Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janesmith schreef:Natuurlijk was het wel een moslim, maar wil die kliniek dat niet zeggen. Het feit al dat ze zeggen dat het geen Moslim was zegt al genoeg. Waarom zeggen ze niet dat het geen Jood, Christen, Katholiek, Buddhist of Atheïst was? Dat zegt alles al.
Suzanne F. schreef:janesmith schreef:Natuurlijk was het wel een moslim, maar wil die kliniek dat niet zeggen. Het feit al dat ze zeggen dat het geen Moslim was zegt al genoeg. Waarom zeggen ze niet dat het geen Jood, Christen, Katholiek, Buddhist of Atheïst was? Dat zegt alles al.
Waarom zouden ze daarover liegen dan? Om het een beetje te sussen allemaal?
Ik denk niet dat ze daarover zouden liegen hoor, maar aan de andere kant kan ik me ook niet voorstellen dat een niet-moslim zich daarover druk zou maken.
Tenzij deze inderdaad de intentie had tot stoken.
janesmith schreef:Niet normaal!
Natuurlijk was het wel een moslim, maar wil die kliniek dat niet zeggen. Het feit al dat ze zeggen dat het geen Moslim was zegt al genoeg. Waarom zeggen ze niet dat het geen Jood, Christen, Katholiek, Buddhist of Atheïst was? Dat zegt alles al.
Hier gaat de PVV weer ragen over stellen, en terecht. Dit soort zaken zijn de beste reclame voor de PVV die ze zich maar wensen kunnen.
CtjeLief schreef:Blue_Eyes schreef:Mijn gedachte. Ik vrees dat ook dit wel weer zal verzanden in een moslim-bash-topic, terwijl moslims hier nou echt heel erg weinig aan kunnen doen.
Precies om deze reden heb ik getemd. Hopelijk volgen er meer.
DaisyDarling schreef:Persoonlijk vind ik afbeeldingen van rimpelende dames op leeftijd nogal aanstootgevend. Kunnen nu a.u.b. alle foto's, schilderijen, zeefdrukken en wat dies meer zij van Hare Majesteit uit alle openbare gebouwen verwijderd worden?
janesmith schreef:Niet normaal! Waar gaat het heen met nederland?
Het feit dat ze zeggen dat het geen Moslim was zegt al genoeg. Waarom zeggen ze niet dat het geen Jood, Christen, Katholiek, Buddhist of Atheïst was? Dat zegt alles al.
Hier gaat de PVV weer vragen over stellen, en terecht. Dit soort zaken zijn de beste reclame voor de PVV die ze zich maar wensen kunnen.
Blue_Eyes schreef:janesmith schreef:Niet normaal! Waar gaat het heen met nederland?
Het feit dat ze zeggen dat het geen Moslim was zegt al genoeg. Waarom zeggen ze niet dat het geen Jood, Christen, Katholiek, Buddhist of Atheïst was? Dat zegt alles al.
Hier gaat de PVV weer vragen over stellen, en terecht. Dit soort zaken zijn de beste reclame voor de PVV die ze zich maar wensen kunnen.
Dat lijkt me duidelijk. Er is geklaagd dat de moslims er moeite mee zouden kunnen hebben, maar de klager was geen moslim. Al was er geklaagd dat de Veldhovenaren er moeite mee zouden kunnen hebben, dan had er ook wel bijgestaan of het wel of geen Veldhovenaar was.