Geertspreektnietvoormij.nl (polsbandjes)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:01

Monica_1987 schreef:
Adil18 schreef:

Nee hoor, heb al een post op pagina 1, lekker lekker puh _O- :')

;)

Hé bah. Weer niet eerst.

Waar de Wilders-stemmer zich mee bezig houden he :') _O- ;)

Nee, serieus, ik vind dit een interessant topic. En het idee, ook al ben ik het er niet mee eens, vind ik ook interessant...Maar dan meer in de zin van ontwikkeling van vrijheid van meningsuiting en de ontwikkeling van "ik ben niet op mijn mondje gevallen" in NL.

Nummus

Re: Geertspreektnietvoormij.nl (polsbandjes)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:02

Nou mag ik alle wel-Wilders-stemmers hier even complimenteren en bedanken dan, dat de discussie niet op zijn Bokts ontspoord is? Echt heerlijk gewoon, ik waardeer het echt verschrikkelijk!

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:07

Ik zou dus echt nooit zo'n bandje dragen, wat een pathetische poging om tegen geert wilders te zijn. Als je tegen geert wilders bent, moet je niet op hem stemmen. Zo simpel is dat in een democratie. En als ie wel verkozen wordt door de meerderheid van het volk, dan zal ie die stemmen wel verdienen. Accepteer de democratie ;)

EDIT: Wil niet zeggen dat ik op Geert Wilders stem overigens ;)
Laatst bijgewerkt door christel1857 op 13-05-10 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:07

christel1857 schreef:
Ik zou dus echt nooit zo'n bandje dragen, wat een pathetische poging om tegen geert wilders te zijn. Als je tegen geert wilders bent, moet je niet op hem stemmen. Zo simpel is dat in een democratie. En als ie wel verkozen wordt door de meerderheid van het volk, dan zal ie die stemmen wel verdienen. Accepteer de democratie ;)

Ook heel erg waar. Ook al werkt ie niet, accepteren, want het is er nu eenmaal.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:08

Onze voorouders hebben er jaren lang voor gevochten... Waar zouden we staan zonder democratie?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:09

Ik ga er ook een bestellen. Niet als anti-Wilders campagne oid (wat volgens mij ook de bedoeling van de makers niet is) maar om Moslims te laten zien dat het merendeel van Nederland (waaronder dus ik) hen wel accepteert.

Ayasha
Blogger

Het is niet anti-Wilders maar zijn naam wordt er wel in gebruikt... Dat vat ik dan niet. :)

christel1857

Volgens mij kun je beter gewoonweg de moslims accepteren in je omgeving. Dit is zo zinloos....

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:13

Ayasha schreef:
Het is niet anti-Wilders maar zijn naam wordt er wel in gebruikt... Dat vat ik dan niet. :)

Ja hij is immers degene die het doet lijken alsof het merendeel in Nederland Moslims zat is.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:13

Heino schreef:
Ayasha schreef:

Ja hij is immers degene die het doet lijken alsof het merendeel in Nederland Moslims zat is.

Dus het is wel een anti wilders campagne? :)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:15

Ayasha schreef:

Nee, het is een anti-persoon-die-voor-mij-spreekt campagne ;) En da's toevallig Wilders.
Ik heb er een hekel aan als mensen mij uitspraken/houdingen ten opzichte van anderen in de mond leggen. Ik wil niet geassocieerd worden met dergelijke denkbeelden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:17

Heino schreef:
Ayasha schreef:

Nee, het is een anti-persoon-die-voor-mij-spreekt campagne ;) En da's toevallig Wilders.
Ik heb er een hekel aan als mensen mij uitspraken/houdingen ten opzichte van anderen in de mond leggen. Ik wil niet geassocieerd worden met dergelijke denkbeelden.

