Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
breezy302 schreef:Dat begrijp ik wel alleen het aantal rotte onder de moslims zijn nu eenmaal veel hoger. En ik heb ook gewoon een hekel aan moslims. Ken geen 1 goede en geloof mij dat ik er aardig wat ken.
Altijd dat gemiep als iemand wat over moslims zegt. Als ik zeg ik mag Katholieken niet dan wordt er niets van gezegt maar als ik zeg dat ik een hekel aan moslims heb komt iedereen gelijk voor ze op naar mijn idee omdat ze bang zijn dat er anders een bom op hun huis gegooit wordt.
breezy302 schreef:moslims Gebruiken de koran en alla om onder dingen uit te komen. gebruiken het dus als smoes en als ze zin hebben om te vechten komt het alla smoesje weer boven drijven.
FaberSmid schreef:breezy302 schreef:Ik doe helemaal niets om te shockeren. Heb gewoon echt een hekel aan moslims.
Waarom een hekel aan moslims?
buster4ever schreef:nu krijg ik vast heel bokt over me heen
persoonlijk moest ik eigenlijk best wel hard lachen hierom![]()
"laat zichzelf nu even meeslepe"
ziet t al helemaal voor me allemaal koraans op een stapel die in de hens staan en allemaal gelovigen erom heen die een dansje erom heen doen en daar buiten boos kijken koraan gelove...![]()
Waves schreef:breezy302 schreef:moslims Gebruiken de koran en alla om onder dingen uit te komen. gebruiken het dus als smoes en als ze zin hebben om te vechten komt het alla smoesje weer boven drijven.
Heel goed gezien! Het geloof is mi inderdaad slechts een kruiwagen is voor onvrede op economisch en politiek gebied
Het gaat dus niet om het geloof zelf. Geen enkele reden om ons daar op te richten dus of om een hekel aan moslims in het algemeen te hebbenLaten we kijken wat er écht achter die "zin om te vechten" zit.
Daphna schreef:Het is de amerikanen eigen, er zijn een hoop goede amerikanen, maar dit is wel iets wat in hen geschiedenis constant voorkomt... het begint met de kolonisatie, en het onderdrukken en vermoorden van de indianen, gaat verder met de afro's als slaven, en zelfs wanneer noord amerika het zuiden overgenomen heeft, blijven de kkk door gaan. Het was mij trouwens tot voor kort niet bekend dat de vs flink wat nazi's uit de tweedewereld oorlog een onderkomen heeft geboden... na de overwinning. Gelukkig zijn vele amerikanen wakker aan het worden, deze mensen verkeren echter nog in de tijd dat boeken verbranden iets hedendaags was...
breezy302 schreef:Moslims hebben al zoveel vlaggen en Bijbels verbrand en dat bedoel ik er nu mee te zeggen. Wij maken er geen drama van en zij wel. Neem bijvoorbeeld de kliniek waar geen schilderijen met een varken op mogen hangen. Want anders kunnen de moslims weleens boos worden en WEER bommetjes gaan gebruiken.
breezy302 schreef:Moslims hebben al zoveel vlaggen en Bijbels verbrand en dat bedoel ik er nu mee te zeggen. Wij maken er geen drama van en zij wel. Neem bijvoorbeeld de kliniek waar geen schilderijen met een varken op mogen hangen. Want anders kunnen de moslims weleens boos worden en WEER bommetjes gaan gebruiken.
FaberSmid schreef:breezy302 schreef:Moslims hebben al zoveel vlaggen en Bijbels verbrand en dat bedoel ik er nu mee te zeggen. Wij maken er geen drama van en zij wel. Neem bijvoorbeeld de kliniek waar geen schilderijen met een varken op mogen hangen. Want anders kunnen de moslims weleens boos worden en WEER bommetjes gaan gebruiken.
En natives gaan scalperen?
buster4ever schreef:t is al net zo dom als dat topic over die varkens schilderijen...
maja sommige mensen knielen kennelijk voor een buitenlander en kennen straks niks meer qua nederlandse culturen
wtf is dat toch met die natives er telkes bij te halen daar gaat t niet om
buster4ever schreef:t is al net zo dom als dat topic over die varkens schilderijen...
maja sommige mensen knielen kennelijk voor een buitenlander en kennen straks niks meer qua nederlandse culturen
wtf is dat toch met die natives er telkes bij te halen daar gaat t niet om