Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teddy321 schreef:Er wordt geen moskee gebouwd op Ground Zero, maar een aantal straten verder op. Trouwens, het is ook geen moskee, maar een gebedshuis!!
Citaat:Nu is deze oude winkel onderwerp van debat omdat een moslimorganisatie hem wil slopen om op die plek een vijftien verdiepingen hoog islamitisch gemeenschapscentrum inclusief moskee te bouwen.
Tieneke schreef:_San87_ schreef:Euh... Al Qaida heeft die aanslag opgeëist. Als dat geen Moslim extremisten waren...
Ben je daar wel zeker van? Bij mijn weten is dat nooit duidelijk gebeurd.
Teddy321 schreef:Er wordt geen moskee gebouwd op Ground Zero, maar een aantal straten verder op. Trouwens, het is ook geen moskee, maar een gebedshuis!!
silfie35 schreef:Ben benieuwd, wat ie gaat zeggen. Het zal weinigs goed zijn. Denk dat ie wel een heel leger met beveiliging mee mag nemen, want reken maar dat er heel wat mensen zijn daar die hem kapot willen schieten!
silfie35 schreef:Ben benieuwd, wat ie gaat zeggen. Het zal weinigs goed zijn. Denk dat ie wel een heel leger met beveiliging mee mag nemen, want reken maar dat er heel wat mensen zijn daar die hem kapot willen schieten!
savasan schreef:Maaikemo, hij is uitgenodigd door een van de mensen die de demonstratie op touw heeft gezet. In de anti-islamisering beweging is Wilders een held, dus dan is het wel weer logisch dat juist hij wordt uitgenodigd.
MaaikeMo schreef:En als hij slim was, had hij dat gewoon geweigert..
Dit is toch uitdagen van Al Qaida? Zo wordt nederland echt niet beter in hun ogen.. Zijn wij straks t volgende doelwit?
Teddy321 schreef:silfie35 schreef:Ben benieuwd, wat ie gaat zeggen. Het zal weinigs goed zijn. Denk dat ie wel een heel leger met beveiliging mee mag nemen, want reken maar dat er heel wat mensen zijn daar die hem kapot willen schieten!
Denk je Silfie, er zullen weinig Amerikanen zijn die Wilders kennen. Dus zullen ze ook niet wakker liggen van zijn komst.
MaaikeMo schreef:En als hij slim was, had hij dat gewoon geweigert..
Dit is toch uitdagen van Al Qaida? Zo wordt nederland echt niet beter in hun ogen.. Zijn wij straks t volgende doelwit?
ThePast03 schreef:MaaikeMo schreef:En als hij slim was, had hij dat gewoon geweigert..
En weer geef je Wilders punten.
Je mond dicht houden omdat je bang bent dat je anders wordt aangevallen is natuurlijk helemaal niet iets wat we graag willen hebben.
MaaikeMo schreef:Nou ik hou liever mijn mond dicht als we er niks te zoeken hebben, dan dat ik dierbare verlies of mijn eigen leven, omdat ze hier aanslagen gaan plegen!
Adriana schreef:MaaikeMo daarmee maak je meteen duidelijk waarom Wilders daar heen gaat, omdat veel mensen bang zijn.
Misschien zijn er veel mensen die hem dood willen maar er zijn ook veel mensen die wel respect voor hem hebben omdat hij niet gaat knielen voor alles wat moeilijk is en met een hoop blabla weg word gestopt.
Hij steekt iig zijn nek uit!
MaaikeMo schreef:En wie gaan t voelen? Als er een aanslag word gepleegd, en zo'n acties de aanleiding ervan waren.. Worden wij nederlanders de dupe...
Hij schreeuwt, heeft lekker veel security, er gaat een bom af in een trein of weet ik wat, en andere mensen verliezen t leven.. Is dat fair?
MaaikeMo schreef:Adriana schreef:MaaikeMo daarmee maak je meteen duidelijk waarom Wilders daar heen gaat, omdat veel mensen bang zijn.
Misschien zijn er veel mensen die hem dood willen maar er zijn ook veel mensen die wel respect voor hem hebben omdat hij niet gaat knielen voor alles wat moeilijk is en met een hoop blabla weg word gestopt.
Hij steekt iig zijn nek uit!
En wie gaan t voelen? Als er een aanslag word gepleegd, en zo'n acties de aanleiding ervan waren.. Worden wij nederlanders de dupe...
Hij schreeuwt, heeft lekker veel security, er gaat een bom af in een trein of weet ik wat, en andere mensen verliezen t leven.. Is dat fair?