Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Lijkt een beetje een sneu topic dit. Lijkt een beetje op een discussie van: 'mijn' politieke partij produceert dronkelappen, maar die van jou agressievelingen. Zie je wel dat die van mij 'beter' zijn!
sjonnie48 schreef:Cowboy55 schreef:Lijkt een beetje een sneu topic dit. Lijkt een beetje op een discussie van: 'mijn' politieke partij produceert dronkelappen, maar die van jou agressievelingen. Zie je wel dat die van mij 'beter' zijn!
ja is ook zo maar de TS is zo kinderachtig begonnen , en dan blijkt dat de PVV er veel beter af komt dan de meeste linkse partijen , das toch ook een vermelding waard !
Fleurtje100 schreef:Behoorlijk onfatsoenlijk om over iemands invalide vrouw te beginnen in deze discussie. Ik vind dat een Tweede kamer lid zeker een voorbeeldfunctie heeft. Dat je een keer teveel drinkt op een feestje is prima, maar niet als je van drank agressief wordt en er op los gaat slaan. Dingen als frauderen zijn helemaal verkeerd in die positie. Van advocaten en rechters wordt ook verwacht dat ze geen strafblad hebben en terecht ook. Ik vind het ook heel raar dat mensen zulke dingen zelfs een goede referentie vind omdat iemand dan beter zijn mannetje staat in de 'slangenkuil' in Den Haag. Waarom zou je in godsnaam willen dat een fraudeur jou vertegenwoordigt in de Tweede Kamer?
Natuurlijk heb je overal rotte appels, maar bij een nieuwe snelgroeiende partij heb je die veel meer als bij een andere partij omdat ze daar de kandidaten over het algemeen veel beter kennen. Bij Fortuyn destijds stonden ook veel niet capabele mensen op zijn lijst. En als Wilders in de regering komt worden zulke mensen misschien zelfs minister.
Ik vind het echt ongekend hoe sommige PVV stemmers in een of andere roze wolk leven over de PVV. Dat een kamerlid iemand in elkaar slaat met teveel drank op is menselijk, dat een kamerlid wellicht ooit gefraudeerd heeft zou een goede referentie zijn, dat Wilders de ochtend nadat hij nog heeft verklaard dat de AOW leeftijd zeker een breekpunt is, zijn uitspraak alweer terugneemt maakt ook niks uit. Alles wordt goed gepraat. Nou is dat misschien ook wel typisch een PVV iets, aangezien je geen lid kan worden van de partij en inspraak kan hebben, en je dus als PVV aanhanger er sowieso niet zoveel aan hebt om kritisch te zijn op je eigen partij. Ik zeg niet dat je meteen van je partij af moet stappen, maar je kunt toch wel gewoon toegeven dat ze een fout hebben gemaakt of dat iets niet netjes/eerlijk/handig was ipv alles een positieve draai geven?
Vind het ook apart dat er wordt gezegd dat de PvdA een communistisch gedachtegoed heeft, terwijl de PVV juist samen met de SP de meest linkse en conservatieve plannen heeft qua economie. En nee ik ben geen PvdA stemmer.
sjonnie48 schreef:Cowboy55 schreef:Lijkt een beetje een sneu topic dit. Lijkt een beetje op een discussie van: 'mijn' politieke partij produceert dronkelappen, maar die van jou agressievelingen. Zie je wel dat die van mij 'beter' zijn!
ja is ook zo maar de TS is zo kinderachtig begonnen , en dan blijkt dat de PVV er veel beter af komt dan de meeste linkse partijen , das toch ook een vermelding waard !
geerke schreef:sarabande schreef:Er loopt een heel topic waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen. Uit veel reacties in dit topic blijkt ook weer dat ze zich snel aangevallen voelen, zelfs door de waarheid,
Is dat waarom eigenlijk al uitgezocht???
dit topic verloopt niet zoals je in gedachten had denk ik...
janesmith schreef:sjonnie48 schreef:
Dat zie ik ook zo. Het topic is begonnen om eens uit te halen naar de PVV en dan blijkt dat er van andere partijen veel meer modder boven komt drijven.
sarabande schreef:Er loopt een heel topic waarom voelen PVV stemmers zich zo aangevallen. Uit veel reacties in dit topic blijkt ook weer dat ze zich snel aangevallen voelen, zelfs door de waarheid,
Is dat waarom eigenlijk al uitgezocht???