Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
seren schreef:Als de mensen over 100 jaar verdwijnen neem ik aan dat de mensen met de reactie, boeiend, dan ben ik er toch niet meer. Dit hun kinderen niet aan willen doen en bewust zullen kiezen om het leed van het vergaan van de mensheid de volgende generaties te besparen door geen kinderen te nemen.
seren schreef:Als de mensen over 100 jaar verdwijnen neem ik aan dat de mensen met de reactie, boeiend, dan ben ik er toch niet meer. Dit hun kinderen niet aan willen doen en bewust zullen kiezen om het leed van het vergaan van de mensheid de volgende generaties te besparen door geen kinderen te nemen.
manie schreef:seren schreef:Als de mensen over 100 jaar verdwijnen neem ik aan dat de mensen met de reactie, boeiend, dan ben ik er toch niet meer. Dit hun kinderen niet aan willen doen en bewust zullen kiezen om het leed van het vergaan van de mensheid de volgende generaties te besparen door geen kinderen te nemen.
Precies dit is een van de redenen om niet aan kids te beginnen, er zijn al TE VEEL mensen op deze aardbol imo
Citaat:Lekker deuntje heeft dat liedje Moon: "Over 100 jaar zijn jullie allemaal dood, en wij ook!"
Abeltje77 schreef:kijk eens aan.
weer een reden om geen kinderen op deze aarde te zetten.
en voor de rest...over 100 jaar ben ik dood en gecremeerd dus kan het me niet zo heel veel schelen denk ik.
Citaat:In The Australian liet Fenner, die zelden interviews geeft, zich erg pessimistisch uit over de toekomst van de mens. "De homo sapiens zal uitsterven, mogelijk zelfs al binnen honderd jaar.
Olijkje schreef:seren schreef:Als de mensen over 100 jaar verdwijnen neem ik aan dat de mensen met de reactie, boeiend, dan ben ik er toch niet meer. Dit hun kinderen niet aan willen doen en bewust zullen kiezen om het leed van het vergaan van de mensheid de volgende generaties te besparen door geen kinderen te nemen.
Ja tuurlijk![]()
Ik neem nooit kinderen, of mijn kinderen moeten geen kleinkinderen krijgen, want straks gaan ze allemaal dood.