Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soms zijn er situatie's (weet niet of dit nu hier direct het geval is) waarvan ik het ook maar stom vind pindy77 schreef:Als je dingen zorgvuldig hebt afgewogen dan is daar niets mis mee. Maar heb jij daadwerkelijk gedacht aan wat er eventueel in de toekomst kan gebeuren? Stel je komt er alleen voor te staan en je moet na zoveel jaar weer gaan werken? Hoe groot schat jij de kans dat jij dan het leventje kan hebben dat jij nu hebt? Dat jij je kinderen datgene kan bieden wat jij graag aan hen mee wilt geven, ook in slechte tijden?
Krips schreef:Ben ik de enige die er moeite mee heeft om te discussieren over een persoon die zelf haar verhaal niet geplaatst heeft en dus hier gewoon besproken wordt zonder dat ze het weet. En zonder dat ze weerwoor kan doen? Ik vind het niet zo netjes van de TS om iemands persoonlijke geval hier te plaatsen en daar met ze alle wat te gaan vinden.
Ik wil best een discussie voeren over kinderopvang e.d. maar dan niet aan de hand van haar leven. Dat vind ik niet netjes. Deze mevrouw heeft dit aan jou verteld. Niet aan heel bokt.
Krips schreef:Dat is toch heel wat anders? Dat zijn nieuwsberichten.