum is. Waar het om gaat is dat het een plek is waar Moslims komen om Moslim dingen te doen. De mensen die daar in de buurt wonen worden nu van de morgen tot de avond, dag in dag uit, geconfronteerd met een pijnlijke gebeurtenis. Het is niets anders dan provocatie dat dat Centrum daar gebouwd wordt! Of de initiatiefnemers zijn zo dom als het achtereind van een varken, en daar geloof ik niet in.
Laatst bijgewerkt door janesmith op 10-08-10 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:44

Janesmith, daar ging het me ook helemaal niet om. Ik vroeg enkel gewoon naar de correctheid van de info die hier gezet wordt. Ik denk niet dat ik daarmee andere dingen ontken...

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:46

Ben benieuwd, wat ie gaat zeggen. Het zal weinigs goed zijn. Denk dat ie wel een heel leger met beveiliging mee mag nemen, want reken maar dat er heel wat mensen zijn daar die hem kapot willen schieten!

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:48

Sjeetje da's dan ook echt tuig van een volk :wow:
Laatst bijgewerkt door knaasje op 10-08-10 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:48

Vind het ook wel vreemd om juist daar een moskee neer te gaan zetten..

Maar waarom moet meneer Wilders in godsnaam daar zijn toespraak gaan doen. Jemig, amerika kiest daarvoor, wij niet.. Geert Wilders heb daar niks te zoeken.

En is het niet een beetje uitlokken naar de Al Qaida?
Die hebben echt wel gehoord over Geert Wilders, en zijn film enz... Dan gaat hij daar nog is lopen praten, waar ze ook van zullen horen.

Great, en dan zien ze ook nog is dat veel mensen op Wilders stemmen.. Wordt Nederland dan niet heel snel een mikpunt?

(ok alsof we dat niet al waren maar dat dit niet echt een grote duw geeft om ons lastig te gaan vallen?)

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:49

silfie35 schreef:
Ben benieuwd, wat ie gaat zeggen. Het zal weinigs goed zijn. Denk dat ie wel een heel leger met beveiliging mee mag nemen, want reken maar dat er heel wat mensen zijn daar die hem kapot willen schieten!

Denk je Silfie, er zullen weinig Amerikanen zijn die Wilders kennen. Dus zullen ze ook niet wakker liggen van zijn komst.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:50

silfie35 schreef:

Dit vind ik ook niet bepaald netjes om te denken want daarmee zeg je feitelijk dat daar een hoop extremisten rondlopen. ;)
Zelfde geldt voor MaaikeMo, met dit soort ideeën geeft je Wilders alleen een punt.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:51

Maaikemo, hij is uitgenodigd door een van de mensen die de demonstratie op touw heeft gezet. In de anti-islamisering beweging is Wilders een held, dus dan is het wel weer logisch dat juist hij wordt uitgenodigd.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:54

savasan schreef:
Maaikemo, hij is uitgenodigd door een van de mensen die de demonstratie op touw heeft gezet. In de anti-islamisering beweging is Wilders een held, dus dan is het wel weer logisch dat juist hij wordt uitgenodigd.

En als hij slim was, had hij dat gewoon geweigert..
Dit is toch uitdagen van Al Qaida? Zo wordt nederland echt niet beter in hun ogen.. Zijn wij straks t volgende doelwit?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:56

MaaikeMo schreef:
Dit is toch uitdagen van Al Qaida? Zo wordt nederland echt niet beter in hun ogen.. Zijn wij straks t volgende doelwit?

En weer geef je Wilders punten.
Je mond dicht houden omdat je bang bent dat je anders wordt aangevallen is natuurlijk helemaal niet iets wat we graag willen hebben.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:57

Teddy321 schreef:
silfie35 schreef:

Denk je Silfie, er zullen weinig Amerikanen zijn die Wilders kennen. Dus zullen ze ook niet wakker liggen van zijn komst.

