19LindA83 schreef:Janine1990 schreef:Zeg nu zelf; Is dit topic nuttig voor je schoonmoeder? Ik denk het niet...
Vast niet, maar het is wel lekker om even te discussieren
Altijd dat gezeur over de zorg, lekker motiverend voor verplegend bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rendel schreef:en misschien niet nuttig voor mijn schoonmoeder, maar wel voor mezelf, zodat je weet dat je er niet alleen voor staat en dat er meer mensen zijn die er zo over denken
Quellian schreef:Mijn moeder werkt overigens als vrijwilliger in een verzorgingshuis waar ze echt veel voor de bewoners doen, daar wil ik wel heen als ik oud ben
Quellian schreef:Mijn moeder werkt overigens als vrijwilliger in een verzorgingshuis waar ze echt veel voor de bewoners doen, daar wil ik wel heen als ik oud ben
19LindA83 schreef:en mensen aan de andere kant van zo een verhaal die tips kunnen geven hoe je het moet/kunt aanpakken
Enne ik ben ''verplegend bokt'', en volgens mij leg ik het redelijk netjes uit hoe ze het moet aanpakken en dat het niet aan het personeel ligt over het algemeen.
Er wordt ook steeds meer geroepen van hogere hand: je moet het zakelijk bekijken, we zijn gewoon een bedrijf... zo is hoe de overheid het heeft gemaakt..
Rendel schreef:dat heb ik ook al uitgelegd en heb geen zin om dat nog weer eens een keer aan jou uit te leggen, LEZEN!
Rendel schreef:Haar man leeft nog en wat is nou lekkerder weer bij je eigen man kunnen zijn met extra hulp van ons en thuishulp.
verootjoo schreef:dit slaat echt helemaal nergens opEn als je schoonmoeder echt in zo'n huis woont, dan heel gauw verplaatsen, want bij de meeste tehuizen kunnen ze een veel beter thuis bieden
Rendel schreef:verootjoo schreef:dit slaat echt helemaal nergens opEn als je schoonmoeder echt in zo'n huis woont, dan heel gauw verplaatsen, want bij de meeste tehuizen kunnen ze een veel beter thuis bieden
pff, weer zo eentje die niet alles heeft gelezen. Ik ga niet meer reageren op mensen die niet eerst het hele topic lezen, sorry hiervoor, maar dat vind ik zonde van mijn tijd......
verootjoo schreef:dit slaat echt helemaal nergens opEn als je schoonmoeder echt in zo'n huis woont, dan heel gauw verplaatsen, want bij de meeste tehuizen kunnen ze een veel beter thuis bieden
jaantsje schreef:Ik kan je wel vertellen dat mijn ervaring van 4 jaar echt geen sensatieverhaal was. Het heeft me erg veel gekost aan energie en dan wel te verstaan negatieve energie.
Mijn ervaring staat niet op zich.
Die negatieve cirkel zoals jij het noemt kan alleen worden doorbroken door de zorg zelf.