Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Precies - door jouw mening zo te uiten, spreek je nogal een oordeel uit over iemand die je niet kent. Hoe zou jij het vinden als je vriend wordt vermoord en dan komt er iemand die zegt 'je hebt niet van hem gehouden' terwijl je compleet kapot was van zijn dood? Dat is wat Mindfields aan wil geven. Je kunt niet oordelen omdat je de situatie erachter niet kent.
Het gaat me er niet om dat jij die mening hebt - je zult ongetwijfeld de enige niet zijn. Maar het oordeel dat je uitspreekt door het zo publiek te maken, dat stoort me.

BE_GENTLE schreef:Haha en nog steeds vind ik het grappig hoe mensen zich toch kunnen intereseren in dingen die ze toch eingelijk niet leuk vinden. ik pak ook de cola en chips om nog meer negatieve post te kunnen lezen. die nog steeds niks te maken hebben met het beginpost.

BE_GENTLE schreef:Je reageert nog steeds dus.
Fiffill schreef:BE_GENTLE schreef:Je reageert nog steeds dus.
Ze heeft het over je beginpost.
Toekie schreef:Hey Be_Gentle, mijn moeder en ik hebben de dag na mijn vaders crematie de kerstboom nog opgezet, cadeautjes eronder gelegd en uitgepakt op kerstavond. Twijfel je nu ook aan mijn verdriet?
Veel plezier nog met je druk maken om het verdriet van Kim Feenstra, ik hoop dat zij beter slaapt vannacht
Blue_Eyes schreef:Toekie schreef:Hey Be_Gentle, mijn moeder en ik hebben de dag na mijn vaders crematie de kerstboom nog opgezet, cadeautjes eronder gelegd en uitgepakt op kerstavond. Twijfel je nu ook aan mijn verdriet?
Vast wel - want ze kent jou toch?
Dat ik geen antwoord krijg, zegt al genoeg.