PVV jaagt op kunstsubsidies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 14:59

Frantic schreef:
eerst de allochtonen, toen de linkse kiezers.... en nu de kunstenaars.... afijn, het wachten is op de schrijvers en intellectuelen....

PVV laat zo wel mooi hun ware gezicht zien!

Als ze echt zulke voorbeelden zouden zoeken komen ze niet bij de muziekschool, maar bij het zoveelste voetbalstadion over de vloer! Of zou dat een te grote stap zijn ???

Nou, inderdaad :\
Ik voelde dit al jarenlang aankomen. Mijn man en ik hebben nu dan ook definitief besloten te gaan emigreren :)

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-10 15:28

Als de PVV zelf de kosten wil dragen voor de uren van accountantskantoren, kopieën en postzegels zie ik geen bezwaar.
Het zou banketstaaf zijn de betreffende instanties op extra kosten te jagen in deze schrale tijden.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 00:39

phormicola schreef:
Helemaal niks :+ Cultuur is de ruggengraat van een maatschappij; je merkt niet dat ie er is, maar als ie kapot is, of plotseling weggaat, dan werkt niets meer.

Helemaal mee eens, mooi verwoord! :)

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:40

slokkie schreef:
Als de PVV zelf de kosten wil dragen voor de uren van accountantskantoren, kopieën en postzegels zie ik geen bezwaar.
Het zou banketstaaf zijn de betreffende instanties op extra kosten te jagen in deze schrale tijden.

Ligt helemaal aan het resultaat. Als ze meer opbrengst aan belachelijke subsidies binnenhalen dan het gekost heeft, is het pure winst geweest. Bovendien gaat alleen van het feit dat de PVV er zo bovenop zit al een waarschuwende werking uit zodat men wel twee keer nadenkt alvorens geld beschikbaar te stellen voor zand voor een zandbak in de Sahara of een zwembad in zee.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:45

janesmith schreef:
Bovendien gaat alleen van het feit dat de PVV er zo bovenop zit al een waarschuwende werking uit

Denk je dat of weet je dat? Bewijs? De meeste dingen die een 'waarschuwende werking' zouden moeten hebben, hebben dat in de praktijk namelijk helemaal niet.

JuliaMaria

Re: PVV jaagt op kunstsubsidies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:47

Ze hebben alleen maar brieven gestuurd, niets meer niets minder. De ontvangers hebben de publiciteit opgezocht (wat helemaal niet nodig was....) en zodoende krijgt de PVV media aandacht.

Mensen zoeken altijd overal iets achter, vooral als ze tegen iets zijn......

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:51

Angelita schreef:
Ze hebben alleen maar brieven gestuurd, niets meer niets minder. De ontvangers hebben de publiciteit opgezocht (wat helemaal niet nodig was....) en zodoende krijgt de PVV media aandacht.

Maar de pvv heeft een methode gekozen die ook niet nodig was: ze kunnen de informatie al inzien, maar kiezen er op deze manier voor veel meer menskracht te gebruiken. Dus dat is een beetje lood om oud ijzer eigenlijk.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:55

Ik denk dat de PVV geleerd heeft uit het verleden dat je beter de dubbele controle methode toe kunt passen. It takes a thief to know one!

Shadow0 schreef:
janesmith schreef:
Bovendien gaat alleen van het feit dat de PVV er zo bovenop zit al een waarschuwende werking uit

Denk je dat of weet je dat? Bewijs? De meeste dingen die een 'waarschuwende werking' zouden moeten hebben, hebben dat in de praktijk namelijk helemaal niet.

Ik denk dat, dat is een stuk makkelijker want van wat ik denk hoef ik geen bewijs te overleggen en ook geen bron te plaatsten. Maakt het allemaal een stuk simpeler. Ik denk dat ik dat 'ik denk' een stuk vaker ga gebruiken. ;-)

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 19:58

janesmith schreef:
Ik denk dat de PVV geleerd heeft uit het verleden dat je beter de dubbele controle methode toe kunt passen. It takes a thief to know one!

Zou je dat toe willen lichten? Is de PVV de thief? Interessant uitgangspunt.

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:11

Uiteraard. Aangezien ze zelf politici zijn, weten ze beter dan wie dan ook dat je een politicus nooit op zijn woord moet geloven.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:13

janesmith schreef:
Uiteraard. Aangezien ze zelf politici zijn, weten ze beter dan wie dan ook dat je een politicus nooit op zijn woord moet geloven.

Ik vraag me af waarom ze daar dan zo verontwaardigd over zijn? Als dat de Nederlandse normen-en-waarden zijn die aangemoedigd moeten worden...

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 20:26

Het staat iedere politieke partij (net als burgers) vrij om verontwaardigd te zijn over precies de zaken waar ze zin in hebben. De PVV heeft deze gekozen, en mijn zegen hebben ze.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 21:44

Angelita schreef:

Mensen zoeken altijd overal iets achter, vooral als ze tegen iets zijn......

Denk je niet dat de duidelijk afgebakende keuzegroep enig response richting de media in de hand heeft gewerkt?
janesmith schreef:
Het staat iedere politieke partij (net als burgers) vrij om verontwaardigd te zijn over precies de zaken waar ze zin in hebben. De PVV heeft deze gekozen, en mijn zegen hebben ze.

Ik denk, en dat is zeker tot mijn opluchting, dat je niet voor de partij spreekt.