Walhalla voor pedofielen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 17:29

Teddy321 schreef:
Dit soort "kindershows"zijn te misselijk voor woorden, maar in de USA niet meer weg te denken. En hoezo pedowalhalla? Pedo's moeten met hun vingers van kinderen afblijven, of ze nu opgedirkt zijn als een barbie pop of niet!! Het is hetzelfde statement als wanneer je tegen een aangerande vrouw zegt:"dan had je maar geen minirok aan moeten doen!"

Waarom moeten die kinderen dan sexyposes aannemen en heupwiegend in badpakken over het toneel paraderen
Eerder werd gezegd dat kinderen het leuk vinden werkelijk van 0 tot 6 jaar kan ik mij dat niet voorstellen wel dat ze niet beter weten als tentoongesteld te worden

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:32

TessJS schreef:
Echt vreselijk dat ouders dit hun kind aan doen!! Op zo'n leeftijd je kind opmaken en seksueel uitdagend kleden.. belachelijk!!

Is dat niet hetzelfde als de kindertjes die jong al 'topsporter' zijn? 5 dagen in de week trainen? Wedstrijden lopen/zwemmen/rijden/voetballen enz? Die worden ook gepushed, kunnen geen kind zijn etc.

Echwel

Re: Walhalla voor pedofielen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-10 17:33

Is toch net zo verschrikkelijk, gewoon ouders die hun eigen falen projecteren op hun kind

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:34

Echwel schreef:
Is toch net zo verschrikkelijk, gewoon ouders die hun eigen falen projecteren op hun kind

Misschien. Of het kind heeft echt talent en de kans dat het later heel erg goed wordt in dingen (in het geval van deze kinderen: modellen werk) is flink aanwezig. Is het dan nogsteeds je falen projecteren?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:35

Van een pedofiel heb je niks te vrezen. Van een pedoseksueel daarentegen...

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:36

Misschien is dit onzin, maar ik heb het idee dat een kind van onder de 10 het niet écht leuk kan vinden om zichzelf helemaal op te dirken en mee te doen aan een serieuze modellenwedstrijd.. en dat kids het dan leuker vinden om te sporten.

Nu ik dit typ vind ik het al een beetje als onzin klinken.. maar zoiets gaat echt tegen mijn principes in en sporten niet.. Gekkig eigenlijk.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:36

_San87_ schreef:

Pedofiel kan ook nog in actie komen, de pedoseksueel heeft het al eerder gedaan.

Zolang pedofielen pedofielen blijven kan het idd geen kwaad.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:38

Chris schreef:
Misschien is dit onzin, maar ik heb het idee dat een kind van onder de 10 het niet écht leuk kan vinden om zichzelf helemaal op te dirken en mee te doen aan een serieuze modellenwedstrijd.. en dat kids het dan leuker vinden om te sporten.

Nu ik dit typ vind ik het al een beetje als onzin klinken.. maar zoiets gaat echt tegen mijn principes in en sporten niet.. Gekkig eigenlijk.

wie weet vinden die kinders het wel helemaal geweldig. Vergeet niet dat Amerika ook anders is dan Nederland, hier dirken we ons misschien op voor onze bruiloft en verder nauwelijks. Daar is het de normaalste zaak van de wereld, dat scheelt ook een boel...

Ik denk dat er idd ook kindertjes zijn die gelukkiger worden van sport, maar er zullen ook best kindertjes blij zijn dat ze zich in hun prinsessenjurkje mogen hijsen en mooi mogen zijn en een talentje mogen laten zien en dat er dan voor ze geklapt wordt...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:39

Vjestagirl schreef:
_San87_ schreef:

Pedofiel kan ook nog in actie komen, de pedoseksueel heeft het al eerder gedaan.

Zolang pedofielen pedofielen blijven kan het idd geen kwaad.

Een pedofiel weet heel goed dat hij fout zit en de kans dat een pedofiel dus ook echt actie onderneemt is heel klein. Een pedoseksueel ziet het als voorrecht voor het kind dat hij het mag 'misbruiken'. Een pedoseksueel denkt anders dan een pedofiel, waardoor een pedoseksueel zo goed als altijd actie zal ondernemen.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:42

Vjestagirl schreef:
Chris schreef:

wie weet vinden die kinders het wel helemaal geweldig. Vergeet niet dat Amerika ook anders is dan Nederland, hier dirken we ons misschien op voor onze bruiloft en verder nauwelijks. Daar is het de normaalste zaak van de wereld, dat scheelt ook een boel...

Ik denk dat er idd ook kindertjes zijn die gelukkiger worden van sport, maar er zullen ook best kindertjes blij zijn dat ze zich in hun prinsessenjurkje mogen hijsen en mooi mogen zijn en een talentje mogen laten zien en dat er dan voor ze geklapt wordt...

Klopt.. maar ik kan me niet voorstellen dat een kind zonder invloed van z'n ouders ook zoiets zou doen.. Ik denk dat als ouders op jonge leeftijd niet zo veel waarde aan uiterlijk hechten, dat kids dat dan ook niet zo snel hebben. Sporten is iets wat imo meer natuurlijker is..

