kohtje schreef:Wat ik me afvraag waarom zijn alle dingen zo truttig die worden gedaan.
Zoals kaarten maken enz?
Jeetje das echt erg hoe ze met je ma omgaan zeg!
En ja,ik zie mijn moeder ook geen kaartjes maken en kinderliedjes zingen in een bejaarden of verpleeghuis hoor.
Niet ieder mens hecht daar waarde aan.
Maar dat ze je moeder 1,5 uur op de wc laten zitten is godsgeklaagd!!!
Maar zoiets gebeurd ook in het ziekenhuis.Mijn man moest es een nacht ter obeservatie in het ziekenhuis blijven vanwege een slaap-abneu.
Omdat er geen kamers vrij waren hadden ze hem in een kamer gelegd waar normaal doktoren even een slaapje doen.Niks erg aan verder,dus hij in bed met allemaal stickers op zn borst enzo.Zeiden ze ,meneer u word morgenvroeg 8uur gewekt dan krijgt u ontbijt en kunt u weer naar huis.
Om 11uur was er nog niemand geweest.
Hij kon niet aan zn telefoon komen die hing in de kleding aan de kapstok en de kabels waren niet lang genoeg
.Hij had al eens een paar keer zielig joehgoe en hellup en halloooohoooo geroepen maar niemand die de deur open deed.
En gezien het feit dat hij die stickers ook niet van zn borsthaar durfde af te rukken
bleef ie maar braaf liggen(bewegen ging ook niet meer anders pieste hij in zn broek van hoge nood)
Uiteindelijk om 11,30uur ging de deur "per ongeluk" open en stond een totaal verbaasde zuster hem aan te kijken!De nachtdienst had gewoonweg niets doorgegeven dat daar ook nog iemand aan de monitor lag!
Het is echt schandalig tegenwoordig!