kim feenstra trouwen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:09

Precies - door jouw mening zo te uiten, spreek je nogal een oordeel uit over iemand die je niet kent. Hoe zou jij het vinden als je vriend wordt vermoord en dan komt er iemand die zegt 'je hebt niet van hem gehouden' terwijl je compleet kapot was van zijn dood? Dat is wat Mindfields aan wil geven. Je kunt niet oordelen omdat je de situatie erachter niet kent.

Het gaat me er niet om dat jij die mening hebt - je zult ongetwijfeld de enige niet zijn. Maar het oordeel dat je uitspreekt door het zo publiek te maken, dat stoort me.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:10

Wat een hopeloos topic. Wat een onbegrip en gebrek aan wíllen begrijpen, waarom vraag je nog om meningen? Bokt is er niet voor dit soort topics. Gelukkig zeggen ze ook altijd meer over de persoon die ze opent dan over wie ze gaan. Zeer bizarre manier van denken heb je ts.

Deesiej

Re: kim feenstra trouwen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:11

Als je aandacht wil kan je er ook gewoon om vragen, hoef je niet zo'n topic voor te openen.

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:11

Blue_Eyes schreef:
Precies - door jouw mening zo te uiten, spreek je nogal een oordeel uit over iemand die je niet kent. Hoe zou jij het vinden als je vriend wordt vermoord en dan komt er iemand die zegt 'je hebt niet van hem gehouden' terwijl je compleet kapot was van zijn dood? Dat is wat Mindfields aan wil geven. Je kunt niet oordelen omdat je de situatie erachter niet kent.

Het gaat me er niet om dat jij die mening hebt - je zult ongetwijfeld de enige niet zijn. Maar het oordeel dat je uitspreekt door het zo publiek te maken, dat stoort me.

Inderdaad, dat is exact wat ik bedoel, heb dat de TS ook al uitgelegd in een PB maar ze WIL het niet snappen geloof ik.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:12

leven en laten leven!?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:13

Hahha en nu weet Ts ineens beter dan Wikipedia wat de betekenis van oordeel en mening is. Echt melig dit. Ik pak de cola en chips erbij :D

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:14

De nickname sprak me al niet zo aan na een eerder topic..

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:15

Wat een raar topic dit. Ach, in de kleuterklas was het ook altijd erg interessant om te kijken hoe snel "dat ene meisje" weer een nieuw vriendje had, want dat kon toch niet? :oo

Beetje triest alleen dat er kennelijk volwassen mensen nog steeds op kicken en zulke topics openen. En het is haast nog erger dat ze blijkbaar meteen hun oordeel klaar hebben en op iedereen hun eigen beeld projecteren, hoe bekrompen. :+

Ik vraag me altijd ernstig af waarom je je zo zou interesseren voor iemand anders zijn leven (en dat je dan blijkbaar ook meteen zoveel ervan af weet dat je je oordelen er over gaat spuwen), is dat van jezelf niet interessant genoeg?

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 22:18

Haha en nog steeds vind ik het grappig hoe mensen zich toch kunnen intereseren in dingen die ze toch eingelijk niet leuk vinden. ik pak ook de cola en chips om nog meer negatieve post te kunnen lezen. die nog steeds niks te maken hebben met het beginpost.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:19

Denk je serieus dat je daar nog reactie op gaat krijgen dan? :=

_O-

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 22:19

Je reageert nog steeds dus.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:20

BE_GENTLE schreef:
Haha en nog steeds vind ik het grappig hoe mensen zich toch kunnen intereseren in dingen die ze toch eingelijk niet leuk vinden. ik pak ook de cola en chips om nog meer negatieve post te kunnen lezen. die nog steeds niks te maken hebben met het beginpost.

De aanleiding en die hele Kim Feenstra interesseren mij inderdaad geen moer, ik kan er alleen met m'n hoofd niet helemaal bij waarom je zulke oordelende en bemoeizuchtige interesses zou hebben, daarom vroeg ik het me af. :+

BE_GENTLE schreef:

Ze heeft het over je beginpost.
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 05-06-10 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:20

Hey Be_Gentle, mijn moeder en ik hebben de dag na mijn vaders crematie de kerstboom nog opgezet, cadeautjes eronder gelegd en uitgepakt op kerstavond. Twijfel je nu ook aan mijn verdriet?

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:21

Hahhaah TS verwijt mij dat ik nog steeds reageer, en ondertussen doet ze zelf hetzelfde, hoezo nog duidelijker dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet?

Echt hilarisch dit.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:25

Fiffill schreef:
BE_GENTLE schreef:

Ze heeft het over je beginpost.

Exactly :D

Toekie schreef:
Hey Be_Gentle, mijn moeder en ik hebben de dag na mijn vaders crematie de kerstboom nog opgezet, cadeautjes eronder gelegd en uitgepakt op kerstavond. Twijfel je nu ook aan mijn verdriet?

Vast wel - want ze kent jou toch? :')

Ik vind het nu wel bedtijd trouwens - en het gaat me te ver om hiervoor op te blijven _O- Veel plezier nog met je druk maken om het verdriet van Kim Feenstra, ik hoop dat zij beter slaapt vannacht :')
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 05-06-10 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 22:25

Mindfields schreef:
Hahhaah TS verwijt mij dat ik nog steeds reageer, en ondertussen doet ze zelf hetzelfde, hoezo nog duidelijker dat de pot de ketel verwijt dat ie zwart ziet?

Echt hilarisch dit.

Lachen he, lach ook met je mee :D

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:31

Blue_Eyes schreef:
Toekie schreef:

Vast wel - want ze kent jou toch? :')

Precies. :') Dat ik geen antwoord krijg, zegt al genoeg. _O-
Slaap lekker Blue_Eyes. :D

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 22:33

Goh wat kennen jullie mij goed zeg, wat een fout oordeel hebben jullie over mensen. heel slecht..

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:37

De pot verwijt de ketel...

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:39

TS probeert het nu om te draaien, wat ik heel bijzonder vind, nu ineens oordelen wij over haar omdat ze dit topic opent, werkelijk: 8)7

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 22:40

Mindfields schreef:
TS probeert het nu om te draaien, wat ik heel bijzonder vind, nu ineens oordelen wij over haar omdat ze dit topic opent, werkelijk: 8)7

:Z

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:41

Ik heb getemt, dit topic gaat echt nergens heen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:45

Bah, wat een smakeloos topic.
Met eeuwig rouwen krijgt ze haar vorige vriend echt niet mee terug, hoor. Ik hoop dat ze gelukkig wordt, ik gun het haar van harte.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:53

We verwachten van bokkers dat ze op een respectvolle manier met elkaar omgaan. Op deze manier een topic over iemand anders openen, ook al is het een BN-er, valt niet onder respectvol met elkaar omgaan. Het topic wordt dus gesloten.