Maar ik vind het moeilijk om objectief te zijn, omdat ik het het meest eens ben met Cohen.Rutte vond ik ook wel goed, maar hij walste wel een beetje door iedereen heen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alet74 schreef:Ja, dat vond ik ook sterk van Cohen. Het valt ook niet mee denk ik om zo vlak voor de verkiezingen deze functie te aanvaarden en dan in zo'n hevige verkiezingsstrijd. Ik heb er wel respect voor!

Citaat:en ben het helemaal beu dat hij de hele tijd zijn eigen positie aanhaald mbt tot zijn huis enz. hij staat niet alleen daar voor zichzelf maar daar lijkt het wel op, erg onprofessioneel
petroushka schreef:Ik vond Cohen ronduit slecht naar voren komen en ben het helemaal beu dat hij de hele tijd zijn eigen positie aanhaald mbt tot zijn huis enz. hij staat niet alleen daar voor zichzelf maar daar lijkt het wel op, erg onprofessioneel. Wilders had wel wat sterke punten alhoewel ik totaal niet voor zijn standpunten ben maar toch. Rutte vond ik wel ok en ach Balkenende ja wat moeten we daar nog over zeggen?! All in all zit ik te wachten op het debat met alle partijen.
Auks schreef:vooral het punt van wilders dat criminelen het in de gevangenis beter hebben dan de ouderen in de verzorgingstehuizen ... dat is wel waar daar verbaas ik me al jaren over....
Eefske schreef:Auks schreef:vooral het punt van wilders dat criminelen het in de gevangenis beter hebben dan de ouderen in de verzorgingstehuizen ... dat is wel waar daar verbaas ik me al jaren over....
Maar ik denk dat alle partijen het erover eens zijn dat dit belachelijk is. Maar met het benoemen van het probleem alleen komen we er niet. Waar blijven die oplossingen?