Maar elke politieker spreekt voor je als hij verkozen is, dát is het idee achter een democratie... Dus dan zou je moeten zetten "de politiek spreekt niet voor mij" anders is het gewoon een ordinaire persoonsgerichte campagne. :)

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:18

Heino schreef:
Ayasha schreef:

Wanneer de meerderheid op wilders zou stemmen is dat ook zo. Wanneer ze dat niet doen is het niet zo. Je hebt geen bandje nodig om te begrijpen dat wat wilders zegt niet JOUW woorden zijn, dat snapt ieder weldenkend mens hopelijk.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:20

Ayasha schreef:
Maar elke politieker spreekt voor je als hij verkozen is, dát is het idee achter een democratie... Dus dan zou je moeten zetten "de politiek spreekt niet voor mij" anders is het gewoon een ordinaire persoonsgerichte campagne. :)

Nee, want Wilders maakt het wat mij betreft te bont. Dat maakt hem voor mij anders dan andere politici. Ik zie het polsbandje als een gebaar naar alle mensen die Wilders uitsluit, en niet richting Wilders zelf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:21

Heino schreef:
Ayasha schreef:

Nee, want Wilders maakt het wat mij betreft te bont. Dat maakt hem voor mij anders dan andere politici. Ik zie het polsbandje als een gebaar naar alle mensen die Wilders uitsluit, en niet richting Wilders zelf.

Het een gaat niet zonder het ander IMO.... :?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:23

Ayasha schreef:

Mag je vinden, ik zie het anders :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:24

Heino schreef:
Ayasha schreef:

Mag je vinden, ik zie het anders :)

Zolang we elkaar maar begrijpen toch? :D

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:29

Lovely schreef:
Op het moment dat je van plan bent om zo'n polsbandje te kopen is het misschien zinvol om te bedenken dat Bad Publicity niet bestaat, ook niet bij Geert. Denk er ook even aan dat je bij elk moment dat iemand jouw blauwe bandje ziet, die automatisch aan Geert denkt en dat willen we toch juist niet?
Helemaal mee eens, doodzwijgen is het enige wat je ermee kunt doen.

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:40

Katja schreef:
Lovely schreef:
Op het moment dat je van plan bent om zo'n polsbandje te kopen is het misschien zinvol om te bedenken dat Bad Publicity niet bestaat, ook niet bij Geert. Denk er ook even aan dat je bij elk moment dat iemand jouw blauwe bandje ziet, die automatisch aan Geert denkt en dat willen we toch juist niet?
Helemaal mee eens, doodzwijgen is het enige wat je ermee kunt doen.

Ook dat nog eens, wilde ik eigenlijk nog posten maar jullie zijn me voor!

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 00:54

alhoewel ik het totaal niet met wilders eens ben, en denk dat hij veel van zijn opmerkingen terug moet nemen, omdat hij anders heel snel tussen 6 planken ligt, ben ik het niet eens met het bandje. ieder heeft zijn eigen mening, en dan kan iedereen wel zo''n bandje gaan dragen. Maar hij spreekt zeker nietvoor mij. vind het trouwens wel erg strak dat hij met de gemeenteraadsverkiezingen zei dat hij 9 juni de grootste partij werd, en nu gezakt is in de peilingen!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 01:11

Ik wil alleen een polsbandje met Lowlands erop :j Of VIP :Y)

christel1857

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 01:18

Nicolletje schreef:
Ik wil alleen een polsbandje met Lowlands erop :j Of VIP :Y)

Hihihi :Y) Of een bandje voor de wc bij grote evenementen.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 09:37

goh nou ik vind die bandjes dikke onzin hoor,als ik het niet met hem eens ben,stem ik er gewoon niet op.
een ander doet dat wel,prima toch?

ik ga toch ook geen bandje met femkespreektnietvoormij.nl dragen omdat ik persoonlijk het niet eens ben met femke halsema?

en ik heb zo'n bandje ook niet nodig om een moslim te tonen dat ik geen problemen met ze heb.
want zo kan je voor iedere groep wel een polsbandje gaan dragen

edit: idd het enige bandje wat ik ooit droeg was die van lance armstrong
Laatst bijgewerkt door Snoevie op 13-05-10 09:42, in het totaal 1 keer bewerkt

cube

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 09:40

Tss wat een onzin idee, het enige bandje wat ik zal dragen is het live strong bandje van Lance armstrong..

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 09:48

naja.......... wat een onzin!