Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jam schreef:ThePast03 schreef:Voor degene die het een beetje willen volgen:
http://twitter.com/#search?q=veenendaal
Er wordt gesproken over een grote vechtpartij die rond 23.00 uur op de Kerkewijk moet plaatsvinden.
die vechtpartij was die vrijdag of zaterdag avond gepland?
ik was gister met vriendin op de scoot beetje rond aan het rijden
maar was echt niet normaal hoeveel het er waren!
en we voelden ons echt niet veilig, wangt ze kijken gewoon continue en roepen van alles zoals kom hier, en fluiten enzo
ook gewoon met auto's enzo vond het helemaal niks.. nog niet eens echt laat vanaf schemer tot half 10 ofzo..
ben benieuwd hoe vanavond is gegaan!! denk niet echt heel veel door het weer
mickydo schreef:En dan vragen mensen zich af waarom wij nederlanders ons steeds meer gaan afzetten tegen de allochtoonse mensen..
Ze doen het toch allemaal zelf , ik ben al ver over het kookpunt heen met deze allochtoonse meerderheid die denken dat ze allah zijn hier in NL.
En het is zo jammer, deze klote allochtonen verpesten voor de leuke die zich wel kunnen gedragen..
Kan me er zo boos over maken..
kakanox schreef:Als je mij ziet zou je ook zeggen dat ik een "buitenlander" ben.
Ik merk vaak genoeg dat mensen me ook zo zien, en ik gedraag me niet "fout". Vraag me af wie ze het recht geeft, ik betaal net zoveel belasting als de rest hier.
Houd er wel rekening mee dat als je mensen bevooroordeeld benadert je wel degelijk zelf verantwoordelijk bent voor hoe die mensen op jou reageren. Dus niet "ze doen het toch zelf", want jij doet lekker mee..
Lisetje schreef:Ik onthou hartstikke goed dat er ook genoeg goeie zijn.
Dat er hier in het meervoud word gesproken is denk ik ook meer voor de "makkelijkheid".
En dat dit allochtone zijn is ook gewoon waar, bewezen. Oké met 1 nederlander dan. En die is net zo fout als de rest
Hannah_Menno schreef:kakanox schreef:Als je mij ziet zou je ook zeggen dat ik een "buitenlander" ben.
Ik merk vaak genoeg dat mensen me ook zo zien, en ik gedraag me niet "fout". Vraag me af wie ze het recht geeft, ik betaal net zoveel belasting als de rest hier.
Houd er wel rekening mee dat als je mensen bevooroordeeld benadert je wel degelijk zelf verantwoordelijk bent voor hoe die mensen op jou reageren. Dus niet "ze doen het toch zelf", want jij doet lekker mee..
Helemaal mee eens!
Die mensen hier waren KWAAD omdat er meteen weer met het vingertje naar hun gewezen werd. En gelijk hebben ze. Het is altijd maar Marrokaan dit, Marrokaan dat..
kakanox schreef:mickydo schreef:En dan vragen mensen zich af waarom wij nederlanders ons steeds meer gaan afzetten tegen de allochtoonse mensen..
Ze doen het toch allemaal zelf , ik ben al ver over het kookpunt heen met deze allochtoonse meerderheid die denken dat ze allah zijn hier in NL.
En het is zo jammer, deze klote allochtonen verpesten voor de leuke die zich wel kunnen gedragen..
Kan me er zo boos over maken..
Over mensen zoals jij kan ik me dus boos maken. "Ze"? Houd er even rekening mee dat 80% van deze jongens niet eens allochtoon ís.
verootjoo schreef:Weet je dat zeker? Ik kom nl. vooral 3e generatie tegen.. Nou ja, boeit ook niet, want..kakanox schreef:Over mensen zoals jij kan ik me dus boos maken. "Ze"? Houd er even rekening mee dat 80% van deze jongens niet eens allochtoon ís.
Je bent een allochtoon als je óf zelf in het buitenland geboren bent, óf (een van) je ouders. Vooralsnog hebben we hier te maken met 2e generatie marokkanen, en dat zijn dus allochtonen.
verootjoo schreef:Hier sla je bijna de spijker op z'n kop. Ik denk niet dat het telkens dezelfde soort bevolkingsgroep is, maar goed. Tenzij je voor jezelf spreekt overigens, maar vergeet niet dat jij het iets makkelijker hebt in dit land dan iemand die uit een andere achtergrond komt.Maar allochtoon of niet, daar heb ik geen boodschap aan. Zulke dingen dóe je gewoon niet, en moet hard aangepakt worden. Wel vind ik het frappant dat het continu dezelfde soort bevolkingsgroep is, en dat 95% van die groep het verpest voor de 5% die zicht wél normaal wil gedragen. Ik weet zeker dat als je het schrijverspark platgooit, je van het probleem af bent.
verootjoo schreef:[
Maar allochtoon of niet, daar heb ik geen boodschap aan. Zulke dingen dóe je gewoon niet, en moet hard aangepakt worden. Wel vind ik het frappant dat het continu dezelfde soort bevolkingsgroep is, en dat 95% van die groep het verpest voor de 5% die zicht wél normaal wil gedragen. Ik weet zeker dat als je het schrijverspark platgooit, je van het probleem af bent.