Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Angelita schreef:Volgensmij heeft 10% van de Nederlanders psychische hulp nodig.

beantsje schreef:x_Marr schreef:
Waarschijnlijk zitten daar de streng gelovigen onder?Die het dus niet vinden kloppen.
Zou je dit kunnen onderbouwen of is dit weer een giga vooroordeel?
wat een hoog cijfer!
Daar komen dan idd ook nog de strenggelovigen bij, en gewoon mensen die iets tegen homo hebben.Daphna schreef:Gister spuiten en slikken op reis gekeken. Het ging o.a. over homo seksualiteit in Uganda. Dat is toch wel schrikbarend.
Of dat keuzes van homo's gerespecteerd moeten worden, alsof homo's hier ooit een keuze in gehad hebben.
Oh, dat is niet zozeer op de mensen hier van toepassing hoor (nja, soms ook wel
), maar betreft mensen die iets tegen homoseksualiteit hebben.
). LynnDenise schreef:Ik dacht dat nu onderandere wel 10% van de bevolking homo is...
Jeetje in de gevangenis, triest hoor.
thaampjee schreef:Ik ben voor degene hierzo ook steng gelovig, ( voor mijzelf val ik daar niet onder) Maar, ik vind homo's leuke mensen! En ze zijn net zoals anderen.. ze kunnen er toch niks aan doen!
En, nee: ik vind niet dat ze in de gevangenis horen, ik denk ook dat heel veel streng gelovigen dat met mij ook niet vinden.. tenminste in mijn buurt!
Roane schreef:Ach, misschien moet die tien procent maar een dagje de gevangenis om tot bezinning te komen