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:44

Hoe een kind er ook bijloopt, praat nooit goed dat het misbruikt wordt en mag daar nooit een reden voor zijn.
Los daarvan kan het nooit goed zijn dat bij kinderen van die leeftijd zo de nadruk op uiterlijk wordt gelegd.
Een kind moet kind zijn en niet worden blootgesteld aan dit soort competities.
Het is nooit goed genoeg en moet altijd gekker, hoe kan zo'n kind nu een positief zelfbeeld overhouden?
En inderdaad het hypocriete ervan, als het buurmeisje in bikini of een mini-mini-rokje over straat gaat spreekt men schande en op een podium voor duizenden mensen mag het ineens wel.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-10 17:45

Zwartwitje schreef:
Eigenlijk wel leuk dat het laatste plaatje ertussen staat, daar zie je direct het verschil tussen een 'gewoon' meisje in een badpakje, en al die opgedofte pageantjuffies. Little Miss Sunshine is inderdaad een aanrader en naast dat het een lieve komedie is met wat zwarte humor, kun je de film ook zien als aanklacht tegen de pageantcultuur. Vooral het einde is briljant.

Ik zou eigenlijk niet weten of dit aantrekkelijk is voor pedofielen, ik kan me uberhaupt niet voorstellen op welke manier dit aantrekkelijk is voor.. tsja, voor wie dan ook. Vandaar dat ik me bij hetzien van dit soort plaatjes en tv-programma's elke keer weer afvraag voor wie zo'n show nou leuk is. Niet voor de kindertjes, want die hebben een enorme druk op hun schouders liggen en moeten voor hun leeftijd heel hoog presteren. Ook niet voor de ouders, want die zijn niet geinteresseerd in andere kinderen dan hun eigen, en dan nog; als hun kind opkomt lijken ze alleen maar in de stress te schieten omdathun kind moet presteren, presteren, presteren. Nee, ik snap het niet :n

En de muziek van Devotchka is prachtig, niet te vergeten. :D

Ik vind de beauty peagants ook echt heel erg fout, gelukkig de meeste Amerikanen ook :j

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:08

maura schreef:
Vjestagirl schreef:
Overgens vraag ik me wel af wat nummer 25 ertussen doet, in het rode badpakje.

Die foto is een still uit de prettig gestoorde film "little miss sunshine", en die film is allesbehalve een steunbetuiging aan dit soort beauty pageants (en nog wat karakterisiteke gewoonten van sommige Amerikanen). Foto past dus niet helemaal in het rijtje, film is wel een aanrader

Kwam me idd al bekend voor, foto is idd uit een film !!

runasays

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 16:18

Vjestagirl schreef:
Ik denk het wel. Als pedofiel val je vaak juist op onschuld, op kinderlijk op weinig ontwikkeld. En deze meisjes worden neergezet als mini volwassenen, en dat lijkt me dan een stuk minder aantrekkelijk.

Overgens vraag ik me wel af wat nummer 25 ertussen doet, in het rode badpakje.

Dit denk ik dus ook.

En van nummer 25 zag ik ook meteen. ;(

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 10:38

nogmaals, ik vind niet dat je voor een pedofiel kunt gaan praten, er is niet een bepaald beeld toch wat zo iemand wilt zien!

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 10:42

ja bijzonder progamma he? Ik geloof ook dat dat de reden is dat discovery dit progamma maakt. vaak zijn het dikke lelijke moeders die duizenden dollars uitgeven aan dit soort peagants..heel bijzonder. ik kijk er ook vaak naar, maar kan me niet voorstellen waarom je je kind er aan mee zou willen laten doen.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 10:43

Ik vind dit zowiezo een belachelijk programma en het moest verboden worden dat kinderen aan zulke competities mee mogen doen.
Een kind moet kind kunnen zijn en niet door pappie of mammie gepusht worden mooi te zijn en op een bepaalde manier te lopen.
Bedenk ook deze kinderen mogen niet zomaar buiten op een fietsje rondjakkeren, ze zouden hun knieen of hoofdje kunnen beschadigen.
En dan idd het idee dat vieze oude gluipers zich eraan vergapen, brrrr.
De ouders die dit hun kind opdwingen hebben het zelf meestal niet waar kunnen maken.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:43

Wonderlijk dat jullie zeggen dat dit alleen in Amerika voorkomt. Nou ja, zo over de top waarschijnlijk wel.

8 jaar geleden ging mijn zoon als kleuter van 4 naar een basisschool in een nette, maar niet echt dure, buurt. Ouders hebben allemaal een goede baan en daar was het ook een soort competitie welke kleuter de mooiste, hipste en duurste kleren droeg. Ouders deinsden er niet voor terug om voor honderden euro's de meest kekke kleding in dure boutiques te kopen.
Mijn zoon is nog al een rouwdouwer en voor hem vond ik een broek van een tientje al te duur, hij vertelde mij dat hij toch echt geen kleren van Zeeman meer aan kon.
Die kinderen gaan al helemaal mee in de opvattingen van hun ouders en praten elkaar die zelfde opvattingen aan.

Gelukkig zijn wij verhuisd en wonen we nu in een buurt waar kinderen elkaar een complimentje maken voor een leuk Zeeman shirt. :D