Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Dat het in grote lijnen is gebeurd geloof ik ook wel, maar een heleboel details kloppen gewoon van geen kant, dus het is naar alle waarschijnlijkheid wel enorm aangedikt.
Fiffill schreef:Ik heb het boek niet gelezen, maar wat is precies het probleem? Of het nou waar is of niet, maakt dat wat uit? Er zal vast een kern van waarheid in zitten maar is het niet zo dat dit soort boeken 9 van de 10 keer enorm worden aangedikt en voor de helft verzonnen, alleen al omdat het menselijk geheugen gaten heel anders opvult?
Vind 't ook een beetje raar dat Peter R. de Vries hier zoveel aandacht aan gaat besteden, heeft die vent niks beters te doen.
MuSLi schreef:Fiffill schreef:Ik heb het boek niet gelezen, maar wat is precies het probleem? Of het nou waar is of niet, maakt dat wat uit? Er zal vast een kern van waarheid in zitten maar is het niet zo dat dit soort boeken 9 van de 10 keer enorm worden aangedikt en voor de helft verzonnen, alleen al omdat het menselijk geheugen gaten heel anders opvult?
Vind 't ook een beetje raar dat Peter R. de Vries hier zoveel aandacht aan gaat besteden, heeft die vent niks beters te doen.
Het probleem is dat iemand zegt dat dit allemaal waargebeurd is, terwijl er genoeg twijfelachtige informatie in staat.
Nu is er iemand die die twijfelachtige informatie niet zomaar voor lief neemt, maar onderzoek heeft gedaan.
Tsja en wat Peter R. de Vries ermee van doen heeft, snap ik ook niet helemaal
MuSLi schreef:Het probleem is dat iemand zegt dat dit allemaal waargebeurd is, terwijl er genoeg twijfelachtige informatie in staat.
Nu is er iemand die die twijfelachtige informatie niet zomaar voor lief neemt, maar onderzoek heeft gedaan.
Appieee schreef:MuSLi schreef:Het probleem is dat iemand zegt dat dit allemaal waargebeurd is, terwijl er genoeg twijfelachtige informatie in staat.
Ik snap ook best dat iemand het interessant vind om te onderzoeken wat waar is of wat niet, gewoon vanuit je eigen interesse.
Maar ik snap niet waarom hij dit wil delen met de rest van de wereld, dat vind ik gewoon misselijk.