Citaat:
Een vader van een van de meisjes uit de bewuste dansgroep: "Als vader zie ik niets anders dan een trots kind met veel energie, die toch niet precies weet wat ze aan het doen is. De bewegingen hebben ze uit de versie van Single Ladies uit The Chipmunks, The Squeekwel."
Iedereen heeft het wel over Beyoncé, maar als het waar is wat deze vader zegt dan hebben ze 't dansje uit een kinderfilm. Kunnen ze die ook wel gaan verbieden zeker... 
nikita73 schreef:Ik ben dus in de 30! en heb een dochter van 11.
Maar mooi niet, dat zij zo op een podium gaat staan.
Ene, dansmoves?? Dat dansen in videoclips, is echt wel bedoeld om mannen/vrouwen op te g**len!
Nee, sorry, ik vindt het zo zachtjes aan te ver gaan. Ze doen het nog net niet, in die clips.
Dansen is al eeuwen passie en verleiding. Het is ook echt niet iets van deze tijd, om zo "geil" te dansen. Wij zijn het hier in het westen alleen veel minder gewend, moet je eens kijken hoe ze het doen in landen zoals Zuid-Amerika. 
Vergelijkingen tussen deze pakjes en bikini's ed. slaan nergens op. Evenveel stof misschien, maar iedereen snapt toch wel dat een bikini er, ongeacht de hoeveelheid stof, anders uitziet dan deze kant-achtige rood/zwarte (over het algemeen "sensuele" kleuren) pakjes.