Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:34

MarvanTom schreef:
Aan dit soort ontspoorde gedrag wil jij je belastingcenten toch niet aan kwijt?!?

Weet je, als ik weet dat zo'n randdebiel opgesloten wordt en geen oude vrouwtjes meer kan molesteren en bedreigen dan is me dat best mijn belastinggeld waard. Heb liever dat het daar naartoe gaat dan naar de subsidie voor het organiseren van een tentoonstelling ofzoiets. Veiligheid is voor mij een heel primair belang.
Ik denk nl. ook dat zo'n gast nog veel meer kwaad gaan doen in landen waar een verkrachte vrouw wordt aanzien als snol en voor haar leed nog gestraft of gedood wordt ook.

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:40

Ja idd, dit hele gezin is zwaar gestoord, hoe durven ze hier de 'buitenwereld' de schuld van te geven???/
Wat verschrikkelijk dat die oude dame dit nog moet meemaken! Wat een tuig, ik zeg: weg ermee!!!!

DDW1190

Re: Jongen (13) probeert bejaarde vrouw (91) te verkrachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:44

gelukkig snap ik zulke daden echt niet!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:48

Als de vader al zegt dat zijn lieve knulletje zoiets niet doet en het de schuld van buitenaf is, dan is er al in het gezin iets goed mis. Zulke gezinnen mogen van mij weer terug naar het land van herkomst. Lekker makkelijk om een ander de schuld te geven als je zelf je kind niet kunt opvoeden. helaas worden in sommige culturen de zoons als goden gehandeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:50

Bah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:56

Bij dit kind zit echt kortsluiting in de hersens.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:57

de jeugd van tegenwoordig... :n (owja, val er zelf ook nog onder :+ )

haha nee ff serieus, dit slaat echt helemaal nergens op. k wil niet weten wat voor een "opvoeding" dat kind gehad heeft :=
arm vrouwtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 15:59

Hoeft echt niet altijd aan de op voeding te liggen hoor. zulke kinderen worden ziek geboren, gewoon smerige walgelijke kinderen zijn het en voor de rest is het niks en word het ook nooit wat!

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:54

Delphi schreef:
Lieke schreef:
Waarom zou je zo'n jongen terug sturen naar zijn vaderland? Hij heeft ernstige problemen, dat is wel duidelijk, maar ik denk niet dat het in zijn vaderland wel stopt, ook daar kan hij nieuwe slachtoffers maken.
Aan de ene kant klopt het natuurlijk niet dat de vader de schuld buiten hen zelf legt en het ontkent, maar ik kan me voorstellen dat als je kind echt goed en glashard kan liegen dat je je kind gelooft, puur omdat dat hetgene is wat je wilt geloven.
Wel echt een verschrikkelijk en bizar verhaal.

Omdat ik vind dat er hier meer dan genoeg allochtonen zijn. Als ze netjes werken en zich aanpassen heb ik er geen enkel probleem mee. Maar als ze zich zo misdragen, wat nog zacht is uitgedrukt, en vaders geeft de schuld min of meer aan de buitenwereld moet je zulke mensen niet hier willen hebben. Het kost de maatschappij gewoon al heel erg veel geld. Als zo'n jongen hier de jeugdgevangenis is gaat en therapie en weet ik veel wat geeft, dan kost het de maatschappij gewoon te veel geld vind ik. Vandaar dat ik vind dat ze gewoon terug moeten naar het vaderland en hem daar maar moeten straffen.

Terugsturen naar zn vaderland heeft volgens mij ook geen zin, dan verplaats je het probleem.
Bovendien zijn er ook Nederlanders die zo gek zijn en zulke dingen doen.
Ik ben van mening dat je ze moet straffen en goed ook, of het nou Nederlanders zijn of niet!

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 16:59

Die moeten ze lekker naar zn eigen land terug sturen, en nooit meer terug laten komen.
Laat um zn familie maar lekker meenemen,
Weg uit nederland, dit soort zieke kinderen.. :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:06

Het enige wat ik daar op te zeggen heb is.. ongelooflijk.....

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:08

Ik las het vanochtend in de krant! :oo
Ik schrok me kapot! :\

Perrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:11

Verschrikkelijk...
Arme vrouw!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:14

Urielle schreef:
MarvanTom schreef:
Aan dit soort ontspoorde gedrag wil jij je belastingcenten toch niet aan kwijt?!?

