Internationale "Verbrand de Koran" dag..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FaberSmid

Re: Internationale "Verbrand de Koran" dag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:25

Doet dat aan het geloof liggen, aan de koran en moslims of die bepaalde mensen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:27

Naar mijn idee ligt dat aan het geloof ja. Nouja dat ook niet echt maar de combinatie tussen de mens en het geloof. Moeilijk om uit te leggen.

moslims Gebruiken de koran en alla om onder dingen uit te komen. gebruiken het dus als smoes en als ze zin hebben om te vechten komt het alla smoesje weer boven drijven.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:28

Wat mensen al niet doen om te shockeren...

Heel erg vermoeiend dit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 21:59

Ik doe helemaal niets om te shockeren. Heb gewoon echt een hekel aan moslims.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:13

breezy302 schreef:
Dat begrijp ik wel alleen het aantal rotte onder de moslims zijn nu eenmaal veel hoger. En ik heb ook gewoon een hekel aan moslims. Ken geen 1 goede en geloof mij dat ik er aardig wat ken.

Altijd dat gemiep als iemand wat over moslims zegt. Als ik zeg ik mag Katholieken niet dan wordt er niets van gezegt maar als ik zeg dat ik een hekel aan moslims heb komt iedereen gelijk voor ze op naar mijn idee omdat ze bang zijn dat er anders een bom op hun huis gegooit wordt.

Ik ben niet bang voor een bom op mijn huis.
Gelukkig ken ik meer goede dan slechte moslims.
Maar ik beoordeel mensen op hun daden, en niet op hun geloof, dat is misschien het verschil.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:14

breezy302 schreef:

Ach, ik heb een hekel aan discriminatie.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:16

Als we voor alle misdaden van christenen een bijbel moesten verbranden kunnen we jarenlang van een permanent brandend kampvuur genieten.

"het geloof" gelijk stellen aan daden van een relatief kleine groep extremisten en voor het gemak de hele historische, economische en politieke context vergeten... tsja... veel onzinniger wordt het niet denk ik.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:17

breezy302 schreef:

Waarom een hekel aan moslims?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:19

Electra63 schreef:
breezy302 schreef:

Ach, ik heb een hekel aan discriminatie.

En zo een hekel aan elkander hebben, zo blijft haat zaaien.

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:19

breezy302 schreef:
moslims Gebruiken de koran en alla om onder dingen uit te komen. gebruiken het dus als smoes en als ze zin hebben om te vechten komt het alla smoesje weer boven drijven.

Heel goed gezien! Het geloof is mi inderdaad slechts een kruiwagen is voor onvrede op economisch en politiek gebied :)

Het gaat dus niet om het geloof zelf. Geen enkele reden om ons daar op te richten dus of om een hekel aan moslims in het algemeen te hebben :) Laten we kijken wat er écht achter die "zin om te vechten" zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:39

FaberSmid schreef:
breezy302 schreef:

Waarom een hekel aan moslims?

Omdat ik echt alleen nog maar slechte heb gezien. Het waren allemaal galbakken al deden ze verder wel aardig tegen mij maar als je met ze zit te praten en ze 2 minuten later helemaal door ziet draaien om het minste geringste ( niet tegen mij overigens) dan heb ik een flinke hekel aan ze. Ik haat ze niet maar heb echt een hekel aan ze. Ik haat maar 1 moslim en dat is degene die mij heeft beroofd.

Nederlanders of Polen kunnen ook slecht zijn maar daar heb ik slechte en goede van gezien hetzelfde met alle andere bevolkinsgroepen behalve dus jaja moslims.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:39

buster4ever schreef:
nu krijg ik vast heel bokt over me heen
persoonlijk moest ik eigenlijk best wel hard lachen hierom :o
"laat zichzelf nu even meeslepe :+ "

ziet t al helemaal voor me allemaal koraans op een stapel die in de hens staan en allemaal gelovigen erom heen die een dansje erom heen doen en daar buiten boos kijken koraan gelove... :o :+

_O- wie weet zijn er binnnekort filmpjes van te vinden op youtube :+[/quote]

Kan hier niet om lachen zo u "beide", zie de beelden van de natives en african american voor me. Moet dan ook erg mijn best doen, deze mismakende humor niet als beledigend te ervaren wat trouwens niet gelukt.[/quote]

ik wou zeker niet beledige maar kom op mensen een grap hier en daar moet kunnen hoor.
ik vind t ook zeker niet kunnen maar ik maakte er gewoon een slapstick filmpje er even van in me hoofd,

en joh t zijn maar boeken kom op wtf is er zo heilig aan??? ga je er sneller van dood dan als je een bijbel koran of wat dan ook in de fik steekt??

"ga t morge eens proberen een koran te krijgen en dan t verbranden en zien of t boek heilig is :+ :+ _O- :') "
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 27-07-10 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:40

Waves schreef:
breezy302 schreef:

Heel goed gezien! Het geloof is mi inderdaad slechts een kruiwagen is voor onvrede op economisch en politiek gebied :)

Het gaat dus niet om het geloof zelf. Geen enkele reden om ons daar op te richten dus of om een hekel aan moslims in het algemeen te hebben :) Laten we kijken wat er écht achter die "zin om te vechten" zit.

