sjonnie48 schreef:Anoniem schreef:
Dan is je mening behoorlijk bekrompen..
Hier nog een bekrompen mening , doe is normaal tegen mensen die een andere mening hebben dan jij ,
als ik in marokko ga wonen dan gaan ze voor mijn kind speciaal varkens houden daar ,echt niet , maar dat heet dan "hun cultuur 'en hier ben je bekrompen .
Waarom doe ik niet normaal? wij hebben die mensen hier ZELF heen gehaalt. Want er was werk waar wij ons te goed voor vonden. Daarom zijn ze hier.
En ik ben het met je eens dat wij ons niet helemaal aan hoeven te passen op hun. Dingen als hun feestdagen tot nationale feestdagen brengen. Gaat ook te ver. En iemand met een hoofdoek in een openbare functie vind ik ook niet kunnen(maar dat vind ik ook van kepeltjes enz.)
Maar om nou te gaan lopen zeiken over een stuk vlees. Als vegetariër word er ook bijna overal anders voor mij gekookt(als k bij vriendinnen eet enz.) waarom voor hun dan niet? Waarom dan zeiken over de manier waarop het vlees geslacht word(waar al meerdere onderzoeken hebben uit gewezen dat die niet meer pijn geeft) Misschien vind ik hallal vlees zelfs beter! aangezien die dieren beter worden gehouden dan de bio industrie dieren.
Maargoed nu graag weer on topic