Dat is een contradictie in terminus, want als ze hem niet kennen zullen ze hem ook niet kapot willen schieten.
Maar z'n onbekendheid zal een heel stuk minder zijn na die speech, want reken maar dat die speech wereldwijd aandacht zal krijgen in de media.:j
Vooral omdat het nu niet zomaar een politicus is, maar een vertegenwoordiger (in de ogen van het buitenland) van onze regering.

MaaikeMo schreef:

Dat moeten ze vooral doen als ze willen dat de PVV hier op z'n gemak een meerderheid gaat halen. Neem maar aan dat dan heel, heel veel Nederlanders spontaan PVVer worden. Bovendien "Een volk dat voor tirannen zwicht, verliest meer dan lijf en goed. Dan dooft het licht"

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 22:58

ThePast03 schreef:
MaaikeMo schreef:

En weer geef je Wilders punten.
Je mond dicht houden omdat je bang bent dat je anders wordt aangevallen is natuurlijk helemaal niet iets wat we graag willen hebben.

Nou ik hou liever mijn mond dicht als we er niks te zoeken hebben, dan dat ik dierbare verlies of mijn eigen leven, omdat ze hier aanslagen gaan plegen!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:00

MaaikeMo daarmee maak je meteen duidelijk waarom Wilders daar heen gaat, omdat veel mensen bang zijn.
Misschien zijn er veel mensen die hem dood willen maar er zijn ook veel mensen die wel respect voor hem hebben omdat hij niet gaat knielen voor alles wat moeilijk is en met een hoop blabla weg word gestopt.
Hij steekt iig zijn nek uit!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:00

MaaikeMo schreef:
Nou ik hou liever mijn mond dicht als we er niks te zoeken hebben, dan dat ik dierbare verlies of mijn eigen leven, omdat ze hier aanslagen gaan plegen!

Dat angstzaaien gebeurd toch wel of Wilders nu gaat of niet. En als ze aanslagen willen plegen doen ze dat toch wel, daar helpt je mond dichthouden echt niets aan. Sterker nog als je nu al zo bang bent hebben ze al voor een groot deel gewonnen.
We hebben het hier over de extremisten he, voordat mensen er zelf weer iets bij gaan bedenken. ;)

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:02

Adriana schreef:
MaaikeMo daarmee maak je meteen duidelijk waarom Wilders daar heen gaat, omdat veel mensen bang zijn.
Misschien zijn er veel mensen die hem dood willen maar er zijn ook veel mensen die wel respect voor hem hebben omdat hij niet gaat knielen voor alles wat moeilijk is en met een hoop blabla weg word gestopt.

En wie gaan t voelen? Als er een aanslag word gepleegd, en zo'n acties de aanleiding ervan waren.. Worden wij nederlanders de dupe...

Hij schreeuwt, heeft lekker veel security, er gaat een bom af in een trein of weet ik wat, en andere mensen verliezen t leven.. Is dat fair?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:05

MaaikeMo schreef:
En wie gaan t voelen? Als er een aanslag word gepleegd, en zo'n acties de aanleiding ervan waren.. Worden wij nederlanders de dupe...

Hij schreeuwt, heeft lekker veel security, er gaat een bom af in een trein of weet ik wat, en andere mensen verliezen t leven.. Is dat fair?

Die dreiging was er ook al lang voordat Wilders zijn nek uitstak. Het zou te gemakkelijk zijn om als er nu een aanslag gepleegd wordt daar Wilders de schuld voor te geven. Ook een beetje de omgekeerde wereld.
Wij mogen geen vrijheid van meningsuiting meer hebben omdat extremisten anders boos worden?

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 23:07

MaaikeMo schreef:
Adriana schreef:

Wij Nederlanders zouden eens wat daadkrachtiger moeten worden, het begint zo langzamerhand een David en Goliath spelletje te worden en ik vraag me af wie David gaat zijn. Als het merendeel van Nederland dus in angst verkeerd voor stel dat... en het allemaal maar goed gaat praten en zelfs geld pompt in een project wat meer mensen verdrietig maakt dan gelukkig maakt dan zijn we geen David.
Die olievlek in Amerika vertroebeld blijkbaar het verstand van veel mensen.

Helemaal met ThePast03 eens!