Het gaat wel om het geloof want alles wat ze doen is goed als alla het maar heeft gezegt en daar heb ik een bloedhekel aan net zoals al die paters die kinderen hebben misbruikt maar het smoesje Satan gebruiken.

jantergouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:43

Daphna schreef:
Het is de amerikanen eigen, er zijn een hoop goede amerikanen, maar dit is wel iets wat in hen geschiedenis constant voorkomt... het begint met de kolonisatie, en het onderdrukken en vermoorden van de indianen, gaat verder met de afro's als slaven, en zelfs wanneer noord amerika het zuiden overgenomen heeft, blijven de kkk door gaan. Het was mij trouwens tot voor kort niet bekend dat de vs flink wat nazi's uit de tweedewereld oorlog een onderkomen heeft geboden... na de overwinning. Gelukkig zijn vele amerikanen wakker aan het worden, deze mensen verkeren echter nog in de tijd dat boeken verbranden iets hedendaags was...

Ho, ho, ho, moet ik je eens wat foto's en video's linken waar moslims de Amerikaanse vlag verbranden? Dat is net zo heilig als een boek, dus zeg niet dat alleen de Amerikanen dat doen. Iedere volk en geloof heeft zijn wreedheden. Ze lopen alleen niet gelijk op de tijdschaal. Wat nu in veel Moslimlanden gebeurt en extremisten, dat gebeurde -tig jaar geleden bij de christenen bijvoorbeeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:44

Moslims hebben al zoveel vlaggen en Bijbels verbrand en dat bedoel ik er nu mee te zeggen. Wij maken er geen drama van en zij wel. Neem bijvoorbeeld de kliniek waar geen schilderijen met een varken op mogen hangen. Want anders kunnen de moslims weleens boos worden en WEER bommetjes gaan gebruiken.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:45

"koopt morgen een marokaanse vlag of koran en gaat em in de hens steken kijken wat er voor heiligs te voorschijn komt :') _O- :') "

zal ik dan gelijk dood gaan?? :') :') waarom hijsa om een koran en geen hijsa om alle vlaggen en bijbels die al verbrand zijn....

wees blij liever boeken verbrand dan een mens
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 27-07-10 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:46

dan komt er niet veel heiligs aan maar waarschijnlijk zul je op zijn minst een paar klappen krijgen. Er mag nu eenmaal niets negatiefs over moslims gezegt of gedaan worden want dan zijn alle hekken van de dam.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:46

breezy302 schreef:
Moslims hebben al zoveel vlaggen en Bijbels verbrand en dat bedoel ik er nu mee te zeggen. Wij maken er geen drama van en zij wel. Neem bijvoorbeeld de kliniek waar geen schilderijen met een varken op mogen hangen. Want anders kunnen de moslims weleens boos worden en WEER bommetjes gaan gebruiken.

Helemaal mee eens!

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:47

Jan u plaatst te laat, ik ging u al voor leest u maar terug?

Humor voor de een, geen humor voor de ander zoals ik.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:48

Amerika is zo groot. Er is een groot verschil tussen het zuiden en het noorden. Tussen oost en west. En vooral tussen de stedelingen en de Amerikanen van het platteland.

Wat denk je van die sekten daar: de Mormonen, Amish, Scientology?
Maar om daar nu iedere Amerikaan op te veroordelen?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:48

breezy302 schreef:

En natives gaan scalperen?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:49

t is al net zo dom als dat topic over die varkens schilderijen...

maja sommige mensen knielen kennelijk voor een buitenlander en kennen straks niks meer qua nederlandse culturen

wtf is dat toch met die natives er telkes bij te halen daar gaat t niet om

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:49

FaberSmid schreef:
breezy302 schreef:

En natives gaan scalperen?

en wanneer gebeurde dat dan? sorry maar door de manier waarop je schrijft snap ik er vaak helemaal niets van. Ik zit nu in mijn hoofd met de bosjesmannen die hoofden scalperen en dan op een totempaal zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:52

buster4ever schreef:

maja sommige mensen knielen kennelijk voor een buitenlander en kennen straks niks meer qua nederlandse culturen

De echte Nederlandse tradities zijn er bij mijn idee al helemaal niet meer. alles voor de Nederlanders wordt afgelast maar voor de moslims wordt alles gedaan en niet om die multi culti onzin maar om angst. De mensen leven echt in angst. ik echt niet, ik ben nog liever dood dan monddood. Hoe ik hier over moslims praat zeg ik ook in het echt gewoon tegen ze en geloof het of niet maar ze snappen allemaal wel wat ik bedoel en de meesten geven mij daar gelijk in en zeggen dat ze zelf soms ook zo zijn.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 22:52

buster4ever schreef:

Ik kniel niet voor buitenlanders, maar ik heb wel respect voor de buitenlander (???)
Ik beoordeel iemand op zijn daden en niet op zijn geloof of afkomst.
Maar misschien kan jij mij even de definitie geven van buitenlander?
En gelijk even de definitie van de Nederlandse cultuur?