em_papillon schreef:uitstrooien mag ook niet overal.
Het mag niet, maar gebeurt wel hoor. Als niemand het in de gaten heeft....wat kan je dan gebeuren?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
em_papillon schreef:Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zonder schaamte verder kan leven als ze zoiets doen...
Ik vind het ronduit het asociaalste wat je kan verzinnen..
Diablo schreef:em_papillon schreef:Nee, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zonder schaamte verder kan leven als ze zoiets doen...
Ik vind het ronduit het asociaalste wat je kan verzinnen..
Waarom?
De vader van mijn schoonzusje is pasgeleden overleden. Hij is gecremeerd en wilde heel graag uitgestrooid worden ergens in de polder, waar hij heel graag kwam. Ze zijn toen op een dag met de hele familie naar die plek gegaan en hebben daar de as uitgestrooid. Ik zie niet waarom ze zich daarvoor zouden moeten schamen.
em_papillon schreef:Ik vind het als onschuldige wandelaar een naar en luguber idee (ben best bijgelovig en geloof in geesten enzo) dat het as van een overledene daar ronddwaalt..
Overigens kan ik me ontzettend goed voorstellen dat je op een plekje uitgestrooid zou willen worden.. ik zou dat ook heel erg graag willen als het overal mocht
em_papillon schreef:Ik vind het als onschuldige wandelaar een naar en luguber idee (ben best bijgelovig en geloof in geesten enzo) dat het as van een overledene daar ronddwaalt..
Overigens kan ik me ontzettend goed voorstellen dat je op een plekje uitgestrooid zou willen worden.. ik zou dat ook heel erg graag willen als het overal mocht
em_papillon schreef:Gentlegiant schreef:Je word in elk geval geen compost alleen als je dit wilt
Hier mag je daar ook zelf voor kiezen hoorJe kan kiezen om het alsnog te laten begraven in een kleinere kist/graf. Of er t 'weg te gooien' en waarschijnlijk kan je het ook in een urn bewaren.
janderegelaa schreef:Hier mag je daar ook zelf voor kiezen hoorJe kan kiezen om het alsnog te laten begraven in een kleinere kist/graf. Of er t 'weg te gooien' en waarschijnlijk kan je het ook in een urn bewaren.
mebianca schreef:Net als crematie vind ik dit eigenlijk ook een best eng idee; een ijslichaam dat wordt blootgesteld aan kleine trillingen en dan uiteen valt..
Nymphadora schreef:mebianca schreef:Net als crematie vind ik dit eigenlijk ook een best eng idee; een ijslichaam dat wordt blootgesteld aan kleine trillingen en dan uiteen valt..
Ik krijg hier ook hele nare gedachtes van.. Getsie nee..
Heel bizar iig..
Doe mij maar gewoon begraven met een mobieltje in de kist, als ik dan toch schijndood blijk te zijn kan ik nog even bellen.