hihi i really don't know

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilova schreef:Voor God zijn er ook aanwijzingen hoormet het verschil dat ze voor iedereen persoonlijk zijn. Vraag hem eens gewoon oprecht 'God als U bestaat wil ik meer over U weten.' (en ik denk dat dit toch wel belangrijk is want we zijn langer dood dan we leven.)
Hannah_Menno schreef:Ilova schreef:Voor God zijn er ook aanwijzingen hoormet het verschil dat ze voor iedereen persoonlijk zijn. Vraag hem eens gewoon oprecht 'God als U bestaat wil ik meer over U weten.' (en ik denk dat dit toch wel belangrijk is want we zijn langer dood dan we leven.)
Absoluut! Ik heb wonderen gezien en God heeft vorige week nog tot mij gesproken.. Je moet er voor open staan.
_Ella_ schreef:Hannah_Menno schreef:Maar uit wélke apen zijn wij dan ontstaan? En als alles uit eencellige diertjes in ontstaan waarom bestaan er dan nog steeds eencellige diertjes?
nee ik zie ook nergens tussenvarianten tussen verschillende diersoorten rondlopen.
Citaat:En zoveel mensen die zich er voor openstellen gaan plots beweren dat er een God is. Dan moet er toch iets zijn?
Marian_ schreef:hallo bokkers,
ik was wel benieuwd hoe jullie tegenover de wetenschap en/of het geloof staan. gewoon uit nieuwschierigheid, ik heb me er verder ook niet erg in verdiept.
dus hoe staan de gelovigen tegenover de wetenschap? (en waarom zijn zij er van overtuigt)
en hoe de niet gelovigen(of de mensen die geloven in de wetenschap) tegenover het geloof?
ik ben zelf meer een wetenschapsmens, ik geloof wel in de wetenschap(dat wij dus een ''evolutie'' zijn van de apen)
groetjes.