Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 19:51

Ik ken haar niet persoonlijk maar een collega van mijn vriend is naar huis gegaan omdat het zijn nichtje betreft... bizar :\

Kweetnietje1

Re: Moeder verdacht van moord op 3 baby's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 20:13

Blijkt dus dat er 4 lijkjes in 4 koffers gevonden zijn. Verschrikkelijk. Ik word er naar van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:06

Sapphire schreef:
@iemand die haar kent, is het nou de blonde of donkere vrouw? Want op telegraaf.nl staat een foto van de donkere vrouw

Die is het ook denk ik ;) Die andere is een stuk steviger en ze hadden het over een slanke vrouw..

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:27

Het schijnt de donkere te zijn, triest. Alleen maar slachtoffers, ik bedoel; zoiets doe je niet als je ze allemaal op een rijtje hebt. Hier moet je maar mee zien verder te leven, lijkt me niet simpel.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:31

maakt het wat uit hoe ze uitziet?
bah, verschrikkelijk

als je onbedoeld zwanger bent, bestaat abortus nog, en anders adoptie
maar om het kindje te vermoorden? Ik snap niet hoe zo iemand dat kan doen
en al helemaal niet 4 keer!! Leert zo iemand niet?
En knap als je het 4 keer kan verbergen voor iedereen, zonder medische hulp bevallen en gewoon werken en niks laten merken
eng, dat zoiets gewoon allemaal kan en niemand wat ik de gaten heeft

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:36

SofieHavan schreef:
Ik vind zo iemand geen gevaar voor de maatschappij.
Als die vrouw geen kinderen wou, ze geen toekomst kan bieden,... njah dan denk ik dat ze echt wel beter af zijn zo.

Die arme babies waren anders ook deel van de maatschappij....dus een gevaar is ze zeker wel.

Er zijn ook andere manieren om 3 keer van je onbedoelde kinderen af te komen, als je echt niet wil. Voorbehoedsmiddelen, abortus, afstaan, had ze allemaal kunnen doen.

pieteritus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 21:47

Ik hoorde het ook op het nieuws. Verschrikkelijk!

Zo'n vrouw mag de naam 'moeder' ook nooit krijgen en zou zich wat mij betreft verplicht moeten laten steriliseren.
Zelf ben ik moeder en ik kan me echt niet voorstellen dat je je kinderen iets aan zou doen.
Dat je in een opwelling, van schrik dat je niet wist dat je zwanger was en een kind baart, het laat stikken of laat vallen dat is ook niet goed te praten, maar dat is nog énigszins begrijpelijk, maar tot 4x toe terwijl je omgeving wéét dat je zwanger bent (en dan nog niet te spreken dat er bij niemand een belletje gaat rinkelen), kan er bij mij niet in.
Deze dame die is een gevaar voor de samenleving, die mag wat mij betreft levenslang met TBS krijgen en voor altijd uit de samenleving geweerd worden.

Het spijt me als ik hier mensen tegen een zeer been aan schop, maar je kan evt. een abortus laten plegen, je kinderen laten adopteren en andere mensen héél, heel gelukkig maken met jouw ongewenste kind.... het is eigenlijk te gek om los te lopen dat er mensen zeggen dat zij geen straf hoeft te krijgen.

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:35

@piteritus: Ik denk dat die mensen bedoelen dat,je kunt ze wel in de gevangnis proppen ofzo.Waarschijnelijk leren ze daar toch niks van.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:49

Vreemd, iemand uit haar omgeving vraagt zich af waar de kinderen zijn van haar.... haar ouders, werkgever en vrienden hebben niets door of gemerkt van een of meerdere zwangerschappen.....

De eerste zwangerschap...okee misschien maar je wordt toch steeds zwaarder bij de tweede, derde en vierde baby. Onbegrijpelijk.

Schuilt op zich al een heel familiedrama achter lijkt me.

Wendel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 22:56

Ten eerste de werkgever, dus de tandarts heeft het balletje laten rollen. Die heeft een melding gemaakt samen met zijn collega dat er 'iets' niet klopte aan de verhalen.
Ten 2de is ze waarschijnlijk al voor het eerst zwanger geweest toen haar vader nog een eigen bedrijf had en ze dus ergens anders woonden. Dit is in 2000 geweest. In 2001 is de zaak falliet gegaan en zijn ze verhuist naar deze woning. Ze was dus al zwanger op haar 15 jaar.
Ik ben van mening dat er meerdere lijkjes te voorschijn gaan komen.

Helaas weet ik meer ins en outs over deze zaak en ben geschokt.
Ken haar zelf niet 'gelukkig'

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:00

Haar hyves pagina is ook al verwijderd..

Jemig... ik kan niet bevatten... Dan zie ik mijn kleine grut hier liggen en ... bah echt kippenvel..

Oh, die ene foto van die vrouw van de recherche op telegraaf.nl.. Als je weet wat er eventueel in kan zitten.. Je ziet het bijna..

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:07

Ja jakkes, echt heel erg! Snap er ook helemaal niks van. En wie is/zijn de vader(s). Die moeten toch ook na gaan denken??

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-10 23:33

Ik snap de geschoktheid maar deels.
Dat er iets niet in orde is bij deze vrouw lijkt me duidelijk.
Maar mensen zijn m.i. gewoon dieren en daar komen dit soort zaken ook voor.
Dieren verstoten of vermoorden hun nakomelingen soms ook....reden meestal onbekend....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 08:37

Elan_GV schreef:
Haar hyves pagina is ook al verwijderd..