Weet je, als ik weet dat zo'n randdebiel opgesloten wordt en geen oude vrouwtjes meer kan molesteren en bedreigen dan is me dat best mijn belastinggeld waard. Heb liever dat het daar naartoe gaat dan naar de subsidie voor het organiseren van een tentoonstelling ofzoiets. Veiligheid is voor mij een heel primair belang.
Ik denk nl. ook dat zo'n gast nog veel meer kwaad gaan doen in landen waar een verkrachte vrouw wordt aanzien als snol en voor haar leed nog gestraft of gedood wordt ook.

Daar heb je een punt.
Maar niet zoals ik dat zie.
Veiligheid is zeker nr. 1, maar voor dit soort gedragsgestoorden jarenlang betalen ? Nee.
Wat ze in hun 'thuisland' uitspoken zal me een rotzorg zijn; het zal je oma/opoe zijn die het is overkomen!
En nogmaals: 13 jaar oud en moet de samenleving nog in...

meikemarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:17

MarvanTom schreef:
Daar heb je een punt.
Veiligheid is zeker nr. 1, maar voor dit soort gedragsgestoorden jarenlang betalen ? Nee.
Wat ze in hun 'thuisland' uitspoken zal me een rotzorg zijn; het zal je oma/opoe zijn die het is overkomen!

Dus als ze het in eigen land doen is het wel goed?? :+

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:22

Ik denk/lees dat veel mensen in dit topic vooral vallen over de uitspraken van vaders. Misschien bedoelde hij met 'omgeving' (oid) wel de neven of zelfde cultuur buurjongens? Er staat nergens dat de vader het heeft over de slechtheid van de nlse maatschappij. Ik denk niet dat we moeten aannemen dat de vader de nlse mensen als slecht bestempeld.

En ik vraag me af wat vinden jullie serieus nou een goede straf voor zo'n jongen? (allochtoon/autochtoon geen verschil graag)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:26

castreren........... ben je in een keer klaar!

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:31

meikemarieke schreef:
MarvanTom schreef:
Daar heb je een punt.

Ja.
Daar wordt er anders gestraft, mocht dit gebeuren.
Dit heeft niets te maken met hoerig gedrag of uitlokken, alsof een 91- jarige hiertoe in staat is... _O-

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:32

meikemarieke schreef:
MarvanTom schreef:
Daar heb je een punt.

Ik denk dat ze zulke dingen niet zo gauw in eigen land doen. Daar zijn de straffen ook hoger en is de gevangenis geen 5 sterren hotel.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:33

complot... jahooorrrr...

de hele wereld is gek, maar wij zijn normaal en het is allemaal niet waar het is allemaal discriminatie. tuuuuuurlijk. 8)7

Issie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:41

Daar heb je een punt.
[/quote]

Dus als ze het in eigen land doen is het wel goed?? :+[/quote]
Ik denk dat ze zulke dingen niet zo gauw in eigen land doen. Daar zijn de straffen ook hoger en is de gevangenis geen 5 sterren hotel.[/quote]

Dat 5 sterren hotel is hier in Nederland in z'n algemeen gewoon een groot probleem vind ik. Zware misdadigers hebben het voort bijna beter als sommige 'brave' burgers die onder het minimumloon leven. Dat is de belachelijke wetgeving van Nederland.

En het is zeker bah....Een jongen op zo'n jonge leeftijd en dan al meerdere malen met de politie in aanraking gekomen zijn! En niet voor zomaar iets! Wat er in het hoofd van die ouders om gaat weet ik ook niet! Probleem zal toch zeker eerder bij de opvoeding liggen als bij de maatschappij..!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:52

Wat een viespeuk zeg...Niet normaal en dat op 13 jarige leeftijd. Ik kan me haast niet voorstellen dat zijn ouders hier echt geen idee van hadden. Hij blijkbaar al eerder op de vingers getikt voor dit achterlijke gedrag. Dat moeten zijn ouders toch weten?

Lambiekske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 18:58

KiWiKo schreef:

Nee joh, dan heeft ie z'n handen nog!....Alles wat uitsteekt eraf dan maar...???

Kind heeft waarschijnlijk een slechte jeugd gehad dus die mag een dagje schoffelen in de tuin van een bejaardenhuis.... pfffff..... das Nederland tegenwoordig! :?

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:29

Je kan eigenlijk maar 1 ding doen met dit soort mensen; het land uitzetten. En ja, ik heb het hier ook over de ouders van de jongen; laat hun ook maar teruggaan naar het land van herkomst.

Dit is gewoon te ziek voor woorden. Wat een verschrikkelijk gore mensen zijn er.

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 19:32

KiWiKo schreef:

We zitten op zelfde denkhoogte,

Maar op een latere reactie;
Het is net als Hengsten ruinnen, ik denk niet als de jongen castreert is dan ook zijn behoeftes nog zal hebben.