Dat slaat dus nergens op.
Ja hor altijd weer de buitenlanders
Oook bij nederlanders zitten zulke idioten
Ik geef toe het is een rotstreek, een vuile rotstreek
ze moeten die jongen gewoon taakstraf met een prik stok in de stad zetten met vooral zo jasje aan
En dan een lange tijd geen week of 3 bijv
Maar gelijk concluderen dat het weer ''die buitenlanders'' zijn slaat nergens op.
Deze jongeneren zijn gewoon niet met normen en waarden opgevoed maar vaak is het in de buitenlandse gezinnen iets waar heel streng in geregeld word.
U zeggen tegen ouderen , respect voor je ouders etc
Daar kunnen sommige onbeschofte nederlanders nog veel van leren.
En NEE ik keur dit gedrag zeker niet goed en ik ben ook geen buitenlander maar ik word toch soms zo ziek ervan om altijd de GROEP buitenlanders de schuld te geven ,want Nee niet alle buitenlanders kunne hier wat aan doen ,maar wat doen nederlanders? We geven gewoon de buitenlander
s de schuld ,maar ook veel buitelanders vinden dit ook niet normaal.
Beoordeel aub niet per groep,ras of geslacht maar per persoon!! Want ik weet bijna niets van politiek maar wel dat de PVV ook per groep beoordeeld.
Dat alle buitenlanders maar weg moeten. Maar sommige mensen zijn hier door NEDERLAND gekomen of moesten vluchten en willen niets liever dan gewoon weer naar hun eigen gebied maar door oorlog etc kan dit gewoon niet. En wat doen wij ? We doen alsof ze hier heen kwamen en sturen ze dan maar weer het oorlogsgebied in (Ik heb het over de
gevluchte mensen die niet vooor lui lekkerland hier heen kwamen maar echt moesten vluchten voor oorlog -Helaas heb je wel mensen die hierheen komen voor lui lekkerland

-