Jemig... ik kan niet bevatten... Dan zie ik mijn kleine grut hier liggen en ... bah echt kippenvel..

Oh, die ene foto van die vrouw van de recherche op telegraaf.nl.. Als je weet wat er eventueel in kan zitten.. Je ziet het bijna..

Denk je nou werkelijk dat ze een van die koffers in die ISS (=schoonmaakbedrijf) zak hebben zitten? :+

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 09:28

De koffers zijn in kistjes het huis uitgegaan staat vanmorgen in de krant. Dus in die zakken zit gewoon wat anders.

guenivere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 09:36

Vreselijk! Ik snap niet dat je zoiets kan doen. En gebeurt juist wel vaker van de mensen waar je het niet van verwacht. Vind het diep triest, en heel apart dat haar ouders etc nooit iets hebben opgemerkt.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:30

manie schreef:
Ik snap de geschoktheid maar deels.
Dat er iets niet in orde is bij deze vrouw lijkt me duidelijk.
Maar mensen zijn m.i. gewoon dieren en daar komen dit soort zaken ook voor.
Dieren verstoten of vermoorden hun nakomelingen soms ook....reden meestal onbekend....

Tja, maar die vergelijking vind ik wat kort door de bocht. Deze vrouw is echt niet in orde. Lees nu dat ze tegen haar werkgever gezegd zou hebben dat ze draagmoeder is en in twee jaar 3 keer zwanger is geweest en dat ook duidelijk zichtbaar is geweest. Het spijt mij, maar als er dan daadwerkelijk iets met een kind is hebben we nog altijd iets als ziekenhuizen en je kunt je baby toch dan ook daadwerkelijk ter adoptie afstaan.

Ofwel, ik begrijp nog altijd niet hoe een mens zoiets in het hoofd krijgt. :n

liesje84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 11:38

Lees net een stukje op Omropfryslan,
http://www1.omropfryslan.nl/Mear_Nijs_71873.aspx

Voor de niet friezen;
Er staat oa een stukje in dat het openbaar ministerie meer lijkjes niet uitsluit.
En er staat ook een stukje in over eventueel dna onderzoek naar de vader.
Mocht er iemand met betere vertaling zijn...

Verschrikkelijk nieuws dit, valt niet te begrijpen.
Want is dit allemaal beter uit te leggen, dan gewoon een condoom gebruiken?? enz enz.
Ik kan er met het verstand niet bij.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:14

Justysje yn Fryslân tinkt dat der ynkoarten in DNA-ûndersyk komt om te sjen wa't de ferwekker is fan de deade poppen fan de 25-jierrige Sietske H. út Nij Beets. It Nederlands Forensisch Instituut is no dwaande mei ûndersyk nei spoaren dy't oantoane moatte wa't dêrby belutsen wêze kin.

It iepenbier ministearje slút net út dat der nei de fjouwer poppelykjes dy't al fûn binne, noch mear deade poppen fûn wurde.

Sneon om twa oere is der yn it doarpshûs fan Nij Beets in gearkomste foar de ynwenners fan it doarp. Dêr is Slachtofferhulp ek by. Dêrnei is ek de tsjerke fan it doarp iepen, dêr kinne minsken fierder prate oer de saak.

Nederlands:

Justitie in Friesland denkt dat er binnenkort een DNA-onderzoek komt om te kijken wie de verwekker is van de dode baby's van de 25-jarige Sietske H. uit Nij Beets. Het Nederlandse forensische instituut is nu bezig met naar sporen die aan kunnen tonen wie er bij betrokken zou kunnen zijn.

Het OM sluit niet uit dat er na de 4 baby-lijkjes die gevonden zijn, nog meer lijkjes gevonden kunnen worden.

Zaterdag om 2 uur is er in het dorpshuis in Nij Beets een bijeenkomst voor de inwoners van het dorp. Daar is ook slachtofferhulp bij. Daarnaast is ook de kerk van het dorp open, daar kunnen de mensen verder praten over de zaak.

Bron: Omrop Fryslân website.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:15

Ik heb het gevoel dat de ouders hier veel meer mee te maken hebben. Zoiets kan je toch niet missen zeker niet als iedereen om haar heen wel ziet dat ze zwanger is.
En bij de bevallingen zal ze ook vast niet doodstil zijn geweest dus op dat moment hadden de ouders er achter kunnen komen.
Ik heb wel eens een verhaal gehoord over een meisje die meerdere keren zwanger was van haar eigen vader en waarbij die babys na de bevalling ook gewoon werden vermoord.

Erg raar allemaal..

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 12:57

Je kan best bevallen zonder dat je ouders het horen.
muziek aan.....maar daar gaat het nu niet om,het blijft raar dat die ouders niks zien.Ik zou ook wel zwanger willen zijn,zonder buikje :+

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:19

Wat een verhaal zeg :oo dit is gewoon te erg voor woorden..
Heel triest dat dit gewoon kan gebeuren..

gonnyvdz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:36

waarschijnlijk is het een groot familie geheim
der moeder werkt in het ziekenhuis dus echtwaar zoon iemand moet wel kunnen zien dat der kind zwanger is geweest

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:39

Maar dan zet je je kind na 1 moord toch aan de anticonceptie?

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-10 13:42

mischien kikken ze er wel op...