Naakt douchen in contract

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:39

Urielle schreef:
Omdat het niet allemaal pedofielen, verkrachters of (serie)moordenaars zijn. :)
Ten tijde dat ik er op bezoek kwam zaten er ook mensen die de belasting getild hadden, een 16-jarige(!) fietsendief die wegens 3x naar de volwassenen ging, mensen voor winkeldiefstal, en dat familielid van mij had in een dronken bui als geintje fikkie gestookt in een afvalcontainer. Ik zeg niet dat het allemaal geaccepteerd moet worden, het valt onder criminaliteit en het is niet juist, maar van mij hoeft het leven van die mensen geen hel te zijn. Ze hebben gevangenisstraf en dat is niet te onderschatten, daarmee zijn ze voor mij ook genoeg gestraft.

Nee 't zijn schatjes wil je zeggen. }:0
En het leven in de gevangenis moet een straf zijn, en wel zodanig dat ze er nog wel 10x over nadenken voor ze weer hun handjes laten wapperen.
Bij een straf hoort geen tv, sport en spel enz enz.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:48

ben je uberhaupt wel eens in een gevangenis geweest? 't is echt niet zo'n hotel als dat iedereen hier roept hoor.
natuurlijk vind ik een tv enz. een luxe die ik pedofielen,verkrachters en moordenaars niet gun, die zouden ze van mij mogen opsluiten in een donker hok maar een hotel kan ik 't zeker niet noemen..
wel is het een hotel als je 't vergelijkt met de gevangenissen in bijv. azie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:49

Ja dat ben ik. En ik ben nog steeds van mening dat het meer weg heeft van een hotel dan een gevangenis.

Illusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 14:52

voor 'n dag misschien wel, maar na jaren is het echt geen hotel meer.

Inwonderland

Re: Naakt douchen in contract

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:08

Om even terug te komen op het onderwerp, ik hoorde van de week op de radio dat hij het zo aangenaam mogelijk maakte voor zijn slachtoffers en ze constant afleide met spelletjes en dingetjes, ik vind dat wel een contrast met het stukje in de openingspost waar hij zegt als ze tegenstribbelde te zijn gestopt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:30

Het is gewoon een hele zieke man. Ik vind het ook onvoorstelbaar dat hier geen TBS geeisd wordt...

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 00:18

Ik heb van hem leren zwemmen, jaaaaren geleden...

Mijn moeder wist dat hij eerder een rijschool had maar niet van de meisjes af kon blijven. Ze is altijd bij mij gebleven terwijl ik daar was, just in case.
In de sauna ben ik hem ook weleens tegengekomen. Heb toen met hem gespeeld in het zwembad, vond het helemaal geweldig om hem onder water te duwen enzo. Ik weet nog dat hij dat tegen mijn moeder zei. Als kind vond ik hem superleuk.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:18

niet vervelend bedoeld,maar als je moeder dat wist,waarom kreeg je dan toch les van hem?

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 08:53

_Hedwig_ schreef:
Maar dat vraag ik niet, ik weet inmiddels dat jij ze aan hun lot over wilt laten, maar hoe dan.
Ik hou dat tuig niet de hand boven het hoofd, ik heb al gezegd straffen = goed, langer straffen = beter, Ik wil zelfs wel wat extra werk doen om hem langer te straffen. Geen TBS is slecht.

Maar ik zeg ook, dat er een maatschappelijk belang is, dat de veiligheid van bewakers zoveel mogelijk gewaarborgd moet blijven. Dat je niet alles aan hun lot over kunt laten.

Anders kan ik ook zeggen, we ontruimen Ameland, en zetten ze daar met zijn alle neer, heb ik er ook geen last meer van, paar schaapjes, koetjes en een groente tuin en ze zijn zelf voorzienend, ze maken mekaar wel af!

Wel eens rekening gehouden met het feit dat daar ook mensen wonen? :o

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 12:02

Bluebontje schreef:
_Hedwig_ schreef:

Anders kan ik ook zeggen, we ontruimen Ameland, en zetten ze daar met zijn alle neer, heb ik er ook geen last meer van, paar schaapjes, koetjes en een groente tuin en ze zijn zelf voorzienend, ze maken mekaar wel af!

Wel eens rekening gehouden met het feit dat daar ook mensen wonen? :o

Jaahaa :j ik zeg ook dat we Ameland eerst ontruimen...

Rauka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 12:23

Snoevie schreef:
niet vervelend bedoeld,maar als je moeder dat wist,waarom kreeg je dan toch les van hem?

Ja dat heb ik haar dus ook gevraagd :x

Maar om het feit waarom heel veel kinderen bij hem zwommen: mijn broers konden het niet via een reguliere zwemschool leren en kwamen daarom bij Benno terecht. En als 2 van de 3 kinderen daar zwemmen, dan gaat de 3e er ook maar naartoe. Wel zo praktisch. En zoals ik al zei, is ze altijd bij mij gebleven zodat ze zeker wist dat hij van mij af zou blijven. Vind dat ze het toch naar omstandigheden goed gedaan heeft.

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 18:04

_Hedwig_ schreef:

Wel eens rekening gehouden met het feit dat daar ook mensen wonen? :o[/quote]

Jaahaa :j ik zeg ook dat we Ameland eerst ontruimen...[/quote]

dan mag je wel met een verd*md goed alternatief komen, wil ik hier vertrekken!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 19:35

Bluebontje, jij mag dan naar Texel :+
Geintje.

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 22:20

schiermonnikoog of terschelling???
Of jij wordt gevangen bewaarder....

Maar nu dwalen we een beetje af volgens mij :)

Inwonderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:32

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 17:11

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 18:07

Dat zou echt goed zijn, dan komt hij tenminste niet meer op vrije voeten.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 18:16

op mijn werk hebben heel veel kinderen zwemles gehad van deze man. je zult als ouder maar ingelicht worden
en naar het politiebureau moeten om de beelden te bekijken van je eigen kind. ik denk niet dat ik dat zou kunnen,
zoiets krijg je nooit meer van je netvlies lijkt me.

ik hoop dat hij een flinke straf krijgt met tbs.

naomi: ik zou me persoonlijk nooit omkleden / douchen in het bijzijn van clienten.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:36

Als het mijn dochter was geweest had ik me erg moeten beheersen om zelf niet een strafbaar feit te begaan, dan had ik hem afgeknalt.. Het is dat je er dan wil blijven omdat je je kind niet alleen wil laten omdat je in de bak moet..

Ziek is nog een te zacht woord voor zo'n vent.. onbeschrijflijk wat een engerd en viezerik. bah bah.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 22:39

Bah bah bah een zieke rotvent is het.

Van mij mag hij levenslang opgesloten blijven, hij heeft veels te lang zijn gang kunnen gaan.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 09:35

Elan_GV schreef:
Als het mijn dochter was geweest had ik me erg moeten beheersen om zelf niet een strafbaar feit te begaan, dan had ik hem afgeknalt.. Het is dat je er dan wil blijven omdat je je kind niet alleen wil laten omdat je in de bak moet..

Nou, dat kun je nog wel eens zeggen! Zelfs voor andere kinderen krijg ik die neiging al, dus als het straffeloos kon.. }>