Ik moet nog stemmen, wordt PVV denk ik. Anders SP. In geen geval Marianne Thiemes partij of Pvda, of CDA. Dat zijn zowieso allemaal leugenaars.
Belasting op een stukkie vlees? Alsof ze nog niet genoeg geld binnenkrijgen die graaiers in Den Haag. Ik wil dan graag die euro's ook gecompenseerd zien in mijn portemonnee, dan laat ik wel een stukkie vlees staan. Maar anders? Lang leve de grote BBQ.
Verder vind ik het zelfbeschikkingsrecht van de mens ( en dan niet alleen voor ouderen) erg belangrijk. Dit moet beslist bespreekbaar blijven.
Geld voor kunst en cultuur, defensie en verminderen van het begrotingstekort mag wel rechtstreeks op mijn bankrekening gestort worden. Oftewel, hoe minder hier aan uitgegeven wordt, hoe beter.
Verder is het zo dat je bij ZINN in groningen als je in een verzorgingstehuis zit 21 euro per douchebeurt moet gaan betalen en 15 euro voor een ommetje (of 42 voor een uurtje zwemmen), en als je hier tegen bent, dan blijven ook maar 2 partijen over: PVV of SP.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6891 ... tml?p=19,1Ik schrik hier heel erg van , wat anders dan zijn " islam " hetze heeft Wilders in te brengen dan ..
Het beangstigd me dat heel veel mensen niks maar dan ook niks van de geschiedenis hebben geleerd of gewoon weg zijn vergeten omdat zij en waarschijnlijk hun familie heelhuids door de " Joden " hetze van 65 jaar geleden zijn gekomen.
Maar goed ik zal wel de enigste zijn die er zo tegen aan kijkt , aangezien er vele mensen die vol " vertrouwen " op deze man stemmen.
Verder ben ik tegen kilometerheffing (alsof mijn diesel van 12 jaar oud meer zou vervuilen dan een nieuwe auto. Ze mogen mij dan eerst het geld wel geven voor een nieuwe auto).
Ik ben benieuwd of de PVV of de SP ook net zo veel stemmen krijgt als iedereen nu schreeuwt. Verder ben ik ook enorm bang dat juist deze partijen zich weer lekker terugtrekken straks en dat je alsnog met die zakkenvullers van de Pvda of het CDA opgescheept zit, die nooit genoeg geld hebben en dus maar weer extra belastingen verzinnen. en dan maar klagen dat de bruto salarissen te hoog zijn (tja, om rond te komen blijft er al niets over vanwege al dat gegraai uit Den Haag, dus moet het wel).
met hoofddoekjes heb ik geen moeite, want zouden dan de 'visjes' op de auto's ook niet meer mogen, of het kruisje aan het kettinkje? En wat doen al die christelijken dan die evangeliseren? Dat is dan een standpunt van de PVV waar ik dus niet volledig achter kan staan. Ik heb niets tegen een keppeltje of een hoofddoek, zolang deze mensen ook andere mensen maar